DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 110837 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Bureau Balistraat zegt me wel wat... maar meer in de trant van: lastig parkeren, en de koffie is goed te doen ::) ;)

En rond 10/15 euro wordt het best leuk om eens te zien hoe het vroeger was ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Lars/Kmarfan/Maarten Nay/Jeroen/Maikelv: Ik heb even in het topic "Bijzonde foto's & Filmpjes" een fragment wat ik nog op video had van "Bij de Politie" on-line gezet. Hopelijk hebben meer mensen intresse en word het rendabel om zo'n DVD van één seizoen te bestellen......we zullen zien.


Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Lars/Kmarfan/Maarten Nay/Jeroen/Maikelv: Ik heb even in het topic "Bijzonde foto's & Filmpjes" een fragment wat ik nog op video had van "Bij de Politie" on-line gezet. Hopelijk hebben meer mensen intresse en word het rendabel om zo'n DVD van één seizoen te bestellen......we zullen zien.

dat heeft wel geholpen  :P

Ik heb wel intresse in zo´n DVD, echter wil ik niet meer dan 20euro aan kwijt zijn (incl overige kosten).
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
dat heeft wel geholpen  :P

Ik heb wel intresse in zo´n DVD, echter wil ik niet meer dan 20euro aan kwijt zijn (incl overige kosten).

Nee nee dat heb ik zelf ook als grens. Ik denk dat de meeste mensen dit wel een acceptabel bedrag vinden.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Nee nee dat heb ik zelf ook als grens. Ik denk dat de meeste mensen dit wel een acceptabel bedrag vinden.

Ja en des te meer mensen des te goedkoper het wordt ;)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Ongeveer gelijktijdig met het eerste seizoen van de reality-serie "Bij de Politie' (1996) op RTL 5 had de TROS de documantaire-serie "Bureau Balistraat" (1995) gevolgd door "Bureau Bijlmer" (1997) zegt jullie dat wat? Ging namelijk ook over de Amsterdamse Politie. 

Volgens mij is bureau Balistraat ouder dan 1995, ik nl in 1997 mijn stagen gelopen aan bureau Balistraat en toen was de serie al een stuk ouder dan 2 jaar, het was het eerste politie realiteits serie van Nederland. Ik zal eens kijken of ik op de Balisraat nog een koppie kan vinden.

mvg
Mike


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Volgens mij is bureau Balistraat ouder dan 1995, ik nl in 1997 mijn stagen gelopen aan bureau Balistraat en toen was de serie al een stuk ouder dan 2 jaar, het was het eerste politie realiteits serie van Nederland. Ik zal eens kijken of ik op de Balisraat nog een koppie kan vinden.
mvg
Mike

Ja zou leuk zijn. Ik dacht ook dat het ouder was maar de TROS-site gaf aan 1995. Bij mijn zelf staat bij dat het zo rond 1993 op TV was, ik zelf was toen een jaartje of 6 :D


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Voor: Lars/Kmarfan/Maarten Nay/Jeroen/Maikelv/112 ijsselstreek, wie gaat er akkoord met 20,- voor één heel seizoen "Bij de Politie" en wie niet. Mocht iedereen akkoord gaan kunnen we de DVD gaan bestellen en dan moeten we even bekijken van welk seizoen natuurlijk.

Ik heb wat info gevraagd over de oudste seizoenen. Seizoen 1 is uit 1996, deze is niet compleet (ontbreken 2 afleveringen, en er is geen info van te vinden)
                                                                         Seizoen 2 is uit 1997 en hier word wijkteam "Lodewijk van Deijsselstraat" gevolgt.
                                                                         Seizoen 3 is uit 1998 en hier word wijkteam "De pijp" gevolgt.

Dus moeten we even onderling gaan bekijken welke we gaan bestellen, mijn voorkeur gaat uit naar Seizoen 2. Omdat dit het oudste nog compleete seizoen is (maar met seizoen 3 heb ik ook geen problemen, lekker veel actie met wijkteam de pijp) Ik heb toestemming van de producent om de DVD onderling rond te laten gaan zolang het voor privé doeleinde is (je kunt dan zelf een copy maken van de DVD's)


Karim

  • Gast
Ik heb toestemming van de producent om de DVD onderling rond te laten gaan zolang het voor privé doeleinde is (je kunt dan zelf een copy maken van de DVD's)

Wat kennissen van mij hadden enige tijd geleden ook met 'n groepje 'n redelijk dure dvd-box van een of andere serie samen gekocht, en de bedoeling was dan ook dat iedereen zelf even 'n copie'tje zou maken van de dvd.

Alleen hadden ze er geen rekening meegehouden dat die dvd's 'n kleine 7.2 gb aan media bevatte en dat ze die dus niet zomaar 1-op-1 konden copieren.
Uiteraard kan je die grotere dvd's wel copieren, maar dan moet je wel aan kwaliteit inleveren om te zorgen dat 't past om 'n 4.7 gb schijfje.

Of je moet ze gaan opsplitsen (1 orginele dvd verdelen over twee 4.7 gb schijfjes, zodat je geen kwaliteitsverlies hebt) maar dat kan lastig/vervelend zijn omdat je dan bepaalde afleveringen moet afkappen.


Dus wellicht geen slecht idee om 's te informeren hoeveel gb aan media er op 1 zo'n dvd staat, of dat er iemand van jullie misschien een
dual-layer brander heeft, waardoor je dus niet zou op hoeven te splitsen.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Ze kunnen ook eventueel de afleveringen op VHS zetten en dan kan ik ze zelf op DVD branden alleen hiermee verlies je ook kwaliteit. Zover mijn bekend komen de afleveringen gewoon op de standaard DVD's te staan omdat het alleen de alfveringen zijn zonder luxe menu's (waar je een hoop ruimte aan kwijt bent). Dus totaal word het 12x 23min.