Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84909 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #70 Gepost op: 29 augustus 2021, 12:32:06
Heb van de week ook alle documenten opgestuurd voor de screening en heb de medische keuring ingepland voor volgendw week, ben benieuwd. De mevrouw aan de lijn vertelde dat het ongeveer een uurtje duurt, dus ik ben benieuwd. Ben ook al eens gekeurd voor Defensie en dat duurde de hele dag, dus dit valt dan weer mee.😅

Iemand enig idee hoe lang de screening duurt? Heb al wisselende verhalen gehoord namelijk. Van 4-6 weken tot 2-3 maanden en sommige zelfs al binnen een week omdat ze al gescreend waren bij Defensie. Ik ben benieuwd, aangezien ik met een opzegtermijn van 3 maanden zit moet ik wel oktober al een positief antwoord hebben.


Youpo14

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #71 Gepost op: 29 augustus 2021, 16:34:23
Heb vorige week te horen gekregen dat mijn BGO positief was, dit was echter wel voor de lichting van november. Na het opsturen van alle documenten duurde het 2,5 week voor ik werd gebeld om een afspraak te maken voor het eindgesprek. En na het eindgesprek duurde het twee dagen voor ik de uitslag had. Het hangt natuurlijk wel af van hoeveel je op je kerfstok hebt hangen ;)


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #72 Gepost op: 29 augustus 2021, 18:26:32
Heb vorige week te horen gekregen dat mijn BGO positief was, dit was echter wel voor de lichting van november. Na het opsturen van alle documenten duurde het 2,5 week voor ik werd gebeld om een afspraak te maken voor het eindgesprek. En na het eindgesprek duurde het twee dagen voor ik de uitslag had. Het hangt natuurlijk wel af van hoeveel je op je kerfstok hebt hangen ;)

Dat is best snel eigenlijk. Had je een gesprek via de telefoon of op locatie? En hoe gaat zo'n gesprek? Is het hoor wederhoor of had je gewoon een gezellig gesprek? En hoe lang moet je ongeveer aan denken?


Youpo14

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #73 Gepost op: 29 augustus 2021, 19:41:31
Dat is best snel eigenlijk. Had je een gesprek via de telefoon of op locatie? En hoe gaat zo'n gesprek? Is het hoor wederhoor of had je gewoon een gezellig gesprek? En hoe lang moet je ongeveer aan denken?
Het gesprek was via Teams. Het was een heel fijn gesprek naar mijn mening en in tegenstelling tot wat ik van anderen heb gehoord, ook heel kort. Denk dat het hele gesprek nog geen 45min duurde! Aan het einde van het gesprek werd mij verteld dat ze één referent zou opbellen, maar ze liet wel al doorschijnen dat het allemaal heel positief was. Mijn beste vriend is later die dag opgebeld en twee dagen later had ik het resultaat binnen. Nu wachten tot ik mijn uniform mag ophalen 098uo Eerst beschikbare datum was pas 13 oktober.... Alsof de hele selectieprocedure nog niet lang genoeg was. Maar goed als je niks te verbergen hebt hoef je je dus echt geen zorgen te maken om het eindgesprek.


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #74 Gepost op: 29 augustus 2021, 19:54:28
Het gesprek was via Teams. Het was een heel fijn gesprek naar mijn mening en in tegenstelling tot wat ik van anderen heb gehoord, ook heel kort. Denk dat het hele gesprek nog geen 45min duurde! Aan het einde van het gesprek werd mij verteld dat ze één referent zou opbellen, maar ze liet wel al doorschijnen dat het allemaal heel positief was. Mijn beste vriend is later die dag opgebeld en twee dagen later had ik het resultaat binnen. Nu wachten tot ik mijn uniform mag ophalen 098uo Eerst beschikbare datum was pas 13 oktober.... Alsof de hele selectieprocedure nog niet lang genoeg was. Maar goed als je niks te verbergen hebt hoef je je dus echt geen zorgen te maken om het eindgesprek.
Dat is heel kort. Bij mij duurde het ietjes meer dan 3 uur. En inderdaad je praat over jezelf vanaf je geboorte tot nu en je mening over van alles.
Mij gesprek was wel in tegenstelling tot die van jou op locatie. Hele fijne gesprek.
Ik haal mij kleren op 7 oktober :)


Youpo14

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #75 Gepost op: 29 augustus 2021, 20:03:51
Dat is heel kort. Bij mij duurde het ietjes meer dan 3 uur. En inderdaad je praat over jezelf vanaf je geboorte tot nu en je mening over van alles.
Mij gesprek was wel in tegenstelling tot die van jou op locatie. Hele fijne gesprek.
Ik haal mij kleren op 7 oktober :)
Ja dat bedoelde ik dus! Het was een kort maar krachtig gesprek. Begin jij ook in november? Zo ja, welke eenheid?


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #76 Gepost op: 29 augustus 2021, 20:09:59
Ja dat bedoelde ik dus! Het was een kort maar krachtig gesprek. Begin jij ook in november? Zo ja, welke eenheid?
Ach, zolang een positief advies volgt...maakt niks uit.
Ja, op 8 November in Eindhoven. Eenheid Zeeland West Brabant.


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #77 Gepost op: 29 augustus 2021, 20:20:24
Ja, ik hopelijk. Woensdag heb ik het psychologisch onderzoek!
Hoe ver ben jij?

Ook ik heb gesolliciteerd in oost Nederland.
Na de online testen heb ik op 11-08 mijn intake gesprek gehad. Deze duurde ongeveer 2 uur. Nu heb ik aanstaande woensdag 1-9 de sporttest en de verificatie toets.

Er werd tijdens de intake al gezegd dat de sporttest en het psycholische onderzoek en rollenspel omgedraaid werden. Deze 2 volgen hierna dus nog voor mij. Ook werd gezegd dat de opleiding eventueel ook en in april pas opstart vanwege de enorm grote belangstelling.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #78 Gepost op: 31 augustus 2021, 12:26:19
Er werd tijdens de intake al gezegd dat de sporttest en het psycholische onderzoek en rollenspel omgedraaid werden. Deze 2 volgen hierna dus nog voor mij. Ook werd gezegd dat de opleiding eventueel ook en in april pas opstart vanwege de enorm grote belangstelling.

Ik heb (opnieuw) gesolliciteerd op de vacature voor Oost-Nederland beginnend in april, er zijn 80 beschikbare plekken dus ben erg benieuwd hoeveel er dan door zullen schuiven naar dit start moment.


Wat mij opvalt is dat de laatste jaren in vrijwel elke open vacature specifiek voor de regio's Arnhem, Nijmegen, Ede, Tiel en Culemborg wordt gezocht. Het kan toch niet zijn dat er in de rest van Oost-Nederland geen agenten gezocht worden?


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #79 Gepost op: 31 augustus 2021, 22:29:10
Ik heb (opnieuw) gesolliciteerd op de vacature voor Oost-Nederland beginnend in april, er zijn 80 beschikbare plekken dus ben erg benieuwd hoeveel er dan door zullen schuiven naar dit start moment.


Wat mij opvalt is dat de laatste jaren in vrijwel elke open vacature specifiek voor de regio's Arnhem, Nijmegen, Ede, Tiel en Culemborg wordt gezocht. Het kan toch niet zijn dat er in de rest van Oost-Nederland geen agenten gezocht worden?

Die vacature is vandaag geopend dacht ik toch? Succes! Ze zoeken inderdaad specifiek voor deze regio's. Voor mij prima eigenlijk (afgezien van Culemborg dan). Waarom ze voor de overige gemeentes niemand zoeken weet ik ook niet.

In welke regio zou je zelf willen werken dan?
Sollicitant Oost Nederland 02-2022