Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84930 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #160 Gepost op: 5 oktober 2021, 09:48:19
Gefeliciteerd beide. Jullie wachten is/wordt beloond.
Ik vind het vooral vervelend dat ik nog geen zekerheid heb en mijn werkgever dus niet kan inlichten zodat we op zoek kunnen naar een vervanger. Op mijn werk staan een hoop veranderingen (intern) op de planning waar ik iets van mag/moet vinden.  Hoop dat na de medische keuring de screening voorspoedig verloopt.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #161 Gepost op: 5 oktober 2021, 14:51:59
Gefeliciteerd beide. Jullie wachten is/wordt beloond.
Ik vind het vooral vervelend dat ik nog geen zekerheid heb en mijn werkgever dus niet kan inlichten zodat we op zoek kunnen naar een vervanger. Op mijn werk staan een hoop veranderingen (intern) op de planning waar ik iets van mag/moet vinden.  Hoop dat na de medische keuring de screening voorspoedig verloopt.
Als goed zijn de medische keuring en screening een formaliteit. Ik weet dat het spannend is na zo'n lange traject maar wat misschien ook helpt is om aan je recruiter duidelijk te maken dat je 2 maanden opzegtermijn hebt.
Bij mij heeft dat iig geholpen. Ook al zeiden ze dat hun 1 maand opzegtermijn hanteren.


rydy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #162 Gepost op: 11 oktober 2021, 09:53:05
Klopt maandag afspraak maken voor uniform. Rest word inderdaad kompleet gemaakt

Super, zie dat veel mensen de selectie positief hebben doorlopen!!💪💪💪

Ik heb ook te horen gekregen dat mijn screening positief is bevonden! Erg blij. Hoe lang duurde het voordat je een e-mail kreeg om een afspraak in te plannen voor het passen van het uniform?


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #163 Gepost op: 11 oktober 2021, 11:01:14
Super, zie dat veel mensen de selectie positief hebben doorlopen!!💪💪💪

Ik heb ook te horen gekregen dat mijn screening positief is bevonden! Erg blij. Hoe lang duurde het voordat je een e-mail kreeg om een afspraak in te plannen voor het passen van het uniform?
De uitnodiging voor een afspraak komt vrij snel.
Maar als jij in februari zou beginnen dan doen ze bijvoorbeeld iedereen die dan begint kunnen ze in januari een afspraak maken. Zo werd mij verteld bij het maken van mijn afspraak.


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #164 Gepost op: 11 oktober 2021, 13:24:05
Super, zie dat veel mensen de selectie positief hebben doorlopen!!💪💪💪

Ik heb ook te horen gekregen dat mijn screening positief is bevonden! Erg blij. Hoe lang duurde het voordat je een e-mail kreeg om een afspraak in te plannen voor het passen van het uniform?

Goed joh,

Weet je nu ook al in welk korps/eenheid je terecht komt?
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


rydy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #165 Gepost op: 12 oktober 2021, 00:18:38
Goed joh,

Weet je nu ook al in welk korps/eenheid je terecht komt?

Thanks! Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid ZWB (Zeeland - West-Brabant), dus ik zal binnen de eenheid geplaatst worden. LOP zal dan waarschijnlijk Vlissingen worden.


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #166 Gepost op: 12 oktober 2021, 17:47:43
De medische keuring was toch niet zo'n formaliteit als dat ik dacht. Alles was goed, behalve mijn gehoor. Deze is in de loop der jaren schijnbaar flink achteruit gegaan. Ik schrok er zelfs van. Het feesten van vroeger heeft helaas schade achtergelaten, en was helaas dus ook ondermaats voor het politiewerk.
Nu kan ik naar de huisarts met het verhaal en hopen op een doorverwijzing naar de KNO arts. Maar of ik een operatie wil ondergaan met het risico dat het niet eens iets helpt?
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #167 Gepost op: 12 oktober 2021, 21:53:47
De uitnodiging voor een afspraak komt vrij snel.
Maar als jij in februari zou beginnen dan doen ze bijvoorbeeld iedereen die dan begint kunnen ze in januari een afspraak maken. Zo werd mij verteld bij het maken van mijn afspraak.

Ik begin ook pas op 31 januari en mag 2 november al de kleding passen en ophalen in Apeldoorn.

Ik kreeg op 1 oktober een positief BGO-lang advies en op 4 oktober een mail dat ik door de hele selectie was en dat ik kon starten op 31 januari. Verderop in diezelfde mail stond dat ik binnen 5 werkdagen een afspraak moest inplannen om kleding te passen.


De medische keuring was toch niet zo'n formaliteit als dat ik dacht. Alles was goed, behalve mijn gehoor. Deze is in de loop der jaren schijnbaar flink achteruit gegaan. Ik schrok er zelfs van. Het feesten van vroeger heeft helaas schade achtergelaten, en was helaas dus ook ondermaats voor het politiewerk.
Nu kan ik naar de huisarts met het verhaal en hopen op een doorverwijzing naar de KNO arts. Maar of ik een operatie wil ondergaan met het risico dat het niet eens iets helpt?

Je bent nu dus afgekeurd op je gehoor? Heb je de afgelopen dagen in veel lawaai gewerkt of gezeten? Harde muziek etc. geluisterd? Dat kan ook invloed hebben op je test. Ook een verkoudheid al. Hoop dat ze je kunnen helpen hiermee en dat het geen grote ingreep betreft.


rydy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #168 Gepost op: 13 oktober 2021, 17:24:03
Ik begin ook pas op 31 januari en mag 2 november al de kleding passen en ophalen in Apeldoorn.

Ik kreeg op 1 oktober een positief BGO-lang advies en op 4 oktober een mail dat ik door de hele selectie was en dat ik kon starten op 31 januari. Verderop in diezelfde mail stond dat ik binnen 5 werkdagen een afspraak moest inplannen om kleding te passen.


Top man! Gaat lekker vlot bij jou.
Ik heb ook een mail gehad met betrekking tot het uniform passen. Bij mij staat in de mail dat het Team Politie Uitrusting met mij contact opneemt ipv ik met hun. Afwachten dus..


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #169 Gepost op: 13 oktober 2021, 21:20:14
Ik begin ook pas op 31 januari en mag 2 november al de kleding passen en ophalen in Apeldoorn.

Ik kreeg op 1 oktober een positief BGO-lang advies en op 4 oktober een mail dat ik door de hele selectie was en dat ik kon starten op 31 januari. Verderop in diezelfde mail stond dat ik binnen 5 werkdagen een afspraak moest inplannen om kleding te passen.


Top man! Gaat lekker vlot bij jou.
Ik heb ook een mail gehad met betrekking tot het uniform passen. Bij mij staat in de mail dat het Team Politie Uitrusting met mij contact opneemt ipv ik met hun. Afwachten dus..

Bijzonder dat het zo anders is allemaal. Ik werd vandaag nog gebeld of ik niet volgende week dinsdag al kon komen, dus volgende week krijg ik mijn kleding al. Dan is het nog dik 3 maanden wachten voordat ik kan starten. Zou bijna 5 november kunnen beginnen, maar helaas kan ik niet zo snel weg bij mijn huidige werkgever.