Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59528 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robbies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #10 Gepost op: 20 april 2021, 17:36:31
Jammer! Tja het beste wat je kan doen is oefenen en de volgende mogelijkheid weer proberen. Je zou nog kunnen bellen naar w&s om te vragen op welke grond je niet door bent en wat je eventueel zou kunnen verbeteren. Alleen weet ik uit eigen ervaring dat je daar waarschijnlijk  geen antwoord  op krijgt i.v.m. de grote groep sollicitanten.
Bij welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Oost Brabant. Misschien is het een probleem dat ik in Limburg woon. Dat stond bij de mogelijke redenen om niet aangenomen te worden. Ik wil wel verhuizen naar Eindhoven eo, maar dat weet de selectiecommissie niet. En inderdaad, wat moet ik nog oefenen? Misschien heb ik de testen wel te goed gemaakt.


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #11 Gepost op: 20 april 2021, 18:35:08
Oost Brabant. Misschien is het een probleem dat ik in Limburg woon. Dat stond bij de mogelijke redenen om niet aangenomen te worden. Ik wil wel verhuizen naar Eindhoven eo, maar dat weet de selectiecommissie niet. En inderdaad, wat moet ik nog oefenen? Misschien heb ik de testen wel te goed gemaakt.

Als je ze te goed had gemaakt had je denk ik wel 20/20


Marc123

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #12 Gepost op: 20 april 2021, 19:20:57
Als je ze te goed had gemaakt had je denk ik wel 20/20

Klopt, maar met een score van 16/20 mag je ook best tevreden zijn vind ik. Inderdaad wat @Nootje zegt; je zou nog op andere punten meer ervaring op kunnen doen, maar het kan inderdaad ook zijn dat het met je inschrijfregio te maken heeft.
Je zou je afwijsreden nog kunnen vragen door te bellen naar W&S, maar de kans dat je die specifiek krijgt is klein, aangezien er een hele grote groep sollicitanten is.

Zelf ben ik nog in afwachting van mijn uitslagen... ben benieuwd haha!


Ruben19

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #13 Gepost op: 20 april 2021, 19:29:41
Klopt, maar met een score van 16/20 mag je ook best tevreden zijn vind ik. Inderdaad wat @Nootje zegt; je zou nog op andere punten meer ervaring op kunnen doen, maar het kan inderdaad ook zijn dat het met je inschrijfregio te maken heeft.
Je zou je afwijsreden nog kunnen vragen door te bellen naar W&S, maar de kans dat je die specifiek krijgt is klein, aangezien er een hele grote groep sollicitanten is.

Zelf ben ik nog in afwachting van mijn uitslagen... ben benieuwd haha!

Dat denk ik ook, gewoon een combinatie van dingen die jou helaas niet ideaal maken om mee door te gaan. Wellicht volgende keer meteen bij de aanmelding vermelden dat je bereidt bent te verhuizen. Dan kunnen ze dat meenemen en werkt het wellicht in jou voordeel, succes in iedergeval mocht je een nieuwe poging gaan wagen.

Ik wacht ook nog op terugkoppeling, ben benieuwd.


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #14 Gepost op: 20 april 2021, 20:40:45
Klopt, maar met een score van 16/20 mag je ook best tevreden zijn vind ik. Inderdaad wat @Nootje zegt; je zou nog op andere punten meer ervaring op kunnen doen, maar het kan inderdaad ook zijn dat het met je inschrijfregio te maken heeft.
Je zou je afwijsreden nog kunnen vragen door te bellen naar W&S, maar de kans dat je die specifiek krijgt is klein, aangezien er een hele grote groep sollicitanten is.

Zelf ben ik nog in afwachting van mijn uitslagen... ben benieuwd haha!

16/20 is een hele nette score dat hoor je me ook zeker niet zeggen. Het kan inderdaad met veel dingen te maken hebben. Er zijn ook zoveel aanmelden en sollicitanten. Ze kunnen letterlijk de besten en de meest geschikte uitzoeken. Probeer het de volgende keer gewoon weer. Wie niet waagt wie niet wint


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #15 Gepost op: 23 april 2021, 14:11:49
Goedemiddag!

Hier ook gesolliciteerd voor Den Haag. Gister mijn email mogen ontvangen dat ik door ben naar het intake gesprek.

Ik houd jullie op de hoogte ;)!.



Marc123

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #16 Gepost op: 23 april 2021, 16:29:08
Goedemiddag!

Hier ook gesolliciteerd voor Den Haag. Gister mijn email mogen ontvangen dat ik door ben naar het intake gesprek.

Ik houd jullie op de hoogte ;)!.

Goed bezig!! Heel veel succes met de intake! Zelf heb ik nog niks gehoord, maar ik verwacht dat dat niet heel lang meer duurt.
Zijn er toevallig al mensen uit de regio Oost-Nederland die iets gehoord hebben?

We wachten het rustig af  :)


Loef123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #17 Gepost op: 23 april 2021, 16:43:01
Goed bezig!! Heel veel succes met de intake! Zelf heb ik nog niks gehoord, maar ik verwacht dat dat niet heel lang meer duurt.
Zijn er toevallig al mensen uit de regio Oost-Nederland die iets gehoord hebben?

We wachten het rustig af  :)

Ik heb toevallig net een mailtje gehad dat ik helaas niet door ben bij Oost Nederland :(


Marc123

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #18 Gepost op: 23 april 2021, 16:46:20
Ik heb toevallig net een mailtje gehad dat ik helaas niet door ben bij Oost Nederland :(

Toeval bestaat niet zeggen ze... maar ik heb mijn resultaten ook binnen. Helaas ook niet door naar de Intake, maar we gaan het de volgende keer gewoon weer proberen. Ik ben ook nog maar 17, dus daar zal het vast mee te maken hebben.  ;)

Overigens ben ik wel blij met m’n resultaten. Op de CCT een score van 17/20, en voor de taaltoets een B1 niveau.

Succes aan iedereen die nog in de procedure zit!  :D


jeroen92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #19 Gepost op: 23 april 2021, 17:29:10
Goedemiddag!

Hier ook gesolliciteerd voor Den Haag. Gister mijn email mogen ontvangen dat ik door ben naar het intake gesprek.

Ik houd jullie op de hoogte ;)!.

Gefeliciteerd! Je hebt een belangrijke stap gehad. Ik ben helaas niet door. Cognitief 17/20 een puntje minder dan vorige keer. Misschien goed om eens een keer een cursus culturele diversiteit  te volgen om beter bij het profiel te passen.