Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59448 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jeroen92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Gepost op: 6 april 2021, 15:36:20
Hallo allemaal,

Ik heb me ingeschreven voor de mbo-4 politieopleiding regio Noord-Nederland die in november 2021 start. Vandaag het mailtje voor de online testen gekregen en deze net afgerond! Hopelijk zijn de scores/ profiel toereikend en mag ik door naar de volgende ronde. Zijn er meer mensen die hebben gesolliciteerd op Noord-Nederland/andere regio's? en hebben jullie de tests al gedaan?




Marloesje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #1 Gepost op: 8 april 2021, 17:23:25
Hoi allen,

Deze ronde ben ik al afgevallen.

Dit was de tweede keer dat ik het probeerde, maar ik val nu al af bij de cognitieve test, helaas.

Overigens had ik het vorige rapport wel alles posititief en goede scores maar dat mocht niet baten.

Succes voor diegene die door zijn, en wellicht proberen we het nog 1 keer.. je weet wat ze zeggen 3 maal is... juist ;)


Marc123

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #2 Gepost op: 8 april 2021, 18:17:23
Hoi allen,

Deze ronde ben ik al afgevallen.

Dit was de tweede keer dat ik het probeerde, maar ik val nu al af bij de cognitieve test, helaas.

Overigens had ik het vorige rapport wel alles posititief en goede scores maar dat mocht niet baten.

Succes voor diegene die door zijn, en wellicht proberen we het nog 1 keer.. je weet wat ze zeggen 3 maal is... juist ;)

Jammer Marloes, 3x is scheepsrecht ;)
Wel een snelle uitslag. Wanneer heb je de testen gemaakt? Ik heb ze eergisteren gedaan, maar nog geen reactie ontvangen. Ik heb het dan over regio Oost-Nederland.


Ruben19

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #3 Gepost op: 10 april 2021, 12:52:23
Hey,

Succes allemaal, ik heb mijzelf ook ingeschreven voor regio Zeeland West-Brabant.
Hierover nog geen bericht gehad maar deze sluit pas maandag 12-04 dus nog even geduld hebben.


Loef123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #4 Gepost op: 10 april 2021, 13:30:09
Hoi allemaal!

Ook ik heb me deze ronde ingeschreven voor de MBO4 opleiding regio Oost-Nederland. Ik heb vandaag de online testen afgerond dus nu afwachten of ik door mag naar het intakegesprek! Succes iedereen! :)


Robbies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #5 Gepost op: 17 april 2021, 11:32:24
Hoi allen,

Deze ronde ben ik al afgevallen.

Dit was de tweede keer dat ik het probeerde, maar ik val nu al af bij de cognitieve test, helaas.

Overigens had ik het vorige rapport wel alles posititief en goede scores maar dat mocht niet baten.

Succes voor diegene die door zijn, en wellicht proberen we het nog 1 keer.. je weet wat ze zeggen 3 maal is... juist ;)

Nu al reactie? Lijkt me sterk. Bedoel je waarschijnlijk de opleiding die in aug 2021 start.


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #6 Gepost op: 17 april 2021, 21:24:55
Nu al reactie? Lijkt me sterk. Bedoel je waarschijnlijk de opleiding die in aug 2021 start.

Als het resultaat van de testen onder het minimale zit krijg je hierover gelijk bericht.


Robbies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #7 Gepost op: 20 april 2021, 10:39:48
Zonet bericht. Cognitieve test 16 van de 20 gehaald. Echter niet door. Dit was de tweede keer met hetzelfde resultaat. Wat kan je hieraan doen?


jeroen92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #8 Gepost op: 20 april 2021, 12:42:17
Zonet bericht. Cognitieve test 16 van de 20 gehaald. Echter niet door. Dit was de tweede keer met hetzelfde resultaat. Wat kan je hieraan doen?

Jammer! Tja het beste wat je kan doen is oefenen en de volgende mogelijkheid weer proberen. Je zou nog kunnen bellen naar w&s om te vragen op welke grond je niet door bent en wat je eventueel zou kunnen verbeteren. Alleen weet ik uit eigen ervaring dat je daar waarschijnlijk  geen antwoord  op krijgt i.v.m. de grote groep sollicitanten.
Bij welke eenheid heb je gesolliciteerd?


Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #9 Gepost op: 20 april 2021, 17:23:27
Jammer! Tja het beste wat je kan doen is oefenen en de volgende mogelijkheid weer proberen. Je zou nog kunnen bellen naar w&s om te vragen op welke grond je niet door bent en wat je eventueel zou kunnen verbeteren. Alleen weet ik uit eigen ervaring dat je daar waarschijnlijk  geen antwoord  op krijgt i.v.m. de grote groep sollicitanten.
Bij welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Oefenen op wat? Met zijn cognitie zit het goed. Kijk naar welke andere eisen ze allemaal stellen en ga je daarop ontwikkelen. Bijv kennis van verschillende culturen etc.