DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111001 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Heel mischien gaan ze "Bij de Politie" in het zomerseizoen herhalen op RTl5 of RTl7 dus ff afwachten en maar hopen dat ze de oude afleveringen weer eens laten zien. Achtervolging vanuit een Amsterdams Golf 3'tje  :D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
oei dat is zeker te hopen! OLD STYLE  :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
oei dat is zeker te hopen! OLD STYLE  :P

Ja ik heb nog twee afleveringen zelf half op video staan, ze zijn uit 1995, daarin zie je o.a. dat agenten nieuwe lerenjassen krijgen en 2x achtervolging door Amsterdam City vanuit een Golf 3 en later vanuit een Volkswagenbusje, en ook nog een keer ass.collega en dat was ook wel heftig, al die oude golfjes die je ziet aankomen rijden met zwaailicht en sirene :D


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Ja ik heb nog twee afleveringen zelf half op video staan, ze zijn uit 1995, daarin zie je o.a. dat agenten nieuwe lerenjassen krijgen en 2x achtervolging door Amsterdam City vanuit een Golf 3 en later vanuit een Volkswagenbusje, en ook nog een keer ass.collega en dat was ook wel heftig, al die oude golfjes die je ziet aankomen rijden met zwaailicht en sirene :D

Toen scheurde ze tenminste nog lekker hard ;) en waren er niet zoveel van die regeltjes ervoor :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #34 Gepost op: 11 februari 2006, 11:12:05
Toen scheurde ze tenminste nog lekker hard ;) en waren er niet zoveel van die regeltjes ervoor :)

Tja dat doen ze nu ook nog wel hoor....alleen niet meer met Golf 3 ;D ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Heel mischien gaan ze "Bij de Politie" in het zomerseizoen herhalen op RTl5 of RTl7 dus ff afwachten en maar hopen dat ze de oude afleveringen weer eens laten zien. Achtervolging vanuit een Amsterdams Golf 3'tje  :D

Zodra je een datum of een richting weet hor ik het graag  :D

Of zijn er inmiddels veel meer personen die zich aanmelden voor de DVD en zo de prijs omlaag krikken?  ;) ;D


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Zodra je een datum of een richting weet hor ik het graag  :D

Of zijn er inmiddels veel meer personen die zich aanmelden voor de DVD en zo de prijs omlaag krikken?  ;) ;D

Ja ik houd de TV-gids goed in de gaten! Mocht er van het zomer geen herhaling van "Bij de Politie" zijn geweest ga ik als nog over tot het bestellen van de DVD en tegen die tijd zie ik dan nog wel van welk jaar en wie er nog intresse heeft, zo te zien jij nog wel Jeroen!?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Ja ik houd de TV-gids goed in de gaten! Mocht er van het zomer geen herhaling van "Bij de Politie" zijn geweest ga ik als nog over tot het bestellen van de DVD en tegen die tijd zie ik dan nog wel van welk jaar en wie er nog intresse heeft, zo te zien jij nog wel Jeroen!?

Indien tegen een aantrekkelijke proks wel ja, maar toen we de vorige keer kwamen op é30-. per serie vindt ik toch wel TE veel.....


Frankovski

  • Artikel 141 én 142 SV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Ik wil eventueel ook wel mee doen... Uiteraard zoals meerdere zeggen: Indien de prijs niet té wordt, kun je er één aan mij slijten...

Groetjes Frank


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Ongeveer gelijktijdig met het eerste seizoen van de reality-serie "Bij de Politie' (1996) op RTL 5 had de TROS de documantaire-serie "Bureau Balistraat" (1995) gevolgd door "Bureau Bijlmer" (1997) zegt jullie dat wat? Ging namelijk ook over de Amsterdamse Politie.