1 punt behaald op de cognitieve capaciteiten toets?

Auteur Topic: 1 punt behaald op de cognitieve capaciteiten toets?  (gelezen 14150 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #10 Gepost op: 7 januari 2021, 20:51:14
Ik ga morgen direct bellen! Al vind ik wel dat het degelijk de schuld is van het toetsing programma. Je kan toch verwachten dat je antwoorden automatisch worden opgeslagen als je wordt doorverbonden naar de volgende vraag? Maar in ieder geval, ik ga m’n best doen morgen! Bedankt voor je bericht.

Nee hoor, het is toch logisch dat je het antwoord op moet slaan en op volgende moet klikken binnen de tijd?
Anders had bijna iedereen een 1 gehaald tenslotte.

Ik zou gewoon de vraag open stellen. Ik kan me voorstellen dat er geen herkansing mogelijkheden zijn maar houdt in iedergeval de mogelijkheden voor een volgende keer open.


hallo23

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #11 Gepost op: 7 januari 2021, 21:11:38
Nee hoor, het is toch logisch dat je het antwoord op moet slaan en op volgende moet klikken binnen de tijd?
Anders had bijna iedereen een 1 gehaald tenslotte.

Ik zou gewoon de vraag open stellen. Ik kan me voorstellen dat er geen herkansing mogelijkheden zijn maar houdt in iedergeval de mogelijkheden voor een volgende keer open.

Het lijkt me ook logisch dat je antwoord gewoon wordt opgeslagen als je wordt doorverbonden naar de volgende vraag. Omdat je niet op volgende hebt gedrukt wil niet zeggen dat je de vraag niet hebt beantwoord..


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #12 Gepost op: 7 januari 2021, 21:16:18
Het lijkt me ook logisch dat je antwoord gewoon wordt opgeslagen als je wordt doorverbonden naar de volgende vraag. Omdat je niet op volgende hebt gedrukt wil niet zeggen dat je de vraag niet hebt beantwoord..
M.i. moet je een antwoord bevestigen. En als je het hard wilt spelen vragen of je de handleiding nogmaals in mag zien die je vooraf hebt gekregen of daar specifiek in benoemd staat of je door kan klikken of niet. Dan kun je misschien je gelijk halen... Maar of dat een handige keuze is laat ik aan jou.


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #13 Gepost op: 7 januari 2021, 22:39:03
Naar mijn wetens heeft het inderdaad waarschijnlijk te maken met het feit dat je de timer hebt laten aflopen. Ik heb nagenoeg hetzelfde gedaan als jij, gewacht tot de tijd vol was en dan doordrukken om nog even te checken. Alleen wel op volgende geklikt. Vorige selectie 20/20 gehaald, dit jaar nog geen nieuws (Dus goed nieuws?).

Beste kans die je hebt is even bellen met selectie, wellicht kunnen zij je er meer over vertellen.

Hoe vond je het zelf gaan, heb je het idee dat je sowieso een aantal antwoorden goed hebt gegeven? Ze kijken naar zowel Letterreeksen als cijferreeksen en naar de woordrelaties. Misschien mogelijk dat je op een van deze punten verzaakt hebt?




Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #14 Gepost op: 8 januari 2021, 10:58:21
Ik ga morgen direct bellen! Al vind ik wel dat het degelijk de schuld is van het toetsing programma. Je kan toch verwachten dat je antwoorden automatisch worden opgeslagen als je wordt doorverbonden naar de volgende vraag? Maar in ieder geval, ik ga m’n best doen morgen! Bedankt voor je bericht.

En... heb je al gebeld? Wat zeiden ze?


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #15 Gepost op: 8 januari 2021, 15:12:10
Het blijft akelig stil.


hallo23

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #16 Gepost op: 8 januari 2021, 19:47:20
En... heb je al gebeld? Wat zeiden ze?

Ik zou teruggebeld worden. Waarschijnlijk maandag!


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #17 Gepost op: 11 januari 2021, 19:04:06
Hoe staat het ervoor?


Torxxxz

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #18 Gepost op: 13 januari 2021, 12:05:25
Hallo,

Ik heb zojuist de cognitieve capaciteiten- en de taaltest afgerond. Ik heb de taaltest behaald maar ik ben gezakt op de capaciteitentest. Ik heb maar 1 punt behaald hierop. 1 punt! Ik weet zeker dat hier iets niet goed is gegaan. Ik heb meerdere testen gedaan en altijd goed gescoord. Ik volg ook gewoon een hbo-opleiding dus ik durf wel te zeggen dat ik niet volkomen onnozel ben. Hoe kan het dat ik maar liefst 1 punt heb gescoord??!! Ik weet zeker dat ik meerdere vragen goed heb beantwoord.

Wellicht komt het door het feit dat ik genoeg tijd nam bij elke vraag, en dat ik het antwoord al invulde en toen wachtte op de timer. Dan kon ik alles nog goed checken en ging ie automatisch naar de volgende vraag. Wellicht heeft het systeem deze antwoorden niet meegeteld?

Weet iemand hier meer van? Of ben ik nu gewoon dom? Zo teleurgesteld nu :'(

Voor mij net zo! Vaker intelligentie testen gedaan en altijd boven gemiddelde score en nu een 2 ???? Doordat ik me niet kon voorbereiden op de test aangezien ik zondag pas zag dat ie in mijn ongewenste e-mail was binnengekomen en de test voor maandag half 3 moest worden gemaakt kan het idd zo zijn dat ik iets lager als normaal zou scoren , maar een 2!?! Ik blijf het gek vinden . Zelfs een paar dagen echt zwaar teleurgesteld in mezelf geweest . Door dit te lezen zakt dat gelukkig dan weer wat af. Volgende keer maar beter voorbereiden en tempo hoger aangezien ik ook alle tijd nam.


klaas2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #19 Gepost op: 15 februari 2021, 12:45:12
Door op de knop te drukken na het invullen bevestig je je antwoord en slaat het systeem deze op. bij het af laten lopen van de timer gaat het systeem er vanuit dat er niets is ingevuld.
In feite heeft je test niets opgeslagen als je de timer laat aflopen.