Voertuigen van onbekende herkomst

Auteur Topic: Voertuigen van onbekende herkomst  (gelezen 26734 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jwpots

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 9 mei 2006, 23:45:44
Wederom een voor mij onbekende wagen. De foto kreeg ik van John Moesker uit het noorden des land met de vraag of ik wist waar deze ex brandweerwagen heeft gereden. Helaas komt het kenteken niet bij mij in de database voor. Dus een vraagje naar jullie: Wie kent aan de hand van het kenteken deze wagen als brandweerwagen, vermoedelijk een bedrijfsbrandweervoertuig.
De foto plaats ik met toestemming van John Moesker, die ook graag een foto zou willen zien van deze wagen als brandweerwagen.



Groet
Johan


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #41 Gepost op: 10 mei 2006, 11:37:40
Wat zonde dat brandweervoertuigen zo kunnen eindigen  :'(


jwpots

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 10 mei 2006, 19:05:01
Wat zonde dat brandweervoertuigen zo kunnen eindigen  :'(
Ik heb er nog wel een aantal die om te "huilen" zijn.
Maar daarvan weet ik wel waar ze vandaan komen.
Maar het blijft inderdaad zonde.

Grpet
Johan


jwpots

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 28 augustus 2006, 01:18:14
Weer even een oude topic uit het stof halen. Wie kan mij vertellen waar de ex brandweerwagen dienst gedaan heeft ?



Groet
Johan


jwpots

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 10 september 2006, 22:47:51
Weer even een oude topic uit het stof halen. Wie kan mij vertellen waar de ex brandweerwagen dienst gedaan heeft ?

http://img167.imageshack.us/img167/958/kb33krexbrandweermi7.jpg

Groet
Johan

Ik weet inmiddels waar deze Commer vandaan komt. Deze Commer is afkomstig van de brandweer Warffum, thans deel uitmakend van de gemeente Eemsmond. Het orginele kenteken is: SB-48-15.
Wie kan mij aan een digitaal bestand helpen van deze Commer in zijn oorpsronkelijke brandweeruitvoering ?

Groet
Johan


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 14 november 2006, 11:58:35
Wie kan mij vertellen van welke dienst deze VW T-5 Ambulance is, er stond namelijk geen nummering of iets anders op, ze reden weg bij het Thoraxcentrum bij het Erasmus MC.



Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #46 Gepost op: 14 november 2006, 12:37:47
Deze ambulance is van International Medical Care, voorheen Internationale Ambulance B.V., gevestigd op Rotterdam Airport.
greetz,  Enrique


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #47 Gepost op: 14 november 2006, 16:13:47
Wagen uit het wagenpark van Visser Leeuwarden? Internationale Ambulance BV is overgenomen door Medical Assistance International (MAI), de internationale tak van de oude RAV Drenthe, nu RAV Academisch Ziekenhuis Groningen.
Geloof niet alles wat je denkt.


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #48 Gepost op: 14 november 2006, 16:25:57
Wagen uit het wagenpark van Visser Leeuwarden? Internationale Ambulance BV is overgenomen door Medical Assistance International (MAI), de internationale tak van de oude RAV Drenthe, nu RAV Academisch Ziekenhuis Groningen.
UMCG  ;)


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #49 Gepost op: 14 november 2006, 16:38:30
Klopt, op een deel van de wagens staat nog Academisch Ziekenhuis Groningen, een ander deel al wel Universitair Medisch Centrum Groningen. Verder: volgens het adresboek ambulancezorg en GHOR 2007 is het 'Stichting RAV / Academisch Ziekenhuis Groningen'
 :D ;)
Geloof niet alles wat je denkt.