Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 133458 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

LeendertLeeuw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #240 Gepost op: 30 januari 2021, 09:41:29
Ik had gisteren mijn intakegesprek. Positief afgerond en mag door naar het psychologisch onderzoek en rollenspel. Ze nemen binnenkort contact op om een afspraak te maken. :)


DebbyB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #241 Gepost op: 30 januari 2021, 10:12:00
Ik had gisteren mijn intakegesprek. Positief afgerond en mag door naar het psychologisch onderzoek en rollenspel. Ze nemen binnenkort contact op om een afspraak te maken. :)

Gefeliciteerd!!


jeroen92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #242 Gepost op: 3 februari 2021, 14:28:19
Net de uitslag gekregen van de kandidaat selectie. Helaas ben ik er niet doorheen gekomen. Later deze week zal ik ik de testuitslag van de online tests ontvangen.

Ik wens iedereen die wel door is veel succes!


Blekkie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #243 Gepost op: 3 februari 2021, 15:04:49
Net de uitslag gekregen van de kandidaat selectie. Helaas ben ik er niet doorheen gekomen. Later deze week zal ik ik de testuitslag van de online tests ontvangen.

Ik wens iedereen die wel door is veel succes!

Ik ook, Net zoals de meeste die uiterlijk 3 februari nog bericht zouden krijgen.

Voor degene die al verder in de procedure zitten heel veel succes!!

En we proberen het in maart nog een keer.


DebbyB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #244 Gepost op: 4 februari 2021, 08:29:40
Goedemorgen!

Ik heb er ook even op moeten wachten maar kreeg vorige week bericht dat ik door ben, nu wachten op een belletje/mail(?) om een afspraak te maken voor het intakegesprek.

Tot binnenkort allemaal :)

Groetjes


mariepuck

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #245 Gepost op: 4 februari 2021, 10:33:47
Hoi Allemaal,

Ik ben dit forum gisteren pas tegen gekomen, maar wat een leuk idee om hier een beetje met elkaar onze voortgang te delen! Ik heb ook gesolliciteerd en heb eergisteren gehoord dat ik mijn intakegesprek gehaald heb. Nu dus in afwachting voor de uitnodiging van het psychologische onderzoek.  ;D

Nog meer mensen die voor Eenheid Amsterdam hebben gesolliciteerd?


jeroen92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #246 Gepost op: 4 februari 2021, 10:47:50
Net de uitslag gekregen van de kandidaat selectie. Helaas ben ik er niet doorheen gekomen. Later deze week zal ik ik de testuitslag van de online tests ontvangen.

Ik wens iedereen die wel door is veel succes!

Ik heb net de testuitslagen binnen gekregen, en ik moet zeggen dat ik beter heb gescoord dan verwacht.
Op taalvaardigheid zat ik op niveau B2 (hoogst mogelijk) en cognitief op 18 (20= hoogst mogelijk).

Ik heb ook nog even met W&S gebeld om te vragen op welke punten ik nog kan verbeteren, en op welke gronden andere sollicitanten beter bij het profiel pasten dan ik. Helaas konden ze hier geen duidelijkheid over geven aangezien ze rond de 3000(!) sollicitanten  hebben moeten afwijzen.
Als ik zulke cijfers hoor ontkom ik niet aan de gedachte  die bij me opkomt of het veel verschil maakt wat voor motivatie je hebt verwoordt in het sollicitatieformulier. Of dat het een kwestie is van "op de juiste stapel" liggen.

Maar goed, we gaan het in maart gewoon opnieuw proberen!


klaas2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #247 Gepost op: 4 februari 2021, 11:03:57
Ik heb net de testuitslagen binnen gekregen, en ik moet zeggen dat ik beter heb gescoord dan verwacht.
Op taalvaardigheid zat ik op niveau B2 (hoogst mogelijk) en cognitief op 18 (20= hoogst mogelijk).

Ik heb ook nog even met W&S gebeld om te vragen op welke punten ik nog kan verbeteren, en op welke gronden andere sollicitanten beter bij het profiel pasten dan ik. Helaas konden ze hier geen duidelijkheid over geven aangezien ze rond de 3000(!) sollicitanten  hebben moeten afwijzen.
Als ik zulke cijfers hoor ontkom ik niet aan de gedachte  die bij me opkomt of het veel verschil maakt wat voor motivatie je hebt verwoordt in het sollicitatieformulier. Of dat het een kwestie is van "op de juiste stapel" liggen.

Maar goed, we gaan het in maart gewoon opnieuw proberen!

Ik had dezelfde score. In maart nogmaals proberen!  ;D


mariepuck

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #248 Gepost op: 4 februari 2021, 13:57:13
Ik heb net de testuitslagen binnen gekregen, en ik moet zeggen dat ik beter heb gescoord dan verwacht.
Op taalvaardigheid zat ik op niveau B2 (hoogst mogelijk) en cognitief op 18 (20= hoogst mogelijk).

Ik heb ook nog even met W&S gebeld om te vragen op welke punten ik nog kan verbeteren, en op welke gronden andere sollicitanten beter bij het profiel pasten dan ik. Helaas konden ze hier geen duidelijkheid over geven aangezien ze rond de 3000(!) sollicitanten  hebben moeten afwijzen.
Als ik zulke cijfers hoor ontkom ik niet aan de gedachte  die bij me opkomt of het veel verschil maakt wat voor motivatie je hebt verwoordt in het sollicitatieformulier. Of dat het een kwestie is van "op de juiste stapel" liggen.

Maar goed, we gaan het in maart gewoon opnieuw proberen!

Wat bizar en wat balen! Dat er veel sollicitanten waren had ik wel verwacht, maar 3000 afwijzingen is wel heel veel. Goed van je dat je het in maart weer gaat proberen. Als je iets echt wilt gaat het je lukken, of het nou nu is of iets later, de aanhouder wint.. Succes alvast straks!


Rwn

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #249 Gepost op: 5 februari 2021, 01:25:04
Hi! Gefeliciteerd voor degenen die door zijn! Helaas ben ik niet door en zal ik het de volgende keer opnieuw proberen. Voor degenen die door zijn ben ik benieuwd naar jullie score bij de cognitieve testen(1-20 schaal) . Zijn de hoogste eruit gepakt? Of hebben ze ook een kijkje genomen naar de persoonlijkheidstesten? Alvast bedankt!