Politie-/recherchekundige augustus 2021

Auteur Topic: Politie-/recherchekundige augustus 2021  (gelezen 29082 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #30 Gepost op: 2 maart 2021, 20:12:16
Uiteraard is het een totaalplaatje. Maar je geeft aan dat je al een HBO opleiding hebt. Dat is dan natuurlijk wel een hele grote pré die het dubbeltje naar de goede kant laat vallen. Trouwens wel knap dat je nu weer een 4 jarige HBO PoKu opleiding gaat volgen. Waarom dan niet de verkorte van 2,5 jaar?

Ik weet niet of mijn studie het verschil heeft gemaakt.

Wil al een tijd solliciteren voor de PoKu vacature en deze kwam als eerste open.


CK98

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #31 Gepost op: 2 maart 2021, 20:43:34
Jij hebt snel reactie gekregen dan! Gefeliciteerd!
Ik heb tot op heden nog geen bericht gehad.
Ik heb in 2017 mijn vwo afgerond. Daarna 2 tussenjaren gehad waarin ik gewerkt heb in verschillende branches. Vervolgens 1,5 jaar geleden gestart met de opleiding Integrale Veiligheidskunde. Daar heb ik mijn propedeuse behaald, maar wil nu graag de overstap maken naar de politie. De afgelopen maanden heb ik voor mijn opleiding stage gelopen bij de politie, dus ik heb al even binnen de organisatie mogen proeven ;)
En wat is jouw achtergrond?

Ik heb zelf HBO Bedrijfskunde gestudeerd en had gesolliciteerd op de vacature voor de recherche.
Helaas heb ik vandaag bericht gekregen met de mededeling dat ik niet door ben naar het intakegesprek! Ontzettend jammer, maar ik vind mezelf nog vrij jong dus ik solliciteer de volgende keer gewoon opnieuw (met wellicht dan ook meer levenservaring)  :D


Kers1234

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #32 Gepost op: 11 maart 2021, 13:51:30
Zijn hier nog meer mensen door naar de psychologische test? En voor welke opleiding en eenheid? En hoe bereiden jullie je voor op de psychologische test?  0098


Lonneket

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #33 Gepost op: 15 maart 2021, 16:08:01
Zijn er mensen die al een intakegesprek hebben gehad? Ik heb binnenkort een gesprek en dit is eigenlijk mijn eerste 'serieuze' sollicitatie na studie en bijbaantjes dus vraag me af hoe dit gesprek eruit ziet  :)


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #34 Gepost op: 15 maart 2021, 20:35:31
Mijn intake was meer dan een jaar geleden, maar destijds mochten we wat vragen stellen aan een recruiter na een korte introductie. Daarna ga je tegenover een agent én recruiter zitten om wat over jezelf te vertellen, wie ben je, wat doe je en waarom wil je bij de politie?


Lonneket

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #35 Gepost op: 18 maart 2021, 12:51:14
Bedankt nog voor je reactie! Het was natuurlijk een beetje anders omdat het nu online was, maar wie je bent en waarom je bij de politie wilt was inderdaad het hoofdpunt.

Nu afwachten  :D


Minnimar

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #36 Gepost op: 11 april 2021, 22:29:08
Ik ben benieuwd hoe jullie je voorbereid hebben op de capaciteitentoets? Helaas ben ik zelf afgevallen. Veel succes aan wie er nog in de running zijn!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #37 Gepost op: 12 april 2021, 09:16:00
Destijds heb ik mij gefocust op het oefenen van de cijferreeksen. Na een paar weken veel online tests doen zag ik verbanden die ik eerder niet zag.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Kers1234

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #38 Gepost op: 15 april 2021, 20:43:52
Zijn hier nog meer mensen die de sporttest hebben gehaald en nu wachten op de medische keuring en screening? ;D


Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #39 Gepost op: 7 mei 2021, 17:57:46
Zijn hier nog mensen in de race voor PoKu opleiding?