Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84918 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #10 Gepost op: 7 juli 2021, 14:06:48
Ondertussen m’n intake gehad en deze positief afgerond. Nu wachtend op een telefoontje voor een afspraak met de psycholoog!

Geinig om te horen dat het bij sommige eenheden heel snel gaat. Ik ben nog vol spanning aan het wachten. Succes met de volgende onderdelen :)


Robbies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #11 Gepost op: 8 juli 2021, 00:37:12
Ondertussen m’n intake gehad en deze positief afgerond. Nu wachtend op een telefoontje voor een afspraak met de psycholoog!
Heb je wel voor de MBO opleiding gesolliciteerd die in februari 2022 start? In je gegevens staat namelijk sollicitant verkort PoKu.


Robbies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #12 Gepost op: 8 juli 2021, 00:40:35
HI Robbies, dit komt omdat ze wat aanpassingen hebben doorgevoerd. Voorheen moest je de CCT en persoonlijkheidstesten maken en kreeg je later via de mail te horen of je dit gehaald hebt. Nu is het zo dat je na de CCT test meteen ziet of deze positief of negatief afgerond is. Wanneer dit positief is mag je automatisch de persoonlijkheidstesten maken. Erg prettig dus.

Jij nog niet gemaakt?
Ja, ook gemaakt. Je had gelijk, je krijgt nu direct online de uitslag (geen score maar alleen negatief of positief). Bij mijn vorige sollicitatie was dat nog niet.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #13 Gepost op: 8 juli 2021, 08:31:35
Heb je wel voor de MBO opleiding gesolliciteerd die in februari 2022 start? In je gegevens staat namelijk sollicitant verkort PoKu.

Klopt, ik heb mijn bachelor behaald en zou gaan voor de verkorte PKU. Online selectietesten had ik behaald maar helaas toch afgestroomd vanwege de vele aanmeldingen.


thymenk77

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #14 Gepost op: 8 juli 2021, 09:51:15
Ik heb gisteren de online testen gemaakt en gehaald, kreeg net een mail dat ze contact gaan opnemen om een intake gesprek in te plannen, betekent dit dat ik door de ‘motivatie selectie’ heen ben? En hoelang duurde het bij jullie voor er contact werd opgenomen na deze mail?


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #15 Gepost op: 8 juli 2021, 10:55:31
Ik heb gisteren de online testen gemaakt en gehaald, kreeg net een mail dat ze contact gaan opnemen om een intake gesprek in te plannen, betekent dit dat ik door de ‘motivatie selectie’ heen ben? En hoelang duurde het bij jullie voor er contact werd opgenomen na deze mail?

Ik kreeg per mail een datum + tijd en het werd middels beeldbellen gedaan. Daar vroegen ze ook nogmaals naar je motivatie en ontwikkelingen in de maatschappij die je zijn opgevallen.


thymenk77

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #16 Gepost op: 8 juli 2021, 10:57:28
Ik kreeg per mail een datum + tijd en het werd middels beeldbellen gedaan. Daar vroegen ze ook nogmaals naar je motivatie en ontwikkelingen in de maatschappij die je zijn opgevallen.

Hmm raar, dan is het misschien per eenheid verschillend wat voor mails ze sturen, ik heb voor oost Brabant gesolliciteerd.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #17 Gepost op: 8 juli 2021, 11:44:13
Hmm raar, dan is het misschien per eenheid verschillend wat voor mails ze sturen, ik heb voor oost Brabant gesolliciteerd.

Dat zou kunnen, ik had gesolliciteerd voor de eenheid Amsterdam. Hoor wel eens vaker dat het wat kan afwijken


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #18 Gepost op: 8 juli 2021, 16:04:31
Hmm raar, dan is het misschien per eenheid verschillend wat voor mails ze sturen, ik heb voor oost Brabant gesolliciteerd.

Dat is snel! Ik heb de testen vorige woensdag gemaakt en wacht nog op bericht. Ik merk dat heeel wisselend is qua eenheid hoe lang het duurt. Als je uitgenodigd wordt voor de intake ben je sowieso een stap dichterbij.


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #19 Gepost op: 8 juli 2021, 17:05:39
Ik heb dinsdag begin vd middag de testen gemaakt en vandaag mail dat ze contact gaan opnemen voor de intake. Dit is voor Rotterdam.