Cognitieve capaciteitentest

Auteur Topic: Cognitieve capaciteitentest  (gelezen 4601 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Kimb

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Gepost op: 3 februari 2021, 16:45:51
Hoi!

Zojuist helaas vernomen dat ik niet door de kandidaatsvergelijking heen ben van de opleiding agent die zou starten in week 33. Deze week krijg ik (en de rest die het niet hebben gehaald :() nog de uitslag van de testen, maar ik heb wel alvast een vraag en ik hoop dat we elkaar hier bij kunnen helpen. Ik had de afgelopen maanden veel geoefend voor de testen, op verschillende sites. Echter waren deze totaal niet te vergelijken met de daadwerkelijke testen van de selectie. Hoe hebben jullie dit geoefend? Of is er een specifieke site met voorbereidingstesten die jullie geholpen heeft?

Balen voor iedereen die niet door de kandidaatsvergelijking heen is, ik hoop dat het ons gaat lukken als we volgende maand weer mogen solliciteren!  998765




Minnimar

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #1 Gepost op: 11 april 2021, 22:43:50
Helaas ben ik ook niet door, ik ben ook erg benieuwd hoe anderen geoefend hebben!


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #2 Gepost op: 12 april 2021, 21:09:18
Ik heb test aangekocht (25 euries) bij  hellotest.nl Heeft mij prima geholpen. Inmiddels al bijna een jaartje in de opleiding 💪🏻


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3 Gepost op: 16 april 2021, 21:24:06
Die heeft zich dan wel terugbetaald!  998765
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #4 Gepost op: 16 april 2021, 21:50:06
Wat jammer dat je afgevallen bent. Waar zat je in het proces?
Ik viel zelf af in de kandidaatsvergelijking na de testen (dus vóór de intake).
Mijn ervaring is dat geen enkele test de test van de politie nabootst, maar ik denk wel dat het maken van testen je leert om bepaalde verbanden te zien.
En natuurlijk de uitlegfilmpjes kijken die je vanuit de politie gemaild krijgt.


Kimb

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #5 Gepost op: 19 april 2021, 14:53:05
Wat jammer dat je afgevallen bent. Waar zat je in het proces?
Ik viel zelf af in de kandidaatsvergelijking na de testen (dus vóór de intake).
Mijn ervaring is dat geen enkele test de test van de politie nabootst, maar ik denk wel dat het maken van testen je leert om bepaalde verbanden te zien.
En natuurlijk de uitlegfilmpjes kijken die je vanuit de politie gemaild krijgt.


Ik ben helaas ook in de kandidaatsvergelijking afgevallen de laatste keer. Afgelopen weken ook veel geoefend en informatie opgezocht, heeft naar mijn idee wel goed geholpen. Nu nogmaals gesolliciteerd :)