Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 133481 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

fel.o

  • Agent
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #160 Gepost op: 12 januari 2021, 21:43:55
Welkom! Eindelijk iemand die ook voor Oost-Nederland heeft gesolliciteerd.  ;)

Eerste keer solliciteren bij de politie?

Haha jeej! Nee vorig jaar ook gesolliciteerd, maar toen op NN. Ben toen afgewezen op stressbestendigheid. Achteraf nog steeds niet met de beslissing eens... Bij de mensen in mijn omgeving viel hun mond open toen ze hoorde dat ik hierop was afgewezen haha. Maar geaccepteerd en volg momenteel een hbo studie Integrale Veiligheidskunde! :)

En jij? :)
Gesolliciteerd voor eenheid Oost-Nederland week 33 2021


Dorianneh1

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #161 Gepost op: 12 januari 2021, 21:45:28
Hoi! Ik ben ook nieuw op dit forum. Ik heb heb gesolliciteerd voor Midden Nederland. Begin vorige week de cognitieve testen afgerond. Nu afwachten op de uitslag! :)


Blekkie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #162 Gepost op: 12 januari 2021, 21:53:09
Haha jeej! Nee vorig jaar ook gesolliciteerd, maar toen op NN. Ben toen afgewezen op stressbestendigheid. Achteraf nog steeds niet met de beslissing eens... Bij de mensen in mijn omgeving viel hun mond open toen ze hoorde dat ik hierop was afgewezen haha. Maar geaccepteerd en volg momenteel een hbo studie Integrale Veiligheidskunde! :)

En jij? :)

Dit is wel mijn 1e keer. Stressbestendigheid tonen ze dat aan in het rollenspel of bij de psycholoog?
Het is en blijft een momentopname. Zij moeten in een aantal uur een compleet beeld van je schetsen en dat is een vak apart.. en ja soms speelt het in je voordeel of in jouw geval nadeel.

Als je wordt aangenomen ben je dan van plan om te stoppen met je studie? (Integrale veiligheidskunde is wel tof!!)


fel.o

  • Agent
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #163 Gepost op: 13 januari 2021, 01:03:52
Dit is wel mijn 1e keer. Stressbestendigheid tonen ze dat aan in het rollenspel of bij de psycholoog?
Het is en blijft een momentopname. Zij moeten in een aantal uur een compleet beeld van je schetsen en dat is een vak apart.. en ja soms speelt het in je voordeel of in jouw geval nadeel.

Als je wordt aangenomen ben je dan van plan om te stoppen met je studie? (Integrale veiligheidskunde is wel tof!!)


Spannend dan! Yes klopt.. daarom blijft het wel een lastig puntje haha. Maar we proberen het gewoon net zolang totdat het lukt! Positief blijven. :) Volgens mij doen ze dat in een combi van!

Ik probeer dit jaar mijn propedeuse te behalen; mocht ik worden aangenomen dan kan ik na de PA doorgaan met de studie in leerjaar twee en hoef ik niet opnieuw te beginnen!
Gesolliciteerd voor eenheid Oost-Nederland week 33 2021


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #164 Gepost op: 13 januari 2021, 14:11:16
Net gelezen dat een aantal mensen die gesolliciteerd hebben voor regio Amsterdam hun uitslag hebben ontvangen. Hopelijk volgt het voor de rest snel!  


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #165 Gepost op: 13 januari 2021, 14:29:41
Net gelezen dat een aantal mensen die gesolliciteerd hebben voor regio Amsterdam hun uitslag hebben ontvangen. Hopelijk volgt het voor de rest snel!  

Spannend!!
Heb het lijstje nog even bijgewerkt met de nieuwe mensen.

Hopelijk door naar de intake:
Moniek | Noord-Nederland
Klaas2020 | Noord-Nederland
Davidhartwig | Noord-Nederland
Mikado23 | Noord-Nederland
Joor85 | Noord-Nederland
Blekkie | Oost-Nederland
Fel.o | Oost-Nederland
Robertb | Midden-Nederland
Dorianneh1 | Midden-Nederland
Lizzy | Rotterdam
Florence | Rotterdam
Rox | Rotterdam
Kay1294 | Oost-Brabant
2sain | Den Haag
SamG1510 | ?


jeroen92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #166 Gepost op: 13 januari 2021, 15:21:33
Hallo allen, ik kijk al een tijdje rond op dit forum, ik heb gesolliciteerd op de functie van agent in Noord-Nederland. Ik heb vorige week de online tests gedaan en ben zeer benieuwd of ik verder mag in de procedure!

Ik heb eerder bij de politie gesolliciteerd, dit was in 2012. Ik heb toen alle selectie rondes doorstaan en zelfs 2x een korps gesprek gehad vanwege overplaatsing naar een andere regio, beide met positief resultaat. Vanwege de grote reorganisatie destijds is het helaas niet doorgegaan. Na meer dan 1,5 jaar op een wachtlijst te hebben gestaan toch de beslissing genomen eerst verder te kijken. Ik ben toen bij Defensie aan de bak gekomen.  Ik heb bij Defensie mooie dingen mogen doen en leren, echter bleef het altijd een droom om bij de politie te mogen werken!  
Nu maar hopen dat het allemaal gaat lukken.


Haagse Harry

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #167 Gepost op: 13 januari 2021, 16:26:41
Hallo mensen,

Ook ik heb de online toetsen gemaakt en heb telefonisch doorgekregen dat we binnen 14 dagen (na 9 januari) bericht zullen krijgen.

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Den Haag en ook nog niks vernomen.


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #168 Gepost op: 13 januari 2021, 16:36:57
Hallo mensen,

Ook ik heb de online toetsen gemaakt en heb telefonisch doorgekregen dat we binnen 14 dagen (na 9 januari) bericht zullen krijgen.

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Den Haag en ook nog niks vernomen.

Eindelijk, een mede hagenees! Succes!


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #169 Gepost op: 13 januari 2021, 18:21:15
Wie van ons zit op de chat op Insta?  8)