Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 131356 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Moniek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #20 Gepost op: 15 december 2020, 20:05:11
Dan ben ik benieuwd hoe het loopt bij noord nederland 😀


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #21 Gepost op: 15 december 2020, 21:06:13
Iets dat jullie waarschijnlijk nog zullen merken is dat jullie geduld op de proef wordt gesteld. Verbaas je niet als jullie binnenkort bericht krijgen dat het door enorm veel aanmeldingen langer gaat duren voordat je iets hoort.

Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat iedereen de online testen mag maken en het op de intake beslissend wordt wie door mag, hebben jullie echt mazzel. Die briefselectie is echt een loterij. Ken iemand die de eerste keer niet door de briefselectie is gekomen, en 6 maanden later met exact hetzelfde wel is uitgenodigd voor intake.

In ieder geval, heel veel succes!!
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #22 Gepost op: 15 december 2020, 21:16:43
Ik lees het volgende op instagram:

jeugdagenten_aalsmeeruithoorn
@_manonns iedereen mag door naar de online testen😃🙌🏼. Begin januari krijg je hier meer informatie over✔️.

Intakegesprek zal dan wel doorslaggevend worden verwacht ik.

Bij elke selectiestap zullen er zeker wel mensen afvallen. De inschrijving: niet voldoen aan minimale eisen, online testen: onder het gemiddelde, etc. etc.

Te begrijpen dat het tot januari rustig is. De inschrijving gaat as. donderdag dicht. En volgende week is het alweer kerst. Wat gaat de tijd snel, ondanks de omstandigheden..


SollAms

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #23 Gepost op: 17 december 2020, 22:55:43
Wat ik me ook afvraag... deel B... met mondkapje op? 998765


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #24 Gepost op: 17 december 2020, 23:04:51
Wat ik tot nog toe heb begrepen, is dat deel B ook online is. Maar wat mij betreft heb ik het 100x liever met een mondkapje.

En voor sommige eenheden is de inschrijftermijn met een week verlengd (waaronder eenheid Rotterdam, waar ik voor ga). Ze hebben zeker nog niet genoeg kandidaten  ;)


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #25 Gepost op: 18 december 2020, 09:32:43
Wat ik tot nog toe heb begrepen, is dat deel B ook online is. Maar wat mij betreft heb ik het 100x liever met een mondkapje.

En voor sommige eenheden is de inschrijftermijn met een week verlengd (waaronder eenheid Rotterdam, waar ik voor ga). Ze hebben zeker nog niet genoeg kandidaten  ;)

Ik zou deel B inderdaad ook heel graag met een mondkapje willen doen. Hopelijk in die tijd, met de vaccinaties, dat ze dat wel gaan overwegen.

Wat interessant dat het met een week is verlengd. Ik had niet verwacht dat er te weinig mensen zich zouden inschrijven (mocht dat de reden zijn).


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #26 Gepost op: 18 december 2020, 09:53:54
Zal waarschijnlijk thuis via beeldbellen zijn. Is goed te doen hoor, wel even wennen maar daarna gaat het vanzelf
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


SollAms

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #27 Gepost op: 18 december 2020, 10:49:24
Zal waarschijnlijk thuis via beeldbellen zijn. Is goed te doen hoor, wel even wennen maar daarna gaat het vanzelf

Ervaring of denk je dat het te doen is? :D
Ik vraag me af of de mensen van de screening wel een goed beeld van je krijgen via het beeld? Mooie zin;)


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #28 Gepost op: 18 december 2020, 11:05:25
Ervaring.

Zorg voor een rustige omgeving en dat je een goede internetverbinding hebt. Je krijgt ter zijner tijd ook een mail met een link waar je de verbinding etc kan testen.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


SollAms

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #29 Gepost op: 18 december 2020, 11:11:07
Ervaring.

Zorg voor een rustige omgeving en dat je een goede internetverbinding hebt. Je krijgt ter zijner tijd ook een mail met een link waar je de verbinding etc kan testen.

Top. Ze hebben eerste jaar ook geen keus denk ik, willen ze opleidingsplaatsen volmaken.
Is de sporttest dan buiten??