Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 130502 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Blekkie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #100 Gepost op: 5 januari 2021, 14:00:58
Zojuist ook de cognitieve capaciteiten test en de taalvaardigheidstoets voltooid.
De cognitieve test was echt pittig, vooral de woordrelaties waren moeilijker dan ik had verwacht.

En voor alles geldt, lees goed. Foutjes maken door te snel gaan is zonde..

Succes allemaal!


klaas2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #101 Gepost op: 5 januari 2021, 14:12:15
1e keer solliciteren bij de politie
HBO
10+ jaar werkzaam als programmeur
ik ben 37 jaar
Gezin met 2 kinderen


Florence

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #102 Gepost op: 5 januari 2021, 14:53:41
Net de cognitieve capaciteiten test gedaan en die was moeilijk! Had ik niet verwacht, pfff. Nu hopen op het beste en verder met de volgende testen.
Anderen die de cognitieve test ook als moeilijk hebben ervaren?


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #103 Gepost op: 5 januari 2021, 15:01:40
Zojuist de testen afgerond, cognitieve test was wel pittig. Het idee van de test is dat hij moeilijker (of makkelijker) wordt naar mate je goede (of slechte) antwoorden geeft. Hierom zal hij dus door iedereen wel enigzins als moeilijk worden ervaren.
Vragenlijsten ook allemaal ingevuld, nu wachten op bericht! Hoop dat ze hier ook lekker vlot mee zijn.
Veel succes iedereen die nog aan de slag moet! En denk eraan, als hij lastig wordt doe je het goed!

Ook nog even kort over mijzelf

20 jaar jong
Werkzaam als slager
HAVO
Eenheid Den Haag


klaas2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #104 Gepost op: 5 januari 2021, 15:03:02
kan je de vragen vergelijken met de voorbeelden uit het filmpje?


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #105 Gepost op: 5 januari 2021, 15:05:54
kan je de vragen vergelijken met de voorbeelden uit het filmpje?

Ja, en je krijgt tijdens de test eerst nog oefenvragen voordat je echt begint. De vragen uit het filmpje komen terug in die oefenvragen.


klaas2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #106 Gepost op: 5 januari 2021, 15:07:07
waren dat dan moeilijke of makkelijke vragen? :-)


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #107 Gepost op: 5 januari 2021, 15:10:49
waren dat dan moeilijke of makkelijke vragen? :-)

Dat is natuurlijk subjectief. Ik vond de oefenvragen makkelijker.


klaas2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #108 Gepost op: 5 januari 2021, 15:15:04
Ik heb veel geoefend op 123test.nl. daar haalde ik 9/10 goed dus ben erg benieuwd. As vrijdag heb ik een dagdeel ingepland voor de test. Ik laat het weten zodra ik ze heb gedaan.

Ik ben zelf inmiddels al een jaar aan het trainen voor de sporttest en heb de sporttest 2x proef gelopen. Je gaat na de 3e ronde helemaal stuk, zorg dat je niet te hard van stapel loopt en dat je de ballen met squats oppakt en zijwaarts de ballen op hun plek brengt. Hiermee bespaar je energie.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #109 Gepost op: 5 januari 2021, 15:20:35
Hmm voel me nu wel erg jong met m'n 17, ook een klein nadeel voor me tijdens de selectie. Maar dat betekent niet dat ik er niet voor ga.
Moet geen probleem zijn hoor. Ik zat in 2007 ook de eerste maand als 17-jarige in de opleiding voor Agent. Inmiddels 31, brigadier en zelf studentenbegeleider.
Leeftijd is maar een getal. Gaat erom wat je erin stopt qua energie, motivatie en volwassen gedrag.
Ik had een hele gemixte klas. De oudste was 33. Iedereen met eigen ervaringen. Als ik nu kijk zie ik wel dat vooral de jongste klasgenoten inmiddels een specifieke taak hebben zoals hondengeleider of zijn doorgegroeid in rang of opleiding (niv. 5) etc