Trump-aanhangers dringen het Capitool binnen 06-01-2021

Auteur Topic: Trump-aanhangers dringen het Capitool binnen 06-01-2021  (gelezen 14954 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084


"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2021, 02:04:42
LIVE: Pro-Trumpbetogers bestormen Capitool in Washington


NOS

Samen sterk in de hulpverlening!




ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #7 Gepost op: 7 januari 2021, 16:47:50
Citaat
Voorzitter Arib wil extra onderzoek beveiliging Tweede Kamer

De beveiliging van de Tweede Kamer wordt extra onderzocht naar aanleiding van de bestorming van het Capitool. Kamervoorzitter Arib wil weten of er toch "kwetsbaarheden" zijn in het beveiligingssysteem.

"Doet alles het goed. Het is een soort APK", zegt de Kamervoorzitter verwijzend naar de verplichte keuring van auto's.

Over de bestorming van het Amerikaanse parlement zegt Arib: "Dat zet je toch aan het denken. Daarom gaan we alle procedures tegen het licht houden en kijken of er kwetsbaarheden zijn."
https://nos.nl/artikel/2363422-voorzitter-arib-wil-extra-onderzoek-beveiliging-tweede-kamer.html


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #8 Gepost op: 7 januari 2021, 16:51:56
Ik vind het eigenlijk opvallend dat een dergelijk gebouw zo weinig fysieke beveiligingen te zijn.
Zoals de noodzaak om deuren te barricaderen met meubels, en ruiten die ingegooid kunnen worden. Je zou toch denken dat ze mogelijkheden hebben om een dergelijk gebouw van binnen uit fysiek beter af te sluiten?