DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 110524 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #10 Gepost op: 16 december 2005, 21:20:48
Begrijp ik hier dus uit dat;

# Jerommekeaalsmeer
# Lars
# Kmarfan
# Maarten Nay

Eventueel intresse hebben; mits het niet te duur wordt. Mocht er niemand anders meer intresse hebben dan zullen we na het weekend even kijken of het rendabel is en zullen we het een & ander even moet afspreken, goed?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 17 december 2005, 20:37:17
ik hoor alleen dat mijn oom op zijn werk de hele collectie al heeft en dat ik ze kan lenen om ze te bekijken dus ik haak af  :-X
sorry  :-\ :-[
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #12 Gepost op: 24 december 2005, 21:19:07
ik hoor alleen dat mijn oom op zijn werk de hele collectie al heeft en dat ik ze kan lenen om ze te bekijken dus ik haak af  :-X
sorry  :-\ :-[

Pfffff... dan worden door jou de kosten p/p wel hoger hoor >:(
 :P :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #13 Gepost op: 28 december 2005, 13:17:04
Na de kerstvakantie krijg ik antwoord terug van René Stokvis Producties over de preciese kosten en welke afleveringen er nou gemaakt zijn per seizoen en hoeveel. Aangezien we nu nog maar met 4 mensen over zijn (incl. mezelf) weet ik niet of het nog wel rendabel is, maar ik wacht eerst wel even de mail af met daarin de exacte kosten.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Ik heb Vandaag bericht gehad van René Stokvis Producties:

"Helaas hebben wij niet meer alle afleveringen van het eerste seizoen welke in 1996 is gemaakt.
Aflevering 1 en 3 ontbreken. De eerste serie bestaat uit totaal 14 afleveringen.
In 1997 t/m 2001 zijn er ieder jaar 13 afleveringen gemaakt welke wij allemaal in ons bezit hebben.
De prijs per serie, 12 of 13 afleveringen kost € 215,00 exclusief BTW en inclusief verzendkosten"

Nou dat is dus een fors bedrag; Ik heb net nog één aflevering (uit 1997 die ik op band heb) ff bekeken en het blijft wel leuk hoor, achtervolgingen vanuit een Golf 3 met toeters en bellen door Amsterdam City.....even later wees Ass. Collega en ga zo maar door.

Goed het is aan jullie; met de BTW erbij kom je alruim op 260,- en dan gedeelt door 4 (Lars, Kmarfan, Maarten NAY & ik) kom je toch nog op een fiks bedrag uit (65,- P.P). Of er moeten nu opeens zich mensen geroepen voelen die ook nog mee willen doen, hoe meer mensen hoe goedkoper het word, met 2 a 3 mensen erbij zijn we al een heel eind.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Als het zo duur wordt mag je mij doorstrepen :-X ::)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
65 euro voor 14 afleveringen gaat mij veel te ver, dat is ruim 4,60 voor een aflevering. Als er niemand bij komt moet ik jullie helaas teleurstellen.
Is er verder echt niemand die interesse heeft ???
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


guest1564

  • Gast
Ligt er bij mij ook aan hoeveel er nog bijkomen ::)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Nou aangezien we met niet genoeg mensen zijn om het betaalbaar te maken zullen we het hier maar bij laten en mochten er mensen alsnog mee willen doen meld dat dan maar hier. Hopelijk gaat RTl5 of RTL7 in een gekke bui wat serie's herhalen van "Bij de Politie" Cops is er ook nog steeds op en ookal 1000.000x herhaald netzoals Flodder.


maikelv

  • Gast
Ik wil eventueel ook wel meedoen maar dat ligt dan wel aan de uiteindelijke prijs natuurlijk  ;)