Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 130531 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

nielsfortyseven

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #340 Gepost op: 29 april 2021, 13:14:32
Ik heb gister de medische keuring gehad (en gehaald! :D), dus nu is het nog even wachten op de screening en dan zijn we zover!


Polder

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #341 Gepost op: 29 april 2021, 14:29:00
Ik heb gister de medische keuring gehad (en gehaald! :D), dus nu is het nog even wachten op de screening en dan zijn we zover!

Ik ook!


incognito

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #342 Gepost op: 29 april 2021, 18:01:44
Welkom allemaal! Kende dit forum wel, maar wist niet dat hier specifiek ook per begindatum van de opleiding een subforum was.

Begin januari startte mijn traject met het intakegesprek. Ik heb inmiddels alle stappen doorlopen. Screening ook positief afgerond. Dus als het goed is mag ik in augustus beginnen met de opleiding. Heel veel zin in.  098uo

Is er na de screening nog een arbeidsvoorwaarden gesprek of iets dergelijks? Of was de screening echt de laatste stap voor mij. Succes iedereen die nog een onderdeel moet afronden!


Sven1601

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #343 Gepost op: 29 april 2021, 20:31:04
Welkom allemaal! Kende dit forum wel, maar wist niet dat hier specifiek ook per begindatum van de opleiding een subforum was.

Begin januari startte mijn traject met het intakegesprek. Ik heb inmiddels alle stappen doorlopen. Screening ook positief afgerond. Dus als het goed is mag ik in augustus beginnen met de opleiding. Heel veel zin in.  098uo

Is er na de screening nog een arbeidsvoorwaarden gesprek of iets dergelijks? Of was de screening echt de laatste stap voor mij. Succes iedereen die nog een onderdeel moet afronden!

Gefeliciteerd!
Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Na de screening krijg je enkel een mail dat het definitief is. De arbeidsvoorwaarden heb je in je eerdere intentie tot aanstellen gekregen.


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #344 Gepost op: 29 april 2021, 22:59:38
Gefeliciteerd iedereen!


Polder

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #345 Gepost op: 30 april 2021, 13:41:44
Wie begint er allemaal in Midden Nederland? Weten jullie al of het Apeldoorn of Leusden wordt?


Manuela_

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #346 Gepost op: 1 mei 2021, 11:36:34
Sporttest inmiddels achter de rug en gehaald. Nu wachten op de medische keuring. Kan iemand mij vertellen of je daar gelijk voor gebeld word of krijg je eerst een mail? 😊


Kers1234

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #347 Gepost op: 1 mei 2021, 12:38:10
@Manuela_ Ik kreeg eerst een mailtje dat de medische keuring is aangevraagd en werd later dezelfde dag nog gebeld voor het maken van een afspraak!


incognito

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #348 Gepost op: 5 mei 2021, 17:28:49
Gefeliciteerd!
Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Na de screening krijg je enkel een mail dat het definitief is. De arbeidsvoorwaarden heb je in je eerdere intentie tot aanstellen gekregen.

Dankjewel! Voor de eenheid Rotterdam. Heb in elk geval een mailtje dat ik definitief door de screening ben. Nu dus even afwachten wanneer ik weer iets hoor.


Polder

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #349 Gepost op: 6 mei 2021, 10:15:13
Dankjewel! Voor de eenheid Rotterdam. Heb in elk geval een mailtje dat ik definitief door de screening ben. Nu dus even afwachten wanneer ik weer iets hoor.

Gefeliciteerd!!

Wanneer had je je screening documenten opgestuurd?