Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 132927 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

larsvw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #290 Gepost op: 8 april 2021, 16:07:27
Vandaag het goeie bericht ontvangen op de documenten aan te leveren. En de medische keuring is aangevraagd! 098uo

Ik ook! Zin in alles wat nog komen gaat. :-)


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #291 Gepost op: 8 april 2021, 17:01:14
Ik ook! Zin in alles wat nog komen gaat. :-)

Ja precies dat dus! Ook erg veel zin in


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #292 Gepost op: 9 april 2021, 05:37:31
Ik heb toch nog even een vraagje misschien weet iemand van jullie het! En anders ga ik vandaag even bellen.

Maar ik zit namelijk net met de salarisstroken! Ik zit op de rand van wel of niet een tegemoetkoming van de salaris.

Namelijk als ze vanaf begin van de opleiding gaan kijken dan kom ik er wel voor in aanmerking. Maar als ze vanaf het moment kijken van aanleveren van documenten niet.

Weet iemand dit toevallig vanuit welk punt ze kijken?


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #293 Gepost op: 9 april 2021, 11:05:21
Ik heb toch nog even een vraagje misschien weet iemand van jullie het! En anders ga ik vandaag even bellen.

Maar ik zit namelijk net met de salarisstroken! Ik zit op de rand van wel of niet een tegemoetkoming van de salaris.

Namelijk als ze vanaf begin van de opleiding gaan kijken dan kom ik er wel voor in aanmerking. Maar als ze vanaf het moment kijken van aanleveren van documenten niet.

Weet iemand dit toevallig vanuit welk punt ze kijken?

De berekening van je salaris wordt bepaald aan de hand van je salaris van de afgelopen 12 maanden.
Echter zul je de afgelopen 2 jaar onafgebroken werk moeten hebben, minimaal 28 uur per week.

Of dit berekend wordt vanaf nu en dan 2 jaar terug, of vanaf start opleiding 2 jaar terug zou ik niet durven zeggen.
Aspirant eenheid Limburg april '21


larsvw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #294 Gepost op: 9 april 2021, 12:47:57
Ik heb toch nog even een vraagje misschien weet iemand van jullie het! En anders ga ik vandaag even bellen.

Maar ik zit namelijk net met de salarisstroken! Ik zit op de rand van wel of niet een tegemoetkoming van de salaris.

Namelijk als ze vanaf begin van de opleiding gaan kijken dan kom ik er wel voor in aanmerking. Maar als ze vanaf het moment kijken van aanleveren van documenten niet.

Weet iemand dit toevallig vanuit welk punt ze kijken?

Ik heb daar gisteren over gebeld, omdat ik met dezelfde vraag zat. Selectie gaf bij mij aan dat je de loonstroken moet aanleveren van de twee jaar voorafgaand aan de indiensttreding. Ik heb dus de loonstroken vanaf augustus 2019 tot en met nu aangeleverd.


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #295 Gepost op: 9 april 2021, 18:56:07
Ik heb daar gisteren over gebeld, omdat ik met dezelfde vraag zat. Selectie gaf bij mij aan dat je de loonstroken moet aanleveren van de twee jaar voorafgaand aan de indiensttreding. Ik heb dus de loonstroken vanaf augustus 2019 tot en met nu aangeleverd.

Ah top ja ik heb me werkgever even gevraagd. En die had gezegd dat ik pas in november 2019 een 32 uur contract heb gekregen. Met andere woorden ik val net buiten de boot hahaha maarja maakt niks uit! We gaan gewoon door


larsvw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #296 Gepost op: 9 april 2021, 23:16:35
Ah top ja ik heb me werkgever even gevraagd. En die had gezegd dat ik pas in november 2019 een 32 uur contract heb gekregen. Met andere woorden ik val net buiten de boot hahaha maarja maakt niks uit! We gaan gewoon door

Had je daarvoor ook een contract bij diezelfde werkgever? Dan heb je gemiddeld meer dan 28 uur per week gewerkt, dus dat zou toch gewoon recht geven tot een uitzondering op de reguliere tegemoetkoming? Er werd hier eerder gezegd dat je minimaal 28 uur per week moet hebben gewerkt, maar van wat ik weet betreft dat een gemiddelde, geen minimum. Als jij dus vanaf nov 2019 al 32 uur gewerkt hebt dan zou dat toch moeten volstaan lijkt mij. Ik zou voor de zekerheid toch je loonstroken meesturen :-)


RedBlue

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #297 Gepost op: 9 april 2021, 23:25:21
Had je daarvoor ook een contract bij diezelfde werkgever? Dan heb je gemiddeld meer dan 28 uur per week gewerkt, dus dat zou toch gewoon recht geven tot een uitzondering op de reguliere tegemoetkoming? Er werd hier eerder gezegd dat je minimaal 28 uur per week moet hebben gewerkt, maar van wat ik weet betreft dat een gemiddelde, geen minimum. Als jij dus vanaf nov 2019 al 32 uur gewerkt hebt dan zou dat toch moeten volstaan lijkt mij. Ik zou voor de zekerheid toch je loonstroken meesturen :-)
precies dat


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #298 Gepost op: 10 april 2021, 09:54:24
Had je daarvoor ook een contract bij diezelfde werkgever? Dan heb je gemiddeld meer dan 28 uur per week gewerkt, dus dat zou toch gewoon recht geven tot een uitzondering op de reguliere tegemoetkoming? Er werd hier eerder gezegd dat je minimaal 28 uur per week moet hebben gewerkt, maar van wat ik weet betreft dat een gemiddelde, geen minimum. Als jij dus vanaf nov 2019 al 32 uur gewerkt hebt dan zou dat toch moeten volstaan lijkt mij. Ik zou voor de zekerheid toch je loonstroken meesturen :-)

Ja dat gaan we maar even doen hahah


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #299 Gepost op: 13 april 2021, 17:06:11
Vandaag de medische keuring positief afgerond  098uo

Einde is inzicht!