DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 110869 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Ik zou graag willen weten wie er intresse zou hebben in een Video of DVD van een seizoen (=12 of 13 aflveringen) van de serie "Bij de Politie" van een bepaald jaar vanaf 1995 tot 2002.

Ik ben al lang opzoek naar de oudere afleveringen van "Bij de politie" Met naame de eerste afleveringen uit 1995 zat een hoop actie in, in latere seizoenen werd dat helaas minder, tot het in 2002 "Stop politie" werd en er eigenlijk geen actie meer inzat.  Ik heb contact opgenomen met de producent, dat is Rene stokvis producties en de afleveringen zijn per seizoen te bestellen op Video of DVD. Alleen de prijs is heel erg fors, ruim 200 euro voor één seizoen, dat zijn 12 of 13 afleveringen en duren ruim 20 minuten per aflevering.

Waarom ik deze vraag hier stel is heel simpel. Hoe meer mensen er intresse zouden hebben in een DVD of video van een seizoen bij de politie hoe goedkoper het word voor ons allen. Er mogen kopién gemaakt worden omdat je daar simpelweg © voor betaald, als het maar voor privé gebruik is. Dus stel dat er 10 mensen intresse zouden hebben dan word die 200 euro (van een seizoen van 12 of 13 afleveringen) gedeeld door 10. 10/200=  20 euro P.P en dan komen er nog een paar euro bij voor het te branden CD'tje. Er komt dus een orgineel van de productent en ik zelf kan het van VHS op DVD zetten of van DVD op DVD.

Dus wie er intresse inheeft kan hier een melding van maken en zan dal e-mail contact met je opnemen. Hoe dan ook ik bestel één seizoen van "Bij de Politie" want heb met naame aan de oude afleveringen goeie herineringen met veel actie. Ook leuk de oude golfjes en volkswagen busjes in "Amsterdams wit" dus zonder blauw/roode striping. Ben benieuwd wie hier nog meer intresse in heeft.




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
ik zou hier eventueel wel interesse in hebben als het niet te duur word
leg me er niet op vast
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


guest1564

  • Gast
zelfde geld voor mij ;)


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
en ook voor mij, ik ben aan het sparen voor een nieuwe camera ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Ik wil er ook wel aan meedoen ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


RegioPolitie

  • Gast
Altijd leuk, maar je weet nu al dat als deze dvd's gaan circuleren ze binnen de korste tijd via usenet te downloaden zijn... Een originele dvd voor 20 euro lijkt me wel wat, maar een kopie vind ik erg duur. Tipje: Ik zou het origineel dan wel rippen met dvd-craft-encoder, dit duurt veel langermaar de kwaliteit blijft dan zelfs op een beamer subliem.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Altijd leuk, maar je weet nu al dat als deze dvd's gaan circuleren ze binnen de korste tijd via usenet te downloaden zijn... Een originele dvd voor 20 euro lijkt me wel wat, maar een kopie vind ik erg duur. Tipje: Ik zou het origineel dan wel rippen met dvd-craft-encoder, dit duurt veel langermaar de kwaliteit blijft dan zelfs op een beamer subliem.

DVD's van "Bij de Politie" kunnen als het goed is niet rond ciculeren, want die bestaan gewoon weg niet. Een speciaale machine moet de afleveringen speciaal dupliceren, en de mensen die dit al eerder hebben gedaan bij de producent zijn op één hand te tellen, dus men weet zo wie wat heeft en welke afleveringen heeft van waneer hoe en wat, en geloof me zo'n Tv producent wil je geen ruzie krijgen, voor je het weet heb je een aantal advocaten op je dak i.v.m. hun © rechten.


Karim

  • Gast
en geloof me zo'n Tv producent wil je geen ruzie krijgen, voor je het weet heb je een aantal advocaten op je dak i.v.m. hun © rechten.


Als die tv producenten zo "gevaarlijk" zijn zou ik hier ook maar 'n beetje oppassen wat je zegt.

In je openingspost vertel je namelijk wel dat je kopieen mag maken, maar dat mag eigenlijk wel alleen maar voor eigen gebruik, en niet voor distributie naar derden toe.  ;)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Als die tv producenten zo "gevaarlijk" zijn zou ik hier ook maar 'n beetje oppassen wat je zegt.

In je openingspost vertel je namelijk wel dat je kopieen mag maken, maar dat mag eigenlijk wel alleen maar voor eigen gebruik, en niet voor distributie naar derden toe.  ;)

Normaal gesproken is het waar wat je zeg maar in dit geval niet. Bij de producent heb ik aangegeven dat meerdere mensen belangstelling hebben naar zo'n DVD en daarom mag ik kopíén maken naar derden, vandaar dat de licentie kosten ook flink hoger ligt, mits ze het voor prive doeleinde gebruiken maken hun geen enkel probleem. Hun willen ook wel kopiën maken alleen is dat wat duurder dan dat iemand het privé doet met zijn brander.


Karim

  • Gast
Ah oke, dan heb ik niks gezegd  :)