Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 131350 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #260 Gepost op: 12 februari 2021, 10:22:14

Dit zou betekenen dat ze bijna 3000 mensen zouden moeten uitnodigen voor de intake, dit doen ze logischerwijs niet. Ze maken een selectie uit de mensen die voldoende hebben gescoord op de online tests. Er is niet voor niets een mail gestuurd waarin wordt vermeld dat je de online tests gehaald hebt en op basis van de best passende kandidaten een selectie zal worden gemaakt voor de intake.
Ik weet dus ook niet waar jij de conclusie vandaan haalt dat als je maar voldoende scoort je sowieso door bent?

Dat werd mij verteld toen ik informatie opvroeg 1,5 jaar geleden. Ze hadden namelijk ooit een periode waarin ze dus inderdaad aanname wat ze nodig hadden om de klassen te vullen en de rest afwezen, had begrepen dat als je nu aan de eisen voldoet je door zal gaan en mocht je klas vol zitten dat ze je dan door schuiven naar de volgende klas.  98uiye


Anonymous

  • Medewerker GGP, eenheid midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #261 Gepost op: 12 februari 2021, 13:20:02
Afgelopen woensdag de deel B testen gedaan en vandaag een positieve uitslag mogen ontvangen !!  098uo


RedBlue

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #262 Gepost op: 12 februari 2021, 15:50:37
Dat werd mij verteld toen ik informatie opvroeg 1,5 jaar geleden. Ze hadden namelijk ooit een periode waarin ze dus inderdaad aanname wat ze nodig hadden om de klassen te vullen en de rest afwezen, had begrepen dat als je nu aan de eisen voldoet je door zal gaan en mocht je klas vol zitten dat ze je dan door schuiven naar de volgende klas.  98uiye

1,5 jaar geleden was de selectie procedure sowieso anders dan nu. Die is inmiddels al 2x gewijzigd.


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #263 Gepost op: 13 februari 2021, 10:12:45
Gefeliciteerd Wessie! Ik heb afgelopen woensdag ook deel B gehad. Alleen ik wacht nog op uitslag.


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #264 Gepost op: 15 februari 2021, 20:05:46
Het sollicitatieproces houdt voor mij op. Ik heb 28 van de 30 punten gehaald. Dus ik ben helaas niet door.


Anonymous

  • Medewerker GGP, eenheid midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #265 Gepost op: 16 februari 2021, 20:38:10
Het sollicitatieproces houdt voor mij op. Ik heb 28 van de 30 punten gehaald. Dus ik ben helaas niet door.

Ah jammer... Ga je het de volgende ronde weer proberen?


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #266 Gepost op: 20 februari 2021, 10:57:01
Jazeker! Nu weer een jaartje wachten. Naja iets langer. Ik hoop dat volgend jaar maart ook vacatures opengaan, net zoals dit jaar.


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #267 Gepost op: 28 maart 2021, 17:35:25
Vrijdag de procedure doorlopen op de selectie dag. Sport test gehaald en de capaciteiten test ook!

Nu in lekker afwachten op het bericht van de medische keuring


larsvw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #268 Gepost op: 29 maart 2021, 10:47:56
Vrijdag de procedure doorlopen op de selectie dag. Sport test gehaald en de capaciteiten test ook!

Nu in lekker afwachten op het bericht van de medische keuring
Gefeliciteerd! Ik heb de sporttest en verificatietoets as. vrijdag. Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd? :-)


Meneer Z

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #269 Gepost op: 29 maart 2021, 14:20:53
Hallo mensjes,
Ik ben er bijna! Ik wacht nu nog op m’n screening. Heeft iemand een idee hoelang na je medische keuring je te horen krijgt dat je screening wordt gestart? Ik heb alle documenten aangeleverd al 2 weken terug.

Ik heb gesolliciteerd bij de eenheid Den Haag.