Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59537 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

S almelo92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #110 Gepost op: 4 november 2021, 23:17:31
Hallo iedereen.
Na lange tijd mee te lezen toch maar een account aangemaakt. Aankomende 8 november beginnen aan de opleiding alleen nu hoorde ik dat we al boeken konden bestellen. Nu zit ik al op it’s learning te zoeken waar je dit kan doen maar ik kan het zelf niet vinden. Iemand enig idee waar dit staat?


arjan2906

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #111 Gepost op: 5 november 2021, 07:47:30
Hallo iedereen.
Na lange tijd mee te lezen toch maar een account aangemaakt. Aankomende 8 november beginnen aan de opleiding alleen nu hoorde ik dat we al boeken konden bestellen. Nu zit ik al op it’s learning te zoeken waar je dit kan doen maar ik kan het zelf niet vinden. Iemand enig idee waar dit staat?

Hoi, ik weet niet bij welke eenheid je gaat beginnen (ongetwijfeld in de buurt van Almelo), maar voor de eenheid Rotterdam hadden we een bericht gekregen onder "updates" in It'sLearning over de eerste dag op de academie waarin ook een link en instructie voor het bestellen van de boeken. Misschien staat er bij jou daar ook iets.

Succes!


jdb92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #112 Gepost op: 5 november 2021, 18:13:24
Haha ik kon ook om 8:00. Nu heb ik om 10:30 en eenheid Noord-Nederland. Welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Ik ga starten voor de eenheid Den Haag


Sollicitant31-1-2022

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #113 Gepost op: 14 november 2021, 10:57:48
Ik ga starten voor de eenheid Den Haag

Leuk man! Misschien dat ik je de 28e nog zie.