Nieuwe basisopleiding politie

Auteur Topic: Nieuwe basisopleiding politie  (gelezen 14395 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #20 Gepost op: 19 november 2020, 14:21:55
Waarschijnlijk meer op portfolio gericht dan het daadwerkelijk aftoetsen. Je moet dus kunnen aantonen dat je alles beheerst door het aan docenten gezien en afgetekend te hebben. Je hebt daar dan geen toetsmomenten of examens voor.

De nieuwe opleiding klinkt vernieuwend, misschien voor huidige studenten toch even een grote aanpassing lijkt mij? nieuwe studenten weten misschien niet beter vanaf week 5 2021.

Met je leergroep van 8 personen? is dat ook zo dat je in het zelfde basisteam zit?



Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #21 Gepost op: 19 november 2020, 14:57:56
De nieuwe opleiding klinkt vernieuwend, misschien voor huidige studenten toch even een grote aanpassing lijkt mij? nieuwe studenten weten misschien niet beter vanaf week 5 2021.

Met je leergroep van 8 personen? is dat ook zo dat je in het zelfde basisteam zit?
yes, je doet in principe school en praktijk samen
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #22 Gepost op: 24 december 2020, 15:39:12
Maar je hebt toch sowieso alle doelen te behalen? En die worden getoetst, neem ik aan   998765. Afhankelijk van de inzet van de student haal je het en heb je uiteindelijk een startbekwame agent of haal je het niet, toch? Of zie ik wat over er het hoofd?
Toetsen?  098uo
Dat doen we al jaren niet meer bij de politie. Er is nu een Kennistoets, dat is, naast het 'meervoudig' examen nog een beetje het enige toetsmoment.
Veel opdrachten worden afgetekend door (soms onervaren en dus incompetente) docenten ipv examinering in de praktijk door examinators.
Ik zie nu al een ontzettend groot verschil in de studenten die in T3 naar buiten gaan ten opzichte van twee jaar geleden...


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #23 Gepost op: 24 februari 2021, 14:15:59
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #24 Gepost op: 24 februari 2021, 14:16:12
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #25 Gepost op: 24 februari 2021, 14:16:24
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #26 Gepost op: 24 februari 2021, 14:16:37
Samen sterk in de hulpverlening!