Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 131302 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Florence

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #110 Gepost op: 5 januari 2021, 16:06:19
Moet geen probleem zijn hoor. Ik zat in 2007 ook de eerste maand als 17-jarige in de opleiding voor Agent. Inmiddels 31, brigadier en zelf studentenbegeleider.
Leeftijd is maar een getal. Gaat erom wat je erin stopt qua energie, motivatie en volwassen gedrag.
Ik had een hele gemixte klas. De oudste was 33. Iedereen met eigen ervaringen. Als ik nu kijk zie ik wel dat vooral de jongste klasgenoten inmiddels een specifieke taak hebben zoals hondengeleider of zijn doorgegroeid in rang of opleiding (niv. 5) etc

Goed om te lezen. Gaat inderdaad vooral om het eigen gedrag en persoonlijk inzicht, denk ik. Alle testen voltooid en die waren toch nog best pittig! Maar hoe moeilijker, hoe beter, zullen we maar zeggen. Dus hopelijk dat daar een goede uitslag uit gaat komen.
Nu wachten op het volgende onderdeel. Not going to lie, ik heb er zin in.


Kay1294

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #111 Gepost op: 5 januari 2021, 18:55:19
Heeft eigenlijk iedereen een “intake” na de testen of kan je ook een standaard mail krijgen dat je aan de hand van de testen niet door gaat? Krijg daar online eigenlijk weinig van gevonden omdat het pas vrij recent is dat iedereen die testen krijgt.

Iemand die dit weet?


Florence

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #112 Gepost op: 5 januari 2021, 19:24:52
Heeft eigenlijk iedereen een “intake” na de testen of kan je ook een standaard mail krijgen dat je aan de hand van de testen niet door gaat? Krijg daar online eigenlijk weinig van gevonden omdat het pas vrij recent is dat iedereen die testen krijgt.

Iemand die dit weet?

Als je niet genoeg punten hebt behaald bij de cognitieve capaciteiten test en de taaltest ben je sowieso niet door. Denk dat je dan inderdaad een standaard mail krijgt, maar dat weet ik niet zeker.


guest18199

  • Gast
Reactie #113 Gepost op: 5 januari 2021, 20:11:50
Ik heb ondertussen alle testen gedaan. Ben benieuwd!

Ik heb al eens eerder gesolliciteerd, in 2016. Toen ben ik tot en met deel B (psychologisch onderzoek) gekomen. Hopelijk heb ik mezelf dusdanig kunnen ontwikkelen dat het nu wel lukt. Ben ook benieuwd wanneer we iets horen. In 2016 kregen we na de cognitieve test meteen te horen of we geslaagd waren. Dat kan nu natuurlijk niet.


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #114 Gepost op: 6 januari 2021, 11:14:13
De selectie is duidelijk veranderd. Het volgende lees ik nu op social media. Het is een antwoord  van het account van Kom bij de politie op insta.

'Klopt, de briefselectie heeft nog niet plaatsgevonden. Mits voldaan aan de eisen, doet iedereen de online testen. Hierna wordt er een soort van briefselectie gedaan. Dit in combinatie met de uitslag van de online testen, vormt de ranking (wie doorgaat naar de volgende stap).'


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #115 Gepost op: 6 januari 2021, 14:46:39
Kijk, interessant bericht Lizzy. Vroeg mij al af wanneer onze ingestuurde brieven inhoudelijk behandeld zouden worden. Vond het al zo vreemd dat “iedereen” door is naar de cognitieve tests. Dit maakt het nog even wat spannender zo!


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #116 Gepost op: 6 januari 2021, 14:54:24
Heeft iemand overigens al kunnen achterhalen binnen welke termijn wij de uitslag kunnen verwachten?


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #117 Gepost op: 6 januari 2021, 15:27:33
Heeft iemand overigens al kunnen achterhalen binnen welke termijn wij de uitslag kunnen verwachten?

Ik denk 1 á 2 dagen.

Ik heb ze in oktober gemaakt, op een vrijdag avond. Maandag ochtend om 8:30 de uitslag binnen.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #118 Gepost op: 6 januari 2021, 16:07:01
Ik denk 1 á 2 dagen.

Ik heb ze in oktober gemaakt, op een vrijdag avond. Maandag ochtend om 8:30 de uitslag binnen.


Ik kom even terug op mijn antwoord.
Ik denk namelijk dat ze op de uitslagen van iedereen wachten, om dan een selectie te maken wie op intake mag komen per regio ivm ranking systeem wat ze nu toepassen.

Aspirant eenheid Limburg april '21


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #119 Gepost op: 6 januari 2021, 16:26:57

Ik kom even terug op mijn antwoord.
Ik denk namelijk dat ze op de uitslagen van iedereen wachten, om dan een selectie te maken wie op intake mag komen per regio ivm ranking systeem wat ze nu toepassen.

We hebben alleen deze week de tijd om de testen te doen. Dus in het meest positieve geval, kunnen we volgende week al wat horen. En anders die week erna denk ik.