Grensoverschrijdend samenwerking ambulancezorg.

Auteur Topic: Grensoverschrijdend samenwerking ambulancezorg.  (gelezen 14423 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #40 Gepost op: 24 november 2009, 21:01:28
Beste Fast,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik vind het ontzettend leuk om te horen hoe dit soort dingen zijn geregeld. Als ik het goed begrijp dan is het toch afhankelijk van de reactie van de arts in kwestie. Ik vind het jammer dat er zo wordt neergekeken op het ambulancepersoneel, dat is sowieso niet nodig.

Misschien moet je eens uitleggen waar mijn interesse vandaan komt: ik werk inmiddels al 14 jaar als ambulanceverpleegkundige maar ben van oorsprong van engels komaf en heb zodoende ook in het keten gewerkt in Engeland (als SEH pleeg, niet op de auto). Niet dat ik verwacht dat de samenwerking snel komt tussen Engeland en Nederland,  maar je weet maar nooit!!  ;D

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


fast-one

  • ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 149
Reactie #41 Gepost op: 25 november 2009, 09:49:14
hoi welsh medic,

het is zeker jammer dat er zo wordt neergekeken op elkaar, uiteindelijk komen we allemaal in actie
ten bate van de patient en niet om onszelf op de borst te kloppen hoe goed we wel niet zijn.