Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59452 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Youpo14

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #30 Gepost op: 4 mei 2021, 12:04:37
Ennn door naar het psychologisch onderzoek 098uo.
Gefeliciteerd! Ben zelf door naar het intakegesprek, dus hoop deze week een uitnodiging te krijgen. Duurde het intakegesprek lang?


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #31 Gepost op: 4 mei 2021, 12:53:35
Gefeliciteerd! Ben zelf door naar het intakegesprek, dus hoop deze week een uitnodiging te krijgen. Duurde het intakegesprek lang?
Bij mij zeer kort, maar heb al eerder in het politievak gewerkt ;).


Blekkie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #32 Gepost op: 4 mei 2021, 15:15:26
ik heb morgen mijn intake  ;D


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #33 Gepost op: 5 mei 2021, 00:11:36
ik heb morgen mijn intake  ;D
Heel veel succes! Lees je goed in wat het werk in houd ;)!


Youpo14

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #34 Gepost op: 5 mei 2021, 11:13:15
Hoe snel kregen jullie een uitnodiging voor de intake na het krijgen van de e-mail met daarin de positieve testuitslag.


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #35 Gepost op: 5 mei 2021, 12:49:35
Hoe snel kregen jullie een uitnodiging voor de intake na het krijgen van de e-mail met daarin de positieve testuitslag.

4 dagen later :)


Blekkie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #36 Gepost op: 5 mei 2021, 17:09:31
Heel veel succes! Lees je goed in wat het werk in houd ;)!

Dank je wel!

Goede voorbereiding is het halve werk.. Het scheelt dat ik een aantal mensen bij de politie ken. Dan hoor je veel verhalen en tips tijdens een dienst meedraaien.

Door naar deel B! ;D


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #37 Gepost op: 5 mei 2021, 20:03:04
Als je nog een keer gaat solliciteren, probeer iets te doen wat je boven de rest uit laat springen. Je zult namelijk niet de enige zijn met een goede score, opleiding en werkervaring.
Ik heb bijvoorbeeld een cursus Nederlandse Gebarentaal gedaan bij de Radboud Universiteit.

Bedankt voor de tip! Ik heb al gekeken naar een cursus Nederlandse Gebarentaal. Lijkt me erg interessant! Bij de LOI geven ze er één van 4 maanden. Maar daar is de startdatum pas september. Nog even ergens anders zoeken :).

Verder heb ik nu voor deze maand een cursus EHBO (volwassenen) op de planning staan. En begin juli een cursus EHBO voor baby's en kinderen.


RMN

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #38 Gepost op: 10 mei 2021, 11:01:44
CCT is belangrijk maar maak echt serieus werk van je motivatie, denk dat dat heel belangrijk is. En meld je bijvoorbeeld aan als taalcoach bij VluchtelingenWerk, hier werk je aan je kennis van andere etnische groepen en je bent gelijk maatschappelijk betrokken, 2 vliegen....


Jessevk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #39 Gepost op: 10 mei 2021, 15:18:02
Hallo allemaal,

ook ik heb gesolliciteerd voor de N4 opleiding in Den Haag. Ik ben volgens mij al wat verder dan de meeste hier. Ik heb vandaag mijn psychologische keuring afgerond en heb morgen mijn sporttest in Amsterdam al. Ik houd jullie op de hoogte.

- Jesse