Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59449 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jdenh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #60 Gepost op: 8 juni 2021, 15:24:20
Na een aantal weken meelezen toch ook maar een account aangemaakt. In december 2020 gesolliciteerd voor Eenheid Den Haag lichting 3321, maar ben uiteindelijk doorgeschoven naar lichting 4521. Gelukkig is de eindstreep eindelijk in zicht. 098uo Over 3 weken de medische keuring en alle stukken voor de screening zijn ingestuurd. Heel veel succes allemaal met de laatste loodjes en gefeliciteerd aan iedereen die het verlossende woord al hebben gehad! :)


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #61 Gepost op: 13 juni 2021, 05:28:54
Psychologisch onderzoek en de sporttest/verificatie ook afgerond. Nu wachten op de medische keuring! :)

Had het geluk dat ik gebeld ben voor de keuring en een dag later al terecht kon.
Stukken voor het veiligheidsonderzoek zijn ook opgestuurd.

Hopen dus dat ik snel het verlossende woord in de mail heb!


Mitchel01

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #62 Gepost op: 17 juni 2021, 10:50:28
Psychologisch onderzoek en de sporttest/verificatie ook afgerond. Nu wachten op de medische keuring! :)


Gister bericht gekregen dat ik het psychologisch onderzoek met een positief resultaat heb afgerond. Volgende week de sporttest/verificatie. Heb er zin in😀


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #63 Gepost op: 4 juli 2021, 17:38:55
Stil hier!
Hoop mensen zeker in de screening nu? :)


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #64 Gepost op: 9 juli 2021, 13:08:46
Zojuist bericht gekregen. Helaas op 1 competentie afgekeurd. Echter kan ik mij hier totaal niet in vinden. Ook mijn omgeving vind het raar.

Hierom heb ik contact opgenomen en krijg ik een nagesprek met de psycholoog. Dit kan ervoor zorgen dat de uitslag aangepast wordt.

Ik ga er niet van uit maar het proberen waard lijkt mij.
Zal helaas niet helpen. Precies hetzelfde meegemaakt in 2019. Ik had 30 punten maar op 1 competentie kwam ik 1 punt tekort. Bezwaar ingediend maar helaas. Het rollenspel is leidend voor hun.
Ik heb kritisch naar mezelf gekeken en met succes want ik wacht momenteel op de medische keuring.


oscaroktober

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #65 Gepost op: 9 juli 2021, 14:26:35
Hier dinsdag het rollenspel en psychologisch onderzoek afgerond, nog steeds wachtend op de uitslag...

Heb het idee dat het voor regio Amsterdam allemaal iets achterloopt t.o.v de rest. Gelukkig hebben we nog even tot het november is.


Zomer2021

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #66 Gepost op: 11 juli 2021, 23:00:49
Weet iemand hoe het zit met opnieuw aanmelden voor de opleiding als je op 1 punt gezakt bent voor het psychologische onderzoek? Er staat dat je het na 1 jaar weer mag proberen. Maar bedoelen ze dan het volgende schooljaar? Zodat je tijdens het psychologische onderzoek precies een jaar verder bent, of echt na een jaar pas aanmelden?


Blekkie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #67 Gepost op: 12 juli 2021, 09:58:40
Weet iemand hoe het zit met opnieuw aanmelden voor de opleiding als je op 1 punt gezakt bent voor het psychologische onderzoek? Er staat dat je het na 1 jaar weer mag proberen. Maar bedoelen ze dan het volgende schooljaar? Zodat je tijdens het psychologische onderzoek precies een jaar verder bent, of echt na een jaar pas aanmelden?

Na een jaar pas weer aanmelden. Ik zit in hetzelfde schuitje ;)

Ik heb op advies van mijn recruiter wel een nagesprek aangevraagd. In dit gesprek zou je een onderbouwing krijgen waarop ze je hebben beoordeeld.


Jessevk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #68 Gepost op: 12 juli 2021, 11:34:59
Ik heb vanochtend mijn BOG gesprek gehad en ben gelijk positief bevonden. Ik wacht nu op verdere instructies om mijn kleding op te halen :)


Kimb

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #69 Gepost op: 14 juli 2021, 17:29:00
Medische keuring afgerond, deze is positief bevonden! Nu in afwachting van de screening. Spannend, maar we zijn er bijna!  098uo

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Midden-Nederland   ;D