Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59455 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #70 Gepost op: 14 juli 2021, 18:46:06
Ik heb vanochtend mijn BOG gesprek gehad en ben gelijk positief bevonden. Ik wacht nu op verdere instructies om mijn kleding op te halen :)
Gefeliciteerd!!!
Hoelang hebben over de screening gedaan? Ik heb van vandaag alle documenten daarvoor opgestuurd, en 26ste heb ik de medische keuring.


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #71 Gepost op: 15 juli 2021, 10:04:26
Gefeliciteerd!!!
Hoelang hebben over de screening gedaan? Ik heb van vandaag alle documenten daarvoor opgestuurd, en 26ste heb ik de medische keuring.

Houd er rekening mee dat de screening minimaal 6 weken duurt ;)


Jessevk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #72 Gepost op: 15 juli 2021, 13:24:46
Houd er rekening mee dat de screening minimaal 6 weken duurt ;)

De screening duurde bij mij precies 1 dag ;) Wellicht dat dit door mijn verleden bij defensie komt.


Jessevk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #73 Gepost op: 15 juli 2021, 13:25:36
Gefeliciteerd!!!
Hoelang hebben over de screening gedaan? Ik heb van vandaag alle documenten daarvoor opgestuurd, en 26ste heb ik de medische keuring.

Dank! Ik heb er 1 dag over gedaan. Dus ik was daar al snel door.  


Rooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #74 Gepost op: 18 juli 2021, 13:06:12
Medische keuring afgerond, deze is positief bevonden! Nu in afwachting van de screening. Spannend, maar we zijn er bijna!  098uo

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Midden-Nederland   ;D

Er is een Whatsapp groep voor Midden Nederland met nog een aantal mensen die net zover zijn als jij bent. Misschien vind je het leuk om deel te nemen  ;)

https://bit.ly/3bDsV9F



Rooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #75 Gepost op: 18 juli 2021, 13:11:30
Dank! Ik heb er 1 dag over gedaan. Dus ik was daar al snel door.

Toen ben je uitgenodigd voor het screeningsgesprek? Een dag na aanleveren documenten?


aimane046

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #76 Gepost op: 24 juli 2021, 03:55:36
Hoe gaat het met de sollicitatie tot nu toe jongens? Eenheid Limburg hier en het duurt me allemaal extreem lang :)

Spanning is echt om te snijden, mijn documenten zijn op 14-07 doorgezet naar afdeling screening en ik wacht nogsteeds af op enkel bericht of mail.. en jullie?


Mitchel01

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #77 Gepost op: 24 juli 2021, 12:12:13
Hoe gaat het met de sollicitatie tot nu toe jongens? Eenheid Limburg hier en het duurt me allemaal extreem lang :)

Spanning is echt om te snijden, mijn documenten zijn op 14-07 doorgezet naar afdeling screening en ik wacht nogsteeds af op enkel bericht of mail.. en jullie?


Ik zit ook te wachten op bericht over de screening. Ik heb ook gesolliciteerd voor de eenheid Limburg. Ik vind het allemaal  best wel snel gaan.


Youpo14

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #78 Gepost op: 24 juli 2021, 15:53:24
Momenteel aan het wachten op mijn BKR overzicht en dan alle document opsturen! Afgelopen donderdag de sporrttest positief afgerond, dus nu wachten op een afspraak voor de medische keuring. Zelf gesolliciteerd voor de eenheid Amsterdam.  


Kimb

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #79 Gepost op: 24 juli 2021, 15:56:05
Hoe gaat het met de sollicitatie tot nu toe jongens? Eenheid Limburg hier en het duurt me allemaal extreem lang :)

Spanning is echt om te snijden, mijn documenten zijn op 14-07 doorgezet naar afdeling screening en ik wacht nogsteeds af op enkel bericht of mail.. en jullie?


Hoi! Heb je de medische keuring ook al gehad?

Ik heb eind juni alles opgestuurd en 14 juli de medische keuring gehad. Ik heb nog niks vernomen van de screening, maar vind zelf dat het allemaal vrij snel gaat. Ben natuurlijk wel heel benieuwd wanneer ik wat te horen ga krijgen. Komt vast goed!