DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111443 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #130 Gepost op: 9 februari 2007, 08:17:13
Komop mensen, nog 3 personen en ik kan de bestelling gaan doen bij de producent, Sigmaatje krijg ik van jou nog bericht of je wel of niet mee gaat doen ??


JoostV

  • Gast
Reactie #131 Gepost op: 9 februari 2007, 11:54:50
Ik wil ook wel meedoen, je hebt een bericht!


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #132 Gepost op: 9 februari 2007, 17:36:04
Ik wil ook wel meedoen, je hebt een bericht!

Heel fijn Joost, nu nog 2 personen!


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #133 Gepost op: 10 februari 2007, 15:51:30
Voor wie ze nog niet kent, ik heb tijdelijk 2 previeuws van de vorige 2 seizoen op YouTube gezet.

1996 Wijkteam: "s-Gravesandeplein"
http://www.youtube.com/watch?v=Yhk5-WmhEWQ

1997 Wijkteam: "Lodewijk van Deijsselstraat"



blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #134 Gepost op: 12 februari 2007, 12:26:38
Zojuist contact gehad met de producent en de banden van 1998 zijn gevonden. Eigenlijk wilde ik wachten met het bestellen tot dat zich nog 2 mensen bij ons clubje hebben aangesloten, echter heb ik goede hoop dat dit nog gaat gebeuren en heb daarom de DVD's bestelt.

Deze week wordt mijn het factuur toegezonden, en dan zullen de banden eind volgende week mijn kant opkomen....kan bijna niet wachten tot ze er zijn.

Dus mochten jullie nog iemand weten die eventueel wel intresse zou hebben verwijs ze dan even naar dit topic.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #135 Gepost op: 14 februari 2007, 22:06:13
Als je ze binnen hebt zou ik graag een kleine preview willen zien! Daarna hoor je van mij!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #136 Gepost op: 19 februari 2007, 20:14:31
Ik heb van Roy de twee seizoenen nog kunnen ontvangen en daar ben ik erg blij mee. Leuk om weer eens terug te zien wat ik jaren geleden als klein jochie ook heb zitten kijken. Je ziet alles, van aanhouding tot verhoor, van dronkelappen tot het redden van een hond bij brand. Ik zit dan ook met smart te wachten op het nieuwe seizoen!  :)

Echt een aanrader!


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #137 Gepost op: 20 februari 2007, 12:29:35
Zojuist Aflevering 1 t/m 8 ontvangen van wijkteam "de Pijp" !!! De rest van de afleveringen volgen volgende week. Ik probeer z.s.m. een previeuw on-line te zetten.


Michelle1983

  • Gast
Reactie #138 Gepost op: 22 februari 2007, 10:48:02
Ik heb van Roy de twee seizoenen nog kunnen ontvangen en daar ben ik erg blij mee. Leuk om weer eens terug te zien wat ik jaren geleden als klein jochie ook heb zitten kijken. Je ziet alles, van aanhouding tot verhoor, van dronkelappen tot het redden van een hond bij brand. Ik zit dan ook met smart te wachten op het nieuwe seizoen!  :)

Echt een aanrader!

Zelfde hier! Doet me echt denken aan de tijd dat ik nog wel eens dacht ooit bij de politie te zullen gaan werken, hoewel dat nu hooguit nog een "niet-straatfunctie" kan zijn.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #139 Gepost op: 22 februari 2007, 14:43:16
Zelfde hier! Doet me echt denken aan de tijd dat ik nog wel eens dacht ooit bij de politie te zullen gaan werken, hoewel dat nu hooguit nog een "niet-straatfunctie" kan zijn.

Kan altijd hoor, ook al is dat misshien ver onder je niveau ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s