Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84906 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #170 Gepost op: 13 oktober 2021, 21:27:06

Je bent nu dus afgekeurd op je gehoor? Heb je de afgelopen dagen in veel lawaai gewerkt of gezeten? Harde muziek etc. geluisterd? Dat kan ook invloed hebben op je test. Ook een verkoudheid al. Hoop dat ze je kunnen helpen hiermee en dat het geen grote ingreep betreft.

Ik ben onlangs nog wel verkouden geweest maar ik ben bang dat dat niet de oorzaak is. Het middengebied van mijn gehoor is gewoon slechter geworden en ik ben bang dat ze dit niet even kunnen herstellen.
Het sluipt er natuurlijk langzaam in waardoor ik er eigenlijk niet veel erg in heb gehad.

Echt klote als je alle testen en onderzoeken verder hebt gehaald. Baal er enorm van.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #171 Gepost op: 14 oktober 2021, 08:55:23
Balen zeg, ik hoop voor je dat er nog iets mogelijk is dan.

Ik heb 29/9 de mail gehad dat m’n screening positief was en verder sindsdien niks meer gehoord. Hoop binnenkort wel weer wat te horen.


Nielslr

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #172 Gepost op: 14 oktober 2021, 11:19:20
Thanks! Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid ZWB (Zeeland - West-Brabant), dus ik zal binnen de eenheid geplaatst worden. LOP zal dan waarschijnlijk Vlissingen worden.
Ik heb ook voor Zeeland/west Brabant gesolliciteerd, vorige week de medische keuring gehaald en wacht nu op een belletje van VIK.
Hoe lang duurde het bij jou nadat je je gegevens voor de screening had aangeleverd?


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #173 Gepost op: 14 oktober 2021, 14:53:06
Ook ik kreeg vandaag het verlossende telefoontje dat ik de hele selectie positief doorlopen heb. Gister screeningsgesprek gehad, vandaag gelijk een positieve beoordeling :-)


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #174 Gepost op: 14 oktober 2021, 14:59:52
Ook ik kreeg vandaag het verlossende telefoontje dat ik de hele selectie positief doorlopen heb. Gister screeningsgesprek gehad, vandaag gelijk een positieve beoordeling :-)

Goed zo, gefeliciteerd allemaal. Succes met de opleiding.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


rydy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #175 Gepost op: 14 oktober 2021, 15:20:17
Ik heb ook voor Zeeland/west Brabant gesolliciteerd, vorige week de medische keuring gehaald en wacht nu op een belletje van VIK.
Hoe lang duurde het bij jou nadat je je gegevens voor de screening had aangeleverd?

Je moet nog gebeld worden voor het screeningsgesprek in te plannen?
Duurde bij mij een aantal weken voordat ik gebeld werd om een afspraak in te plannen.
Daarna, als je het gesprek gehad hebt, krijg je vrij snel de uitslag.


Nielslr

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #176 Gepost op: 14 oktober 2021, 22:11:03
Je moet nog gebeld worden voor het screeningsgesprek in te plannen?
Duurde bij mij een aantal weken voordat ik gebeld werd om een afspraak in te plannen.
Daarna, als je het gesprek gehad hebt, krijg je vrij snel de uitslag.
Mijn gesprek moet nog ingepland worden idd.
Er was iets mis gegaan met mijn aangeleverde gegevens, denk dat dit ook wat oponthoud veroorzaakt heeft.
Ik wacht geduldig af  ;)




Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #177 Gepost op: 18 oktober 2021, 15:43:51
Voor de mensen die de screening al gehaald hebben. Hoe lang duurt het voor je weer wat te horen krijgt over bijvoorbeeld de definitieve aanstelling.
 
Heb 29/9 mail gehad met positieve uitslag screening en verder niks meer gehoord.


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #178 Gepost op: 18 oktober 2021, 19:13:58
Gaat goed hier, telkens meer mensen die door de screening komen! Gefeliciteerd allemaal!

Voor de mensen die de screening al gehaald hebben. Hoe lang duurt het voor je weer wat te horen krijgt over bijvoorbeeld de definitieve aanstelling.
 
Heb 29/9 mail gehad met positieve uitslag screening en verder niks meer gehoord.

Ik heb diezelfde dag nog met mijn recruiter geappt en gebeld, dat was op een donderdag. Ik had die dag ook het screeningsgesprek. Vrijdag kwam de mail binnen dat mijn screening positief was en de maandag kreeg ik het verlossende mailtje van recruitment dat ik door de selectie was en ik een afspraak kon maken om te kleden. Ala het te lang duurt voor je gevoel kan je contact opnemen met je recruiter of afdeling recruitment.

Ook ik kreeg vandaag het verlossende telefoontje dat ik de hele selectie positief doorlopen heb. Gister screeningsgesprek gehad, vandaag gelijk een positieve beoordeling :-)

Gefeliciteerd! Dan zie ik jou 31 januari op de politie academie in Amsterdam. ;D Ken ik tenminste 1 mede kandidaat.


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #179 Gepost op: 18 oktober 2021, 19:33:08
Voor de mensen die de screening al gehaald hebben. Hoe lang duurt het voor je weer wat te horen krijgt over bijvoorbeeld de definitieve aanstelling.
 
Heb 29/9 mail gehad met positieve uitslag screening en verder niks meer gehoord.
Zoals veel voorbeelden hier zal elke eenheid misschien net wat  anders zijn.
Ik mag over 3 weken beginnen, 2 weken geleden de kleren opgehaald en ik ben nog in afwachting van de definitieve aanstelling.