Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84927 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Sollicitant31-1-2022

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #210 Gepost op: 2 december 2021, 12:24:30
Iemand al iets gehoord over kleding passen/ophalen in de regio Noord Nederland?
  :)

Ik mag 28 december het uniform ophalen voor Noord-Nederland! En begin januari een kennismakingsdag.


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #211 Gepost op: 31 december 2021, 02:46:13
Nou heb weer wat meer info ontvangen. Aangenomen voor Rotterdam, woon zelf in Ridderkerk (ligt ertegenaan), maar moet voor theoretische deel naar Leusden :(.

Academie Rotterdam is net 25 min met OV, academie Leusden ligt de reistijd ergens tussen de 2 en 2,5 uur. Onbegrijpelijk


rox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #212 Gepost op: 31 december 2021, 19:16:30
Ik heb ook bericht dat ik ga starten in Rotterdam. Welk basisteam ben je geplaatst ?
Balen zeg in Leusden!


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #213 Gepost op: 2 januari 2022, 23:59:41
Nou heb weer wat meer info ontvangen. Aangenomen voor Rotterdam, woon zelf in Ridderkerk (ligt ertegenaan), maar moet voor theoretische deel naar Leusden :(.

Academie Rotterdam is net 25 min met OV, academie Leusden ligt de reistijd ergens tussen de 2 en 2,5 uur. Onbegrijpelijk

Ik moet nog horen of ik naar de PA in Amsterdam of Leusden ga. Stond in de vacature destijds dat beide een optie kon zijn en voor mij maakt dat in reistijd weinig verschil. Kan mij voorstellen dat het voor jou wel erg teleurstellend is. Betekend dit dat je de komende 2 jaar daar op school zit? En moet je dan ook in die regio je stages doen of is dat dan wel weer in Rotterdam? Beetje vaag eigenlijk.

Ik hoor ergens aankomende week meer. Zou uiterlijk 3 weken voor start opleiding meer informatie krijgen, dus dat is bijna.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #214 Gepost op: 3 januari 2022, 12:25:18
Vanmorgen m’n aanstelling binnen gehad!


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #215 Gepost op: 5 januari 2022, 10:41:03
Vanmorgen m’n aanstelling binnen gehad!

Ik ook deze ochtend. We gaan elkaar zien op de PA in Amsterdam ;D


Pekeeters

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #216 Gepost op: 6 januari 2022, 19:29:08
Mag ik vragen hoelang van te voren jullie je definitieve aanstelling kregen? Ik zit in de procedure voor april en alles behaald. Ook uitnodiging voor het passen van de kleding is binnen. Ik heb gebeld met het recruitment team en zij gaven aan dat dit ongeveer 4 weken voor de start van de opleiding is. Echter zit je natuurlijk met je opzegtermijn van je huidige werkgever.


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #217 Gepost op: 7 januari 2022, 14:12:31
Mag ik vragen hoelang van te voren jullie je definitieve aanstelling kregen? Ik zit in de procedure voor april en alles behaald. Ook uitnodiging voor het passen van de kleding is binnen. Ik heb gebeld met het recruitment team en zij gaven aan dat dit ongeveer 4 weken voor de start van de opleiding is. Echter zit je natuurlijk met je opzegtermijn van je huidige werkgever.

Ik heb hem precies 4 weken voor de start gehad. Je kan er wel vanuit gaan dat je mag starten wanneer je alles gehaald hebt. Snap wel dat je het definitief wilt! Ruim 2 maanden voor de start kreeg ik bevestiging met inschrijving van de academie.


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #218 Gepost op: 7 januari 2022, 15:00:30
Mag ik vragen hoelang van te voren jullie je definitieve aanstelling kregen? Ik zit in de procedure voor april en alles behaald. Ook uitnodiging voor het passen van de kleding is binnen. Ik heb gebeld met het recruitment team en zij gaven aan dat dit ongeveer 4 weken voor de start van de opleiding is. Echter zit je natuurlijk met je opzegtermijn van je huidige werkgever.
Ik kreeg begin december de bevestiging van de academie en deze week pas de officiele aanstelling. Volgens mij hebben ze tot 3 weken voor de start om het je op te sturen. Maar wat hierboven al wordt gezegd, als je door de selectie bent zou ik mij geen zorgen maken. Als je volgende week nog niks hebt gehoord zou ik even naar je recruiter bellen.


Pekeeters

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #219 Gepost op: 7 januari 2022, 22:49:17
Bedankt voor jullie reactie. Ik wist dus niet dat je ook nog een bevestiging kreeg van de academie. Dan wacht ik dit rustig af en ga ik dat als een soort bevestiging zien om mijn baan op te zeggen.