DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111553 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
als ik er via hier nog aan kan komen; Wat gaat dat kosten??

Hier nog iemand die interesse heeft.
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Hier nog iemand die interesse heeft.

hangt er vanaf wat het gaat kosten. als het niet te duur is heb ik denk ik wel intresse.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
De kosten staan allemaal vermeld in dit topic ergens maar zal het nog een keer melden, voor de duidelijkheid het gaat om seizoen 3 uit 1997 waarin ze wijkteam " Lodewijk van Deijsselstraat" volgen, de kosten zijn 20,- voor één heel seizoen, dat zijn 13 afleveringen van +/- 24min en is incl verzendkosten MAAR dan moet je de DVD's wel doorsturen naar een volgend iemand en zelf dus overbranden. Ik kan ze ook voor je overbranden maar dan worden de kosten wel 24,- de toegestuurde DVD's kun je dan gewoon houden dus. Hier nog 3 previeuws, hoe het afloopt is in de serie te zien ;)

members.chello.nl/ab.meester/intro.mpg intro filmpje. (6 mb)
members.chello.nl/ab.meester/bijdepol.mpg fragment "problemen met jongeren" (12 mb)
members.chello.nl/ab.meester/1997pol.mpg fragment "vechtpartij op straat" & "Assistantie collega" (10 mb)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Roy, bij deze bedankt voor de moeite!

Het is erg leuk om de ritjes met blauw blauw te zien, de humor van de agenten (ja die hebben ze ;)) de moeilijke situaties waarin ze terecht komen, de dommigheid van sommige agenten ( :-X), enz. Zulke programma's heb je tegenwoordig niet meer, die echt een realistisch beeld geven van het politiewerk. De series van tegenwoordig brengen vaak alleen actie. Hier zie je ook hoe bijvoorbeeld de aanhouding van een beroving wordt afgehandeld met alle formaliteiten die erbij horen. De actie zit er echter zeker bij, maar dan kan en moet je ook niet omheen in een wijk waar zoveel gebeurt.
Kortom, erg leuk om te zien, een echte aanrader!

Applaus voor Roy! :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Voor de mensen die seizoen-3 uit 1997 "lodewijk van Deijsselstraat" al hebben, wie van jullie heeft er nog intresse in nog één heel seizoen maar dan seizoen 1 uit 1996!!! waarin ze wijkteam  (1) "Prinsengracht" volgen bestaande uit 11 afleveringen of  (2) S-gravesandeplein uit 1996 bestaande uit 13 afleveringen)

Voor de mensen die eventueel nog intresse hebben in seizoen 3 uit 1997: ik heb nog 2 setjes liggen, dus wie intresse heeft moet maar even aangeven via PM.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Ik dacht dat die niet meer compleet was? ???


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Ik dacht dat die niet meer compleet was? ???

Klopt, oorspronkelijk bestond dit seizoen uit 14 alfveringen maar 3 zijn er zoek. Echter heeft iedere afleveringen zijn eigen onderwerpen en het vervolgt zich niet op elkaar dus je merkt er niks van. Dit bericht kreeg ik van de producent:

" Zojuist de banden uit 1996 bekeken. Alle afleveringen gaan over wijkteam "Prinsengracht" te Amsterdam.
Wij hebben de volgende afleveringen;  2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14 (totaal 11 afleveringen)"


Eventueel zouden we ook voor Seizoen 3 kunnen gaan uit 1998. Daarvan had ik de intro erbij gedaan omdat ik daar zelf een halve aflevering van heb. Dit seizoen is wel compleet en gegarandeerdt actie MAAR die van 1996 lijkt me ook erg leuk, hier in zie je ook nog een hoop oude voertuigen waaronder Mazda 323 van de Honde-Brigade.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #97 Gepost op: 22 augustus 2006, 17:19:30
Gisteren contact gehad met de producent en heb weer één heel seizoen bestelt. Het gaat om wijkteam "s-gravesandeplein" opgenomen in 1996 en hij bestaat uit totaal 13 afleveringen en is dus helemaal compleet, dit is een van de beste, zo niet de beste die er gemaakt is. In week 36 komen de banden aan en zal ze dan z.s.m. naar julie toesturen.

(1) 1996 Wijkteam "Prinsengracht"
(2) 1996 Wijkteam "s-Gravesandeplein"
(3) 1997 Wijkteam "Lodewijk van Deijsselstraat"
(4) 1998 Wijkteam "de Pijp"
(5) 1999
(6)
(7)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #98 Gepost op: 2 september 2006, 17:51:35
Jongens de DVD's zijn binnen !!! Ik heb even snel al een aflevering gekeken en deze was erg leuk. Ik probeer zo snel mogelijk een previeuw on-line te zetten dus houdt dit topic even in de gaten.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #99 Gepost op: 3 september 2006, 09:57:54
Hier alvast wat actie uit aflevering 2, de achtervolging wordt ingezet op een aantal verdachte van een inbraak: members.chello.nl/ab.meester/1996pol.mpg of http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F6AC9863639D8363


De dvd's komen eind deze week jullie kant op.