Sollicitanten Agent November 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent November 2021  (gelezen 59464 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ruben19

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #20 Gepost op: 28 april 2021, 14:56:04
Gefeliciteerd! Je hebt een belangrijke stap gehad. Ik ben helaas niet door. Cognitief 17/20 een puntje minder dan vorige keer. Misschien goed om eens een keer een cursus culturele diversiteit  te volgen om beter bij het profiel te passen.

Helaas houdt het voor mij hier ook op, scores B2 en 18/20. Op de andere punten waren de andere kanditaten helaas interessanter. Eens kijken wanneer de HBO ronde opengaat. Succes in iedergeval voor andere.


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #21 Gepost op: 28 april 2021, 15:37:08
Vallen veel kandidaten af op de vergelijking dan zeg!  :-[
Volgende week de intake!


mickii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #22 Gepost op: 29 april 2021, 11:33:03
Zelf gesolliciteerd op regio Noord Holland, nog niks gehoord na het maken van de online testen! Merk wel dat er dus geen kandidaat vergelijking meer is? Het is een uitnodiging tot de intake of niet.


Matthiiz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #23 Gepost op: 3 mei 2021, 13:46:02
CCT 20/20, taaltoets C2, HBO afgestudeerd, ruim vijf jaar werkervaring, kennis van - en persoonlijke ervaring met - diverse culturen en nog afvallen bij kandidaat vergelijking... ik zou oprecht niet weten wat ik nog meer moet doen. Of had ik gewoon geen heteroseksuele witte man moeten zijn?


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #24 Gepost op: 3 mei 2021, 14:08:42
CCT 20/20, taaltoets C2, HBO afgestudeerd, ruim vijf jaar werkervaring, kennis van - en persoonlijke ervaring met - diverse culturen en nog afvallen bij kandidaat vergelijking... ik zou oprecht niet weten wat ik nog meer moet doen. Of had ik gewoon geen heteroseksuele witte man moeten zijn?

Precies dit.. ik heb net ook weer mijn afwijzing ontvangen. CCT 19/20 en taaltoets B2. Ook HBO afgestudeerd. Ongeveer 2 a 3 jaar werkervaring. Gelijk gebeld om navraag te doen. Helaas niets specifiek kunnen ontvangen (wordt aangegeven dat ze dat niet bijhouden?).

Dit is nu de tweede afwijzing (die van december ook afgewezen). Snap er niets van. Drie keer is scheepsrecht hoop ik. Jammer dat ik weer zo lang moet wachten (juni?).

Wel kreeg ik de tip om de volgende keer bij de motivatie aan te geven dat ik het al meerdere keren heb geprobeerd.


mickii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #25 Gepost op: 3 mei 2021, 16:06:40
Precies dit.. ik heb net ook weer mijn afwijzing ontvangen. CCT 19/20 en taaltoets B2. Ook HBO afgestudeerd. Ongeveer 2 a 3 jaar werkervaring. Gelijk gebeld om navraag te doen. Helaas niets specifiek kunnen ontvangen (wordt aangegeven dat ze dat niet bijhouden?).

Dit is nu de tweede afwijzing (die van december ook afgewezen). Snap er niets van. Drie keer is scheepsrecht hoop ik. Jammer dat ik weer zo lang moet wachten (juni?).

Wel kreeg ik de tip om de volgende keer bij de motivatie aan te geven dat ik het al meerdere keren heb geprobeerd.

Er zijn onwijs veel aanmeldingen, en dus genoeg keuze voor w&s. Zelf ook weer afgewezen, probeer het de volgende keer weer! 3x scheepsrecht inderdaad. Klopt het dat juni de sollicitaties weer open gaan?


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #26 Gepost op: 3 mei 2021, 17:58:29
Er zijn onwijs veel aanmeldingen, en dus genoeg keuze voor w&s. Zelf ook weer afgewezen, probeer het de volgende keer weer! 3x scheepsrecht inderdaad. Klopt het dat juni de sollicitaties weer open gaan?

Ik denk juni op basis van de vorige data van de sollicitaties (december/maart). Zit steeds 3 maanden tussen. Wat wel kan kloppen want de sollicitaties zijn 4 keer per jaar.

Dacht ook te horen, van de persoon die ik vandaag sprak, dat het in week 25 weer open ging. Maar dit kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.


oscaroktober

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #27 Gepost op: 3 mei 2021, 19:19:20
Hier een mail ontvangen dat ik door ben naar het intakegesprek. Ben benieuwd op wat voor termijn ze contact met mij op gaan nemen (regio Amsterdam).


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #28 Gepost op: 3 mei 2021, 23:32:04
CCT 20/20, taaltoets C2, HBO afgestudeerd, ruim vijf jaar werkervaring, kennis van - en persoonlijke ervaring met - diverse culturen en nog afvallen bij kandidaat vergelijking... ik zou oprecht niet weten wat ik nog meer moet doen. Of had ik gewoon geen heteroseksuele witte man moeten zijn?

Ik snap je teleurstelling, maar de meeste mensen in de opleiding zijn nog steeds heteroseksuele witte mannen, dus daar zou ik me geen zorgen om maken ;)

Er zijn nou eenmaal veel aanmeldingen en een beperkt aantal plaatsen door de capaciteit van de academie en de basisteams. Als je nog een keer gaat solliciteren, probeer iets te doen wat je boven de rest uit laat springen. Je zult namelijk niet de enige zijn met een goede score, opleiding en werkervaring.
Ik heb bijvoorbeeld een cursus Nederlandse Gebarentaal gedaan bij de Radboud Universiteit.

Veel mensen worden niet de eerste keer aangenomen. Als je het echt wilt, probeer het gewoon nog een keer.  
Hopelijk kun je er iets mee, succes! :)


OfficerDoge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #29 Gepost op: 4 mei 2021, 11:20:25
Ennn door naar het psychologisch onderzoek 098uo.