Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59456 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

oscaroktober

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #40 Gepost op: 10 mei 2021, 16:12:57
Heeft iemand een schatting hoelang de uitnodiging voor de intake op zich laat wachten? Ik heb de 28ste een mail gehad dat ik een uitnodiging ga krijgen, maar heb nog niks gehoord (regio Amsterdam).

Of ben ik gewoon ongeduldig ;)


Youpo14

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #41 Gepost op: 10 mei 2021, 19:39:27
Heeft iemand een schatting hoelang de uitnodiging voor de intake op zich laat wachten? Ik heb de 28ste een mail gehad dat ik een uitnodiging ga krijgen, maar heb nog niks gehoord (regio Amsterdam).

Of ben ik gewoon ongeduldig ;)
Precies dezelfde situatie hier. Ook de 28e de e-mail gekregen voor regio Amsterdam. Heb gebeld en mij is verteld dat ik gewoon geduld moet hebben, dus we wachten het af.


oscaroktober

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #42 Gepost op: 10 mei 2021, 21:04:42
Precies dezelfde situatie hier. Ook de 28e de e-mail gekregen voor regio Amsterdam. Heb gebeld en mij is verteld dat ik gewoon geduld moet hebben, dus we wachten het af.

Goed om te weten, thanks!


Jessevk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #43 Gepost op: 11 mei 2021, 13:14:14
Ik heb vandaag de FVT positief afgerond. Ik hoop snel mijn medische keuring en screening te hebben.

- Jesse


Blekkie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #44 Gepost op: 11 mei 2021, 17:57:17
Ik heb vandaag de FVT positief afgerond. Ik hoop snel mijn medische keuring en screening te hebben.

- Jesse

Gefeliciteerd! Ze maken er wel werk van zeg haha


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #45 Gepost op: 13 mei 2021, 12:26:34
Precies dit.. ik heb net ook weer mijn afwijzing ontvangen. CCT 19/20 en taaltoets B2. Ook HBO afgestudeerd. Ongeveer 2 a 3 jaar werkervaring. Gelijk gebeld om navraag te doen. Helaas niets specifiek kunnen ontvangen (wordt aangegeven dat ze dat niet bijhouden?).

Dit is nu de tweede afwijzing (die van december ook afgewezen). Snap er niets van. Drie keer is scheepsrecht hoop ik. Jammer dat ik weer zo lang moet wachten (juni?).

Wel kreeg ik de tip om de volgende keer bij de motivatie aan te geven dat ik het al meerdere keren heb geprobeerd.

CCT 20/20, taaltoets C2, HBO afgestudeerd, ruim vijf jaar werkervaring, kennis van - en persoonlijke ervaring met - diverse culturen en nog afvallen bij kandidaat vergelijking... ik zou oprecht niet weten wat ik nog meer moet doen. Of had ik gewoon geen heteroseksuele witte man moeten zijn?

In het verleden werden HBO geschoolden vaak afgewezen voor N3 en N4 omdat ze relatief hoog opgeleid zijn. De ervaringen zijn dat HBO'ers vaak relatief snel naar een sturende functie willen en daarmee maar relatief kort op straat werken. Ook verlaten ze de organisatie relatief vaak als blijkt dat de doorgroeimogelijkheden de eerste jaren beperkt zijn.
Dan kan je beter voor een paar MBO'ers gaan waarvan je weet dat je ze langer kan gebruiken op de plek waar de nood nu heel hoog is.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #46 Gepost op: 14 mei 2021, 23:02:25
In het verleden werden HBO geschoolden vaak afgewezen voor N3 en N4 omdat ze relatief hoog opgeleid zijn. De ervaringen zijn dat HBO'ers vaak relatief snel naar een sturende functie willen en daarmee maar relatief kort op straat werken. Ook verlaten ze de organisatie relatief vaak als blijkt dat de doorgroeimogelijkheden de eerste jaren beperkt zijn.
Dan kan je beter voor een paar MBO'ers gaan waarvan je weet dat je ze langer kan gebruiken op de plek waar de nood nu heel hoog is.

Bedankt voor deze informatie! Jammer dat dit dus misschien het geval bij mij is...

Heb ik meer kans als ik in mijn motivatie zet dat ik absoluut geen interesse heb om ooit een leidinggevende rol te bemachtigen?


Polder

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #47 Gepost op: 14 mei 2021, 23:43:36
Bedankt voor deze informatie! Jammer dat dit dus misschien het geval bij mij is...

Heb ik meer kans als ik in mijn motivatie zet dat ik absoluut geen interesse heb om ooit een leidinggevende rol te bemachtigen?

Ik zou me niet blind staren op je opleiding en de eventuele link met je afwijzing. Ik heb een WO bachelor- en master opleiding afgerond en wacht momenteel op de laatste stap in mijn selectieprocedure (screening) voor de opleiding tot agent (niveau 4). Ik zou toch nog eens bellen met de vraag op welke punten je je nog kan ontwikkelen om volgende je kansen te verhogen.


JoeyS

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #48 Gepost op: 20 mei 2021, 12:25:04
Ik had mij oorspronkelijk aangemeld voor de opleiding van week 33. Doordat deze vol was ben ik overgeplaatst naar week 45.

Zojuist psychologisch onderzoek en rollenspel afgerond. Rollenspel was heftig vanwege verschillende emoties van acteur, echter wel te doen. Het gesprek met de 2 psychologen was enigzins pittig. Het blijft lastig om op alle vragen goed antwoord te geven. Binnen een week krijg ik een positief of negatief resultaat, ben benieuwd!


Jessevk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #49 Gepost op: 21 mei 2021, 18:20:14
Ik had mij oorspronkelijk aangemeld voor de opleiding van week 33. Doordat deze vol was ben ik overgeplaatst naar week 45.

Zojuist psychologisch onderzoek en rollenspel afgerond. Rollenspel was heftig vanwege verschillende emoties van acteur, echter wel te doen. Het gesprek met de 2 psychologen was enigzins pittig. Het blijft lastig om op alle vragen goed antwoord te geven. Binnen een week krijg ik een positief of negatief resultaat, ben benieuwd!

Hi Joey, bij mij hetzelfde geval. Ik heb tijdens me FVT wel een aantekening gekregen dat ik wellicht in week 33 kan starten. Na mijn psychologisch onderzoek en rollenspel had ik diezelfde middag al positief resultaat, heb je inmiddels al wat mogen vernemen? Voor welke eenheid loopt jou sollicitatie?

- Jesse