DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 110508 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Misschien is het handig om even een nieuw lijstje te maken voor evt nieuwe geinteresseerden:

-Lars
-Kmarfan
-Maarten Nay
-Jeroen
-Maikelv
-112 ijsselstreek
-SimonSt

Wie nog meer?  ;)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Nou niet zo enthousiast allemaal  ;D Graag allemaal even een reactie, OOK als je geen intresse hebt! Goedkoper als 20,- zal het echt niet worden want het heele seizoen kost incl alle kosten voor mijn 255,- Reken dus maar uit wat ik kwijt ben, dus laat even wat horen, ook als je geen intresse meer hebt!


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Aangezien het niet goedkoper wordt, wil ik dit er nog wel voor neer tellen. Vooral omdat Roy een groot deel van de kosten dan alsnog voor z'n eigen rekening neemt, vind ik dat wel zo sympathiek.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Ik ben ook geïnteresseerd. Ik heb zelf een aantal losse afleveringen op band staan en vind het altijd leuk om ze regelmatig terug te kijken. Ik vind het overigens een absurd hoge prijs die Stokvis vraagt, maar ja, we zijn maar héél kleine klanten voor ze. Trouwens al het introfilmpje gezien op hun site http://www.stokvistv.nl ?

Iemand trouwens een overzicht van welke serie's er allemaal geweest zijn? Ik kan me namelijk herinneren dat ze ook zo'n serie in Rotterdam of Den Haag gedraaid hebben. En gisteren zag ik bij Talpa "4x Blauw"; gaat over de KLPD.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
De serie van talpa kan je ook op internet bekijken, je moet dan wel even registreren.

Een aantal politie-reality-series op een rijtje. Wie vult aan?:

- Strandpolitie (ook de reddingsbrigade werd hier gevolgd)
- Bij de politie
- STOP politie
- 4x blauw
- Blik op de weg
- Wegmisbruikers
- Rij ik zo?!
- Schiphol Airport (Hier wordt de KMar gevolgd)
- ?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
De serie van talpa kan je ook op internet bekijken, je moet dan wel even registreren.

Een aantal politie-reality-series op een rijtje. Wie vult aan?:

- Strandpolitie (ook de reddingsbrigade werd hier gevolgd)
- Bij de politie
- STOP politie
- 4x blauw
- Blik op de weg
- Wegmisbruikers
- Rij ik zo?!
- ?

Het progamma Schiphol Airport hoort ook wel in het rijtje thuis vind ik, werd ook heel vaak de KMAR gevolgt en aangezien die het "Politie werk" verzorgen te Schiphol...


maikelv

  • Gast
Ja voor 20 euro wil ik het ook wel doen, welke afleveringen maakt me niet zoveel uit. Alleen ik neem aan dat diegene die ze besteld ze ook doet kopieren want ik kan namelijk hier geen dvd`s kopieren.  ;) Maar voor 20 euro doe ik mee. Ik hoor het wel als het zover is dan maak ik voor diegene het geld over.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Ik haak af, als het niet goedkoper wordt, 20 euro is me toch wat te veel :-\ :-[
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Mijn grens staat nog steeds op 20 euro.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!


Frankovski

  • Artikel 141 én 142 SV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Ik wil nog steeds graag mee doen, en nog steeds onder het motto: "Mits het niet té duur wordt, kun je er een aan mij slijten"...

Groeten frank