Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 85438 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Claire

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #60 Gepost op: 23 augustus 2021, 13:12:23
Zijn er ook mensen aanwezig hier die eventueel gaan starten in week 5 Oost Nederland?

Ja, ik hopelijk. Woensdag heb ik het psychologisch onderzoek!
Hoe ver ben jij?


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #61 Gepost op: 23 augustus 2021, 13:34:13
Ja, ik hopelijk. Woensdag heb ik het psychologisch onderzoek!
Hoe ver ben jij?

Leuk!! Heb je sporttest ook al afgerond?
Ik heb 1 september mijn medische keuring en ze zijn al bezig met de screening. Mijn start moment was eerst november maar ik ben verplaatst naar januari! Vandaar dat ik al wat verder ben


Claire

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #62 Gepost op: 24 augustus 2021, 17:56:39
Leuk!! Heb je sporttest ook al afgerond?
Ik heb 1 september mijn medische keuring en ze zijn al bezig met de screening. Mijn start moment was eerst november maar ik ben verplaatst naar januari! Vandaar dat ik al wat verder ben

Nee de sporttest komt bij mij na het psychologische onderzoek. (als ik door ben)
Fijn dat jij al zo ver bent!!

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden voor morgen. Nog goede tips?


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #63 Gepost op: 24 augustus 2021, 19:00:48
Nee de sporttest komt bij mij na het psychologische onderzoek. (als ik door ben)
Fijn dat jij al zo ver bent!!

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden voor morgen. Nog goede tips?
Wat iedereen zegt, en het klopt wel. Gewoon jezelf blijven.
Gedrag benomen wat je ziet kan ook helpen. (Ik merk dat het veel met je doet)
Als jij een bedrijf zou hebben, wat zou je doen als je mederwerker een probleem heeft of lelijk gaat praten tegen een klant?
Iedereen is anders, blijf jezelf en het gaat je zeker lukken.


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #64 Gepost op: 24 augustus 2021, 19:45:29
Nee de sporttest komt bij mij na het psychologische onderzoek. (als ik door ben)
Fijn dat jij al zo ver bent!!

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden voor morgen. Nog goede tips?

Heeeeel veel succes morgen!!
En inderdaad wat iedereen zegt jezelf blijven. Benoem met het rollenspel wat voor emotie je ziet. Denk mee met hem maar houd ook zeker je eigen standpunt aan. Maak je vooral niet te druk! Het valt echt heel erg mee allemaal

1000 maal succes!


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #65 Gepost op: 25 augustus 2021, 11:45:53
Gisteren het psychologisch onderzoek gehad en kreeg vandaag al de uitslag. Positief, dus ik mag door! 098uo Aangezien ik de sporttest vorige week al had, kan ik direct door voor de screening en de medische keuring.

Nog maar 2 hordes te gaan om februari te starten aan de PA.

Wat ze hierboven zeggen klopt inderdaad wel. Blijf jezelf en benoem emoties en gedrag wat je ziet. Als je denkt vast te lopen of het te spannend vindt, herhaal dan wat je tot nu besproken hebt of afgesproken hebt, dat helpt enorm tijdens het rollenspel. Het gesprek met de psycholoog was eigenlijk een best leuk gesprek. Hij stelde geïnteresseerde vragen en was oprecht geïnteresseerd in mij als persoon. Dat maakte het voor mij ook makkelijker om over mijzelf te praten.

Succes Claire vandaag! Gewoon rustig blijven en vooral jezelf blijven.

Zijn hier mensen actief die gesolliciteerd hebben voor de regio Amsterdam? Misschien kunnen we contact houden😁


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #66 Gepost op: 25 augustus 2021, 17:57:33
Van harte 2fast.

Ik heb afgelopen maandagochtend ook het psychologische deel gehad en dezelfde dag al een positief resultaat binnen. Begin 2020 had ik 1 puntje tekort om door te mogen, dus mooi dat het nu wel gelukt is. Sluit me ook helemaal aan bij de gegeven adviezen.

Sporttest heb ik 1,5 week geleden al gehad. Documenten tbv aanstelling al opgestuurd en vandaag de mail binnen dat ik gebeld ga worden voor de medische keuring en een nieuw verzoek om documenten tbv screening op te sturen.

Succes voor wie nog moet. Relax en wees jezelf, dan komt het echt wel goed!


Claire

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #67 Gepost op: 26 augustus 2021, 17:27:59
Ik heb het psychologische onderzoek gehaald! Rollenspel ging goed maar over het interview twijfelde ik echt hoor. Het verliep niet meega soepel. Maar ik ben echt super blij  ;D

Nu wachten tot ze me bellen voor de sporttest! En in de tussentijd extra veel sporten.

Iedereen succes met alle volgende stappen!


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #68 Gepost op: 26 augustus 2021, 19:26:41
Ik heb het psychologische onderzoek gehaald! Rollenspel ging goed maar over het interview twijfelde ik echt hoor. Het verliep niet meega soepel. Maar ik ben echt super blij  ;D

Nu wachten tot ze me bellen voor de sporttest! En in de tussentijd extra veel sporten.

Iedereen succes met alle volgende stappen!
Gefeliciteerd, het is echt knap.
Als ze jou net zo snel als mij inplannen heb je minder dan 1 week om te trainen.
Succes iig


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #69 Gepost op: 27 augustus 2021, 10:01:09
Ik heb het psychologische onderzoek gehaald! Rollenspel ging goed maar over het interview twijfelde ik echt hoor. Het verliep niet meega soepel. Maar ik ben echt super blij  ;D

Nu wachten tot ze me bellen voor de sporttest! En in de tussentijd extra veel sporten.

Iedereen succes met alle volgende stappen!

Yess gefeliciteerd super goed!! Heel veel succes met de sporttest. Houd me maar op de hoogte. Wie weet komen we volgend jaar bij elkaar 😊