Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59457 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JoeyS

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #50 Gepost op: 23 mei 2021, 22:04:24
Hi Joey, bij mij hetzelfde geval. Ik heb tijdens me FVT wel een aantekening gekregen dat ik wellicht in week 33 kan starten. Na mijn psychologisch onderzoek en rollenspel had ik diezelfde middag al positief resultaat, heb je inmiddels al wat mogen vernemen? Voor welke eenheid loopt jou sollicitatie?

- Jesse

Hi Jesse,

Gefeliciteerd dat je door bent! Ik heb nog niets gehoord. Ik verwacht een deze dagen de uitslag. Echter mijn ervaring leert dat het soms wat uitloopt.

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Den Haag. Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Joey


Jessevk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #51 Gepost op: 23 mei 2021, 22:44:59
Hi Jesse,

Gefeliciteerd dat je door bent! Ik heb nog niets gehoord. Ik verwacht een deze dagen de uitslag. Echter mijn ervaring leert dat het soms wat uitloopt.

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Den Haag. Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Joey

Dankjewel! Jammer dat jij nog niets hebt gehoord ondertussen. Ik heb ook voor de eenheid Den Haag gesolliciteerd :) Houd ons up-to-date!

- Jesse


JoeyS

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #52 Gepost op: 27 mei 2021, 14:49:04
Dankjewel! Jammer dat jij nog niets hebt gehoord ondertussen. Ik heb ook voor de eenheid Den Haag gesolliciteerd :) Houd ons up-to-date!

- Jesse

Zojuist bericht gekregen. Helaas op 1 competentie afgekeurd. Echter kan ik mij hier totaal niet in vinden. Ook mijn omgeving vind het raar.

Hierom heb ik contact opgenomen en krijg ik een nagesprek met de psycholoog. Dit kan ervoor zorgen dat de uitslag aangepast wordt.

Ik ga er niet van uit maar het proberen waard lijkt mij.


Jessevk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #53 Gepost op: 27 mei 2021, 21:15:49
Zojuist bericht gekregen. Helaas op 1 competentie afgekeurd. Echter kan ik mij hier totaal niet in vinden. Ook mijn omgeving vind het raar.

Hierom heb ik contact opgenomen en krijg ik een nagesprek met de psycholoog. Dit kan ervoor zorgen dat de uitslag aangepast wordt.

Ik ga er niet van uit maar het proberen waard lijkt mij.

Wat is dat jammer zeg om te horen.. Mag ik vragen waarop je bent afgekeurd? Hopelijk heeft het na gesprek nog waarde voor je.

- Jesse


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #54 Gepost op: 2 juni 2021, 20:52:26
Psychologisch onderzoek en de sporttest/verificatie ook afgerond. Nu wachten op de medische keuring! :)


Yeliz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #55 Gepost op: 4 juni 2021, 11:50:09
Gisteren afspraak gemaakt om uniform op te halen. 14 juli!  098uo
& Vandaag een mailtje gekregen met mijn studentennummer.


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #56 Gepost op: 4 juni 2021, 14:03:32
Gisteren afspraak gemaakt om uniform op te halen. 14 juli!  098uo
& Vandaag een mailtje gekregen met mijn studentennummer.

Wanneer mag jij beginnen?

Ik heb nog steeds niks gehoord of ik in week 33 of 45 moet beginnen.

Wel al een student nummer gekregen en een kleding afspraak staan voor 12 juli !!


LeendertLeeuw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #57 Gepost op: 4 juni 2021, 20:21:13
Had 6 mei mail ontvangen met een positieve screening. Lang niets gehoord, en dus gisteren eens gebeld hoe het nu verder zou verlopen. Ze ging er meteen achteraan en kreeg s'middags al bericht dat ik afspraak kon maken om uniform op te halen. 14 juli sta ik nu gepland. Vandaag ook een mail ontvangen met het studentennummer. Komt lekker dichtbij. Heb er enorm veel zin in. 098uo


Yeliz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #58 Gepost op: 7 juni 2021, 10:40:58
Wanneer mag jij beginnen?

Ik heb nog steeds niks gehoord of ik in week 33 of 45 moet beginnen.

Wel al een student nummer gekregen en een kleding afspraak staan voor 12 juli !!

Ik mag week 33 beginnen. In de mail van de eenheid staat dat, die kreeg ik voor de mail om een afspraak te plannen voor kleren.
Ik denk dat je ook voor 33 bent gepland, omdat je wel al je kleding mag ophalen. Anderen van week 45 zijn later aan de beurt, wat ik weet.


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #59 Gepost op: 7 juni 2021, 15:24:02
Ik mag week 33 beginnen. In de mail van de eenheid staat dat, die kreeg ik voor de mail om een afspraak te plannen voor kleren.
Ik denk dat je ook voor 33 bent gepland, omdat je wel al je kleding mag ophalen. Anderen van week 45 zijn later aan de beurt, wat ik weet.

Ah okay dankje wel! Ik denk dat ik even een mailtje ga sturen. Even wat zekerheid hebben.