Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 133508 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #280 Gepost op: 6 april 2021, 15:42:56
Deel C inmiddels achter de rug en gehaald! Nu wachten op bericht voor de medische keuring. :-)

Gefeliciteerd! Welke eenheid?

Ben ook wachtende op de medische keuring!


Patrick94

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #281 Gepost op: 6 april 2021, 17:22:20
Hebben jullie dan ook al een voorlopig leertraject ?
Ik heb 1.5 week geleden sporttest en de rest alles gehaald, verder niets meer vernomen


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #282 Gepost op: 6 april 2021, 19:23:31
Hebben jullie dan ook al een voorlopig leertraject ?
Ik heb 1.5 week geleden sporttest en de rest alles gehaald, verder niets meer vernomen

Heb ook nog weer niks vernomen. 26 maart de sporttest gehaald. en de rest natuurlijk ook.

ik wacht nu ook ongeveer 1,5 week (Ietjes minder)

Welke eenheid heb jij?


Patrick94

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #283 Gepost op: 6 april 2021, 19:49:58
Heb ook nog weer niks vernomen. 26 maart de sporttest gehaald. en de rest natuurlijk ook.

ik wacht nu ook ongeveer 1,5 week (Ietjes minder)

Welke eenheid heb jij?

Ah OK! Eerst moeten ze toch een definitief besluit nemen of je een voorlopig leercontract krijg en dan mogen ze de medische keuring pas aanvragen! Dus hopelijk krijgen we snel bericht, dan weten we waar we aan toe zijn,

Eenheid Zeeland West Brabant


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #284 Gepost op: 6 april 2021, 20:07:54
Ah OK! Eerst moeten ze toch een definitief besluit nemen of je een voorlopig leercontract krijg en dan mogen ze de medische keuring pas aanvragen! Dus hopelijk krijgen we snel bericht, dan weten we waar we aan toe zijn,

Eenheid Zeeland West Brabant

Dat klopt idd. Als het goed is heb je na deel C een mail gekregen waaronder ook het volgende in staat:

"Het kan voorkomen dat er meer geschikte kandidaten zijn dan beschikbare opleidingsplekken. in dat geval gaan de kandidaten met het best passende profiel door. Je wordt hierover zo snel mogelijk geïnformeerd. Als je door bent word je zo snel mogelijk benaderd door de keuringsinstantie voor een afspraak voor de medische keuring."

Dit stond in ieder geval bij ons (lichting week17)
Aspirant eenheid Limburg april '21


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #285 Gepost op: 6 april 2021, 21:18:39
Dat klopt idd. Als het goed is heb je na deel C een mail gekregen waaronder ook het volgende in staat:

"Het kan voorkomen dat er meer geschikte kandidaten zijn dan beschikbare opleidingsplekken. in dat geval gaan de kandidaten met het best passende profiel door. Je wordt hierover zo snel mogelijk geïnformeerd. Als je door bent word je zo snel mogelijk benaderd door de keuringsinstantie voor een afspraak voor de medische keuring."

Dit stond in ieder geval bij ons (lichting week17)

Klopt dit stond ook bij ons in de email. Weet je ook toevallig stel je wordt niet uitgekozen kijken ze dan nog naar een andere datum of is het dan gewoon over?


Patrick94

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #286 Gepost op: 6 april 2021, 21:44:20
Dat klopt idd. Als het goed is heb je na deel C een mail gekregen waaronder ook het volgende in staat:

"Het kan voorkomen dat er meer geschikte kandidaten zijn dan beschikbare opleidingsplekken. in dat geval gaan de kandidaten met het best passende profiel door. Je wordt hierover zo snel mogelijk geïnformeerd. Als je door bent word je zo snel mogelijk benaderd door de keuringsinstantie voor een afspraak voor de medische keuring."

Dit stond in ieder geval bij ons (lichting week17)

OK kreeg jij na de sporttest direct een uitnodiging van de medische keuring of eerst een aanstellingbevestiging dat je uitgekozen ben? En na hoeveel tijd kreeg je bericht na de sporttest?


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #287 Gepost op: 6 april 2021, 21:52:19
OK kreeg jij na de sporttest direct een uitnodiging van de medische keuring of eerst een aanstellingbevestiging dat je uitgekozen ben? En na hoeveel tijd kreeg je bericht na de sporttest?

Na de sporttest kreeg ik via de mail de uitslag, ik was onderweg naar huis vanuit de sporttest toen ik die mail kreeg. 2 uurtjes later op de middag kreeg ik een mail dat ik was aangemeld voor de medische keuring en dat ik documenten voor de screening moest opsturen.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #288 Gepost op: 6 april 2021, 21:52:55
Klopt dit stond ook bij ons in de email. Weet je ook toevallig stel je wordt niet uitgekozen kijken ze dan nog naar een andere datum of is het dan gewoon over?

Geen idee eerlijk gezegd.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #289 Gepost op: 8 april 2021, 15:34:18
Vandaag het goeie bericht ontvangen op de documenten aan te leveren. En de medische keuring is aangevraagd! 098uo