DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111441 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
dat was in het haven gebied toch? herinder ik me nog wel iets van.

Klopt, als ik het goed heb was het ergens op de westhaven. Echt leuk om te zien, spoed melding: snel de wagen in, zwaalicht en sirene áán EN snel een sigaret aansteken voor onderweg. Hoop trouwens dat nog een aantal mensen zich melden die voor 20,- ook wel intresse hebben in één heel seizoen van "Bij de Poltie" waarin ze wijkteam "Lodewijk van Deijsselstraat" uit 1997 volgen want dan zijn de kosten voor mijn ook niet zo hoog, ik zit nu nog (met de 20,- van jullie allemaal eraf getrokken) op een bedrag van ruim 130,- dus als jullie nog iemand weten....

Ik ga vanavond weer 2 afleveringen kijken en heb er nu totaal 4 gezien, de volgende (heftige) dingen zijn al voorbij gekomen: schietpartij, ruzie's, aanrijdingen met en zonder ook met Politie voertuigen, assistantie collega, mensen van bed lichten, onwel wordingen, woning brand, gewapende overal en zo kan ik nog wel even doorgaan, een hoop actie dus.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Ik hebt het even gevraagd en ik mag jullie alvast een previeuw laten zien onder voorwaarden dat hij niet langer is als +/- 1minuut en je hem nergens anders op internet gaat zetten. Het is een stukje uit de eerste aflevering, hoe het afloopt zien jullie wel als jullie de DVD binnen hebben  ;)  Let op de Golf-3.  :)  :)

http://members.chello.nl/ab.meester/bijdepol.mpg  (12 mb)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Ik hebt het even gevraagd en ik mag jullie alvast een previeuw laten zien onder voorwaarden dat hij niet langer is als +/- 1minuut en je hem nergens anders op internet gaat zetten. Het is een stukje uit de eerste aflevering, hoe het afloopt zien jullie wel als jullie de DVD binnen hebben  ;)  Let op de Golf-3.  :)  :)

http://members.chello.nl/ab.meester/bijdepol.mpg  (12 mb)


In 1 woord: GE-WEL-DIG!  ;)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Zo ik heb inmiddels alle afleveringen gezien. Al met al best een aardig seizoen, hij is opgenomen in het najaar van 1997 dus je ziet nog een hoop oude voertuigen, met naame Golf 3, en soms zie je voertuigen (van andere wijkteams) zonder de rood/blauwe stripping maar gewoon in Amsterdamse huisstijl dus helemaal wit met alleen stickers "politie",

Allerlei situtaties zijn zo'n beetje wel voorbij gekomen, en gelukig weinig geleuter met dronken mensen/zwervers, in andere seizoen gooide ze daar hele afleveringen mee vol. Het leukse stukje vind ik uit aflevering 12 waarin twéé vrouwelijke agenten verkleed gaan als oma als lokaas voor tasjesrovers en je daadwerkelijk ook voor de camera ziet dat ze beroofd worden.

Heb vandaag een setje DVD's op de bus gedaan naar Maarten, en die stuurd ze door naar Jeroen, voor de overige mensen brand ik de DVD's over en deze gaan deze week de deur uit, houd de mail maar in de gaten  ;)


maikelv

  • Gast
Nou ik heb de dvd`s vandaag binnen gehad echt super kwaliteit hoor Roy, petje af voor jou. Je hebt er veel moeite voor gedaan dus echt hartstikke bedankt van deze kant. Ik ben er zeer blij mee, kan ik mijn lege avonden weer wat opvullen  ;D


maikelv

  • Gast
Nou ik heb alle afleveringen gezien en moet zeggen dat er zeer mooie tussen zitten. Vooral die ene waar ze moeten gaan naar een ongeval met blikschade en dan tot 2 keer toe weggeroepen worden , echt super om te zien. Ook die aflevering waar die dronken kerel flink tekeer gaat behoort tot mijn favorieten. Ik vindt dat Roy de goeie keuze heeft gemaakt wat betreft de afleveringen. En volgende keer ben ik zeker weer van de partij bij eventuele bestellingen.  ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
OOk ik heb alle afleveringen gezien, en in 1 woord wil ik zeggen: GEWELDIG!!  ;D

Eindelijk weer eens een ECHTE reality programma met veel spanning, humor en tja het is gewoon ECHT natuurlijk  ;). De ritte onder Prio 1 zijn geweldig om te zien. En ook die dronken gozer zoals Maikelv beschreef. Eerst merkte je niks aan hem en helemaal niet verzetten, maar zodra in het bureau begint hij de trappen tegen de deur en tegen te werken, toppie  :D. Weggeroepen worden met spoed voor vechtpartij, overval, steekpartij, he-le-maal top!  ::)

Ik heb echt alle afleveringen met veel plezier en spanning gekeken, het werkte gewoon verslavend  ;).

Echt grote complimenten voor Roy, hij heeft goed zijn best gedaan!  ;)

En het is echt een grote aanrader om deze DVD serie te kopen, want zoals ik al zei in 1 woord: Geweldig!  :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Ik vond dat eene stukje ook wel heftig, dat zijn vader zijn zoon heeft neergestoken en nog voor dat de ambu er is voor die zoon hij zelf een hartstilstand krijgt. Voor de rest natuurlijk wel leuk dat je steeds Golf 3 voorbij ziet komen, al wel met rood/blauwe strepen maar af en toe zag je ze van andere wijkbureau's nog helemaal in het wit met alleen stickers "politie" erop. Voor de rest wel leuk om te zien hoe ze met prio 1 naar meldingen rijden en hoe ze daarop reageren.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
als ik er via hier nog aan kan komen; Wat gaat dat kosten??


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Ik heb em binnen. R Visser mail je rekeningnummer nog effe aan mij
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !