DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 110882 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Ik wil eventueel ook wel meedoen maar dat ligt dan wel aan de uiteindelijke prijs natuurlijk  ;)

Zoals het er nu uitziet met deze hoeveelheid mensen 40,- PP


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Ik heb wel interesse maar zeker nog niet voor deze prijs............... :o

Ik hoop dat er binnenkort even een tiental mensen zich ook aanmelden ;) dan zal het aantrekkelijk worden ;D


maikelv

  • Gast
Ik vind 40 euro op zich best een leuke prijs alleen wil ik wel zeker weten dat dit ook zo blijft of dat er toch nog mensen zijn die af gaan haken ???


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Ik vind 40 euro op zich best een leuke prijs alleen wil ik wel zeker weten dat dit ook zo blijft of dat er toch nog mensen zijn die af gaan haken ???

40 euris voor 1 serie vindt ik toch echt TE duur, het zijn 13 afleveringen op tv duurde ze min de reclame slecht 20/25 minuten, laten we zeggen 25 minuten. 25x13= 325 min = 5.41666666667u dus 5.5 uur voor 40 euri's.......


maikelv

  • Gast
Tja... dan wacht ik ook maar op wat meer aanmeldingen  ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Kom op mensies :D


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Maar eens even tijd voor een update van de mensen die willen mee doen mits het niet TE duur word;

Leden:
# Lars
# Kmarfan
# Maarten Nay
# Jeroen
# Maikelv

Met dit aantal mensen zitten we ongeveer op 40 ,- pp voor één seizoen van 12 of 13 afleveringen. Als we nog 2 a 3 mensen erbij zien te vinden (en dat moet gewoon lukken!)dan zitten we op ongeveer 30,- pp en dan heb ik het er wel voorover. Goedkoper dan dat word denk ik een onmogelijke zaak.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Dan streep mij maar doot :-\ :-[
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Maar eens even tijd voor een update van de mensen die willen mee doen mits het niet TE duur word;

Leden:
# Lars
# Kmarfan
# Maarten Nay
# Jeroen
# Maikelv

Met dit aantal mensen zitten we ongeveer op 40 ,- pp voor één seizoen van 12 of 13 afleveringen. Als we nog 2 a 3 mensen erbij zien te vinden (en dat moet gewoon lukken!)dan zitten we op ongeveer 30,- pp en dan heb ik het er wel voorover. Goedkoper dan dat word denk ik een onmogelijke zaak.



Des te meer des te goedkoper, want ik vindt 30-. toch echt nog veel hoor ???


guest1564

  • Gast
Des te meer des te goedkoper, want ik vindt 30-. toch echt nog veel hoor ???

Ik ook... :-X