Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84920 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #50 Gepost op: 15 augustus 2021, 14:01:22
Ja ik had afgelopen woensdag het psychologisch onderzoek en ik kreeg donderdag al te horen dat ik het gehaald heb. Ik was zo ongelofelijk blij!

Ik heb 23 augustus de sporttest, qua trainen zit ik nu op level 4 van de politie conditie app. Die ging mij de laatste x best goed af, ik hoop dat ik de sporttest net als vorig jaar haal.

Nice! Gefeliciteerd, had je het online of op locatie en hoe was het?

Ik hoorde van de recruiter dat als je 5km kan hardlopen in 25 tot 30 minuten, dat je voldoende conditie hebt om de sporttest te halen. En als je de app gebruikt moet je niveau 5 kunnen halen dacht ik. Ben benieuwd, ik heb nu eerste de sporttest en daarna pas het psychologisch onderzoek. Ik denk zelfs dat die ik die op locatie mag doen.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #51 Gepost op: 17 augustus 2021, 08:40:14
Nice! Gefeliciteerd, had je het online of op locatie en hoe was het?

Ik hoorde van de recruiter dat als je 5km kan hardlopen in 25 tot 30 minuten, dat je voldoende conditie hebt om de sporttest te halen. En als je de app gebruikt moet je niveau 5 kunnen halen dacht ik. Ben benieuwd, ik heb nu eerste de sporttest en daarna pas het psychologisch onderzoek. Ik denk zelfs dat die ik die op locatie mag doen.

Thanks! Ik had het digitaal. Het rollenspel ging echt heel goed. Blijf echt je zelf dan lukt dat zeker.

Vorig jaar had ik de sporttest gehaald met een gekneusde enkel en een slechtere conditie als nu  Maar het was wel heel zwaar. Maa iedereen wordt moe en dan is het de kunst die knop om te zetten en door te gaan.

Ik heb gisteren niveau 4 gedaan en die ging nu echt heel goed. Morgen of donderdag nog niveau 5 en dan maandag knallen!


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #52 Gepost op: 18 augustus 2021, 10:21:36
Thanks! Ik had het digitaal. Het rollenspel ging echt heel goed. Blijf echt je zelf dan lukt dat zeker.

Vorig jaar had ik de sporttest gehaald met een gekneusde enkel en een slechtere conditie als nu  Maar het was wel heel zwaar. Maa iedereen wordt moe en dan is het de kunst die knop om te zetten en door te gaan.

Ik heb gisteren niveau 4 gedaan en die ging nu echt heel goed. Morgen of donderdag nog niveau 5 en dan maandag knallen!

Ik heb zin in het psychologisch onderzoek, dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Moet helaas eerst de sporttest afleggen. Hopelijk mag ik, als ik morgen de sporttest haal, snel het psychologisch onderzoek doen.  ;D Ben ook benieuwd of die op locatie is straks of alsnog digitaal.

Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Is de rest nog in de race? Het is nogal stil hier, al duurt het natuurlijk ook lang van selectie onderdeel tot selectie onderdeel.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #53 Gepost op: 19 augustus 2021, 09:27:11
Ik heb zin in het psychologisch onderzoek, dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Moet helaas eerst de sporttest afleggen. Hopelijk mag ik, als ik morgen de sporttest haal, snel het psychologisch onderzoek doen.  ;D Ben ook benieuwd of die op locatie is straks of alsnog digitaal.

Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Is de rest nog in de race? Het is nogal stil hier, al duurt het natuurlijk ook lang van selectie onderdeel tot selectie onderdeel.

Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Limburg!

Heel veek succes met de sporttest vandaag. You can do it 💪🏼💪🏼💪🏼


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #54 Gepost op: 20 augustus 2021, 10:08:13
Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Limburg!

Heel veek succes met de sporttest vandaag. You can do it 💪🏼💪🏼💪🏼

Sporttest ging goed. Heb in 2 minuut en 38 seconde de baan gelopen. Ook de verificatietoets ging gelukkig goed. Moesten eerst de toets maken, daarna sporten en na het sporten kregen we de uitslag pas. Als je de verificatietoets niet had gehaald moest je nog even anderhalf uur de toetsen opnieuw maken. Van de 7 personen was er ook maar 1 die de sporttest niet had gehaald, dus dat viel alles mee! Er waren bij de sporttest gisteren ook twee kandidaten die voor Limburg hadden gesolliciteerd.

Nu op naar het psychologisch onderzoek, helaas nog steeds digitaal.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #55 Gepost op: 20 augustus 2021, 16:12:43
Sporttest ging goed. Heb in 2 minuut en 38 seconde de baan gelopen. Ook de verificatietoets ging gelukkig goed. Moesten eerst de toets maken, daarna sporten en na het sporten kregen we de uitslag pas. Als je de verificatietoets niet had gehaald moest je nog even anderhalf uur de toetsen opnieuw maken. Van de 7 personen was er ook maar 1 die de sporttest niet had gehaald, dus dat viel alles mee! Er waren bij de sporttest gisteren ook twee kandidaten die voor Limburg hadden gesolliciteerd.

Nu op naar het psychologisch onderzoek, helaas nog steeds digitaal.

Gefeliciteerd! Fijn dat je de sporttest gehaald hebt! De psychologische test gaat je vast en zeker lukken! Het digitale valt wel mee. Ook het rollenspel is afgesteld op beeldbellen en het voelt heel echt 😅

Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Ik hoop dat de sporttest komende maandag net zo goed gaat als bij jou 😊



Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #56 Gepost op: 20 augustus 2021, 18:15:16
Gefeliciteerd! Fijn dat je de sporttest gehaald hebt! De psychologische test gaat je vast en zeker lukken! Het digitale valt wel mee. Ook het rollenspel is afgesteld op beeldbellen en het voelt heel echt 😅

Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Ik hoop dat de sporttest komende maandag net zo goed gaat als bij jou 😊

Hoe bedoel je precies dat het is afgesteld op beeldbellen? Heb zelf aankomende maandag het psychologische deel, heel benieuwd.


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #57 Gepost op: 20 augustus 2021, 20:46:46
Gefeliciteerd! Fijn dat je de sporttest gehaald hebt! De psychologische test gaat je vast en zeker lukken! Het digitale valt wel mee. Ook het rollenspel is afgesteld op beeldbellen en het voelt heel echt 😅

Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Ik hoop dat de sporttest komende maandag net zo goed gaat als bij jou 😊

Dat hoop ik ook! Gewoon doorzetten en rustig beginnen. Je wordt elke ronde gecoached en vanaf ronde 3 wordt het zwaar.

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Amsterdam.



Hoe bedoel je precies dat het is afgesteld op beeldbellen? Heb zelf aankomende maandag het psychologische deel, heel benieuwd.

Suuces maandag! Volgens mij bedoeld yk te zeggen dat de casus die je krijgt zo is ingerichr dat het een gesprek betreft via videobellen. De acteur kan je dus moeilijk bedreigen over detafel heen bijvoorbeeld
Heb je de sporttest al gehad?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #58 Gepost op: 22 augustus 2021, 23:18:56
Dat hoop ik ook! Gewoon doorzetten en rustig beginnen. Je wordt elke ronde gecoached en vanaf ronde 3 wordt het zwaar.

Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Amsterdam.



Suuces maandag! Volgens mij bedoeld yk te zeggen dat de casus die je krijgt zo is ingerichr dat het een gesprek betreft via videobellen. De acteur kan je dus moeilijk bedreigen over detafel heen bijvoorbeeld
Heb je de sporttest al gehad?

Ja klopt. Dat bedoel ik inderdaad. De casus is zo geformuleerd dat er in staat dat je gaat beeldbellen. Dus ze hebben het aangepast op de situatie, dat is erg fijn 😊


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #59 Gepost op: 23 augustus 2021, 11:50:35
Zijn er ook mensen aanwezig hier die eventueel gaan starten in week 5 Oost Nederland?