Politie-/recherchekundige augustus 2021

Auteur Topic: Politie-/recherchekundige augustus 2021  (gelezen 29156 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #10 Gepost op: 16 februari 2021, 07:43:27
Zijn er hier nog mensen die meedoen met de selectieprocedure? Ik heb gisteren de online testen afgerond. Vond het erg pittig en benieuwd of het voldoende is geweest.

Weet iemand wanneer ik de uitslag kan verwachten?


Henkjan98

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #11 Gepost op: 16 februari 2021, 13:55:12
Ik zit ook in de selectieprocedure voor de opleiding tot politiekundige in de eenheid Midden-Nederland.
De capaciteitentest was inderdaad erg pittig, maar dat is ook logisch dat je hem pittig vind, want doordat het een adaptieve test is gaan ze op zoek naar je grens.

Ik verwacht dat we in de loop van deze week wel een reactie krijgen of dat de capaciteitentest voldoende is. Volgens mij gaan ze daarna een kandidaatvergelijking maken om te kijken wie ze uitnodigen voor het intakegesprek.


Niels266

  • Sollicitant Agent landelijke eenheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #12 Gepost op: 17 februari 2021, 12:01:56
Ik heb ook gesolliciteerd op de politiekundige vacature eenheid Noord-Nederland.
Tot dusver de online testen afgerond. Ben benieuwd wanneer hier een uitslag van binnen is.
De testen waren uiteindelijk pittig, wat logisch is bij een adaptieve test.


Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #13 Gepost op: 18 februari 2021, 15:51:45
Ben echt benieuwd of ik er wat van gemaakt heb. Op het einde kwam ik er helemaal niet meer uit en snapte ik er niets meer van haha.

Verwacht inderdaad ook wel binnen 1 à 2 weken de resultaten.


Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #14 Gepost op: 23 februari 2021, 12:17:07
Net contact gehad met recruitment. Zij gaven aan dat wij half maart de uitslag kunnen verwachten. Ze combineren dan meteen de uitslag van de CAP-test en de kandidatenvergelijking.


Niels266

  • Sollicitant Agent landelijke eenheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #15 Gepost op: 23 februari 2021, 13:28:21
Net contact gehad met recruitment. Zij gaven aan dat wij half maart de uitslag kunnen verwachten. Ze combineren dan meteen de uitslag van de CAP-test en de kandidatenvergelijking.

Heb je ook enig idee of diegenen die de cognitieve testen onvoldoende gescoord hebben ook gelijk uitslag hebben gehad dat ze niet verder mogen in het sollicitatieproces? Dit scheen namelijk bij N4 zo te zijn dat diegenen het gelijk al hoorden (binnen 24u).


Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #16 Gepost op: 23 februari 2021, 14:44:13
Heb je ook enig idee of diegenen die de cognitieve testen onvoldoende gescoord hebben ook gelijk uitslag hebben gehad dat ze niet verder mogen in het sollicitatieproces? Dit scheen namelijk bij N4 zo te zijn dat diegenen het gelijk al hoorden (binnen 24u).

Nee, dat durf ik niet te zeggen. Je zou ze kunnen berichten.


Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2021, 15:22:49
Zojuist een positief mailtje gehad dat ik de testen heb behaald en ik binnenkort een uitnodiging krijg voor het intakegesprek!  098uo


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #18 Gepost op: 25 februari 2021, 15:57:56
Gefeliciteerd! Leuk hoor  8)


Niels266

  • Sollicitant Agent landelijke eenheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #19 Gepost op: 25 februari 2021, 16:24:52
Zojuist een positief mailtje gehad dat ik de testen heb behaald en ik binnenkort een uitnodiging krijg voor het intakegesprek!  098uo

Wat snel! super. Ik wacht het in spanning af.