Aantal (geslaagde) sollicitanten

Auteur Topic: Aantal (geslaagde) sollicitanten  (gelezen 11715 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2023, 20:14:43
Uit mijn klas hebben uiteindelijk 4 personen de eindstreep niet gehaald.
2 niet geschikt.
1 vond de reisafstand een belemmering.
1 tussentijds andere functie binnen de organisatie

Ben wel benieuwd.. wat was de reden dat ze niet geschikt waren?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #11 Gepost op: 17 januari 2023, 10:27:08
Ik heb geen idee waarom er twee afvielen in de klas van Oscar-01 maar mijn ervaring zit het er vaak in dat aspiranten soms toch een verkeerd beeld hadden van politiewerk. Het is niet altijd rooskleurig en kan van tijd tot tijd behoorlijk heftig en stressvol zijn. Ook is het werk heel anders dan je in menig TV-serie ziet. Dat levert vaak teleurstellingen op.

Daarnaast heb je toch mensen die het niet redden om hun overwicht natuurlijk in te zetten, te levelen in verschillende culturen en samenlevingen of om te gaan met de heftigheid die het werk met zich mee kan brengen. Ook heb je mensen die gewoon niet mee kunnen komen in het tempo en de leercurve die de politieacademie van je vraagt. Dan is het soms beter dat je in goed overleg met elkaar afscheid van elkaar neemt of wat anders binnen de politie gaat doen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Tomk93

  • Brigadier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #12 Gepost op: 2 april 2023, 13:50:20
Gezien de kwaliteit van de studenten afgelopen tijd heb ik eerder het idee dat het moeilijker is om de selectie niet te halen dan wel te halen 98uiye.


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #13 Gepost op: 3 april 2023, 12:45:58
Gezien de kwaliteit van de studenten afgelopen tijd heb ik eerder het idee dat het moeilijker is om de selectie niet te halen dan wel te halen 98uiye.

De vraag is alleen, komt dit door de ‘kwaliteit’ van studenten of door het vernieuwde politieonderwijs.