Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 131348 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RedBlue

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #270 Gepost op: 29 maart 2021, 14:47:51
Hallo mensjes,
Ik ben er bijna! Ik wacht nu nog op m’n screening. Heeft iemand een idee hoelang na je medische keuring je te horen krijgt dat je screening wordt gestart? Ik heb alle documenten aangeleverd al 2 weken terug.

Ik heb gesolliciteerd bij de eenheid Den Haag.

In principe krijg je niet te horen dat het onderzoek is gestart. Je krijgt op den duur een telefoontje om een afspraak te maken voor het eindgesprek.


Meneer Z

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #271 Gepost op: 29 maart 2021, 17:59:15
In principe krijg je niet te horen dat het onderzoek is gestart. Je krijgt op den duur een telefoontje om een afspraak te maken voor het eindgesprek.

Dan wachten we geduldig af!


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #272 Gepost op: 29 maart 2021, 22:05:53
Gefeliciteerd! Ik heb de sporttest en verificatietoets as. vrijdag. Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd? :-)

Voor eenheid Noord-Nederland. Ben alleen een beetje aan het twijfelen of ik niet straks wordt afgewezen omdat er teveel geschikte kandidaten zijn. Maarja wacht rustig af!

Alvast veel succes voor as. vrijdag. En welke eenheid heb jij gesolliciteerd?


Florence

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #273 Gepost op: 29 maart 2021, 23:39:09
Hoihoi! Wat leuk om te lezen dat er al zoveel mensen zo ver zijn in de procedure.
Ik heb helaas mijn deel B pas half mei... Meer mensen die hem dan pas hebben?

Ik heb zo het vermoeden dat augustus hem voor mij niet meer gaat worden omdat mijn deel B zo laat pas is, maar we zullen zien. Misschien dat het dan juist heel snel gaat verlopen, maar ik denk dat de kans op afwijzing vanwege de volle klassen groter is.

Meer mensen met dit probleem/deze struggle?


larsvw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #274 Gepost op: 30 maart 2021, 10:09:17
Voor eenheid Noord-Nederland. Ben alleen een beetje aan het twijfelen of ik niet straks wordt afgewezen omdat er teveel geschikte kandidaten zijn. Maarja wacht rustig af!

Alvast veel succes voor as. vrijdag. En welke eenheid heb jij gesolliciteerd?
Je hebt alles goed doorlopen, dus zou niet al teveel twijfelen. Je hebt er hoe dan ook het maximale uitgehaald toch? Thanks, ik ga m'n best doen! Ik heb bij Haaglanden gesolliciteerd. :-)


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #275 Gepost op: 30 maart 2021, 11:47:51
Hallo mensjes,
Ik ben er bijna! Ik wacht nu nog op m’n screening. Heeft iemand een idee hoelang na je medische keuring je te horen krijgt dat je screening wordt gestart? Ik heb alle documenten aangeleverd al 2 weken terug.

Ik heb gesolliciteerd bij de eenheid Den Haag.

De screening kan best lang duren. Bij mij zaten er 10 weken tussen het aanleveren van de documenten en het daadwerkelijke screeningsgesprek.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #276 Gepost op: 30 maart 2021, 14:29:08
Hoihoi! Wat leuk om te lezen dat er al zoveel mensen zo ver zijn in de procedure.
Ik heb helaas mijn deel B pas half mei... Meer mensen die hem dan pas hebben?

Ik heb zo het vermoeden dat augustus hem voor mij niet meer gaat worden omdat mijn deel B zo laat pas is, maar we zullen zien. Misschien dat het dan juist heel snel gaat verlopen, maar ik denk dat de kans op afwijzing vanwege de volle klassen groter is.

Meer mensen met dit probleem/deze struggle?

Naja gelukkig heb je hem nog wel en hebben ze de procedure niet stop gezet! Dus je bent nog steeds in de race! Succes alvast!


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #277 Gepost op: 30 maart 2021, 14:30:34
Je hebt alles goed doorlopen, dus zou niet al teveel twijfelen. Je hebt er hoe dan ook het maximale uitgehaald toch? Thanks, ik ga m'n best doen! Ik heb bij Haaglanden gesolliciteerd. :-)

Achja het geduld wordt nu op de proef gesteld hahaha. En zeker het maximale uitgehaald! En alles goed doorlopen dus ben daar sws al trots op!

(Weet iemand ook of er nog meer kandidaten hier aanwezig zijn voor Noord-Nederland?)


Meneer Z

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #278 Gepost op: 30 maart 2021, 16:31:16
De screening kan best lang duren. Bij mij zaten er 10 weken tussen het aanleveren van de documenten en het daadwerkelijke screeningsgesprek.

Dat klinkt pijnlijk, ik heb ze de 18e ingeleverd dus we gaan het zien!


larsvw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #279 Gepost op: 6 april 2021, 08:49:12
Deel C inmiddels achter de rug en gehaald! Nu wachten op bericht voor de medische keuring. :-)