Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84923 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #80 Gepost op: 1 september 2021, 08:06:08
Wat mij opvalt is dat de laatste jaren in vrijwel elke open vacature specifiek voor de regio's Arnhem, Nijmegen, Ede, Tiel en Culemborg wordt gezocht. Het kan toch niet zijn dat er in de rest van Oost-Nederland geen agenten gezocht worden?

Kennelijk is de nood daar het hoogst en is er dus al een vrij grote zekerheid dat je daar geplaatst gaat worden. Dat wil niet zeggen dat de andere bureau's geen agenten nodig hebben maar zelfs de onderbezetting is oneerlijk verdeeld..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #81 Gepost op: 1 september 2021, 15:13:04
Ook ik heb gesolliciteerd in oost Nederland.
Na de online testen heb ik op 11-08 mijn intake gesprek gehad. Deze duurde ongeveer 2 uur. Nu heb ik aanstaande woensdag 1-9 de sporttest en de verificatie toets.

Vandaag de sporttest en de verificatietoetst gehaald. A.s. maandag 6-9 psychisch onderzoek en het rollenspel. Het komt steeds dichterbij. Ik heb er zin.

Iemand anders nog wat vorderingen gemaakt?
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #82 Gepost op: 1 september 2021, 16:35:07
Vandaag de sporttest en de verificatietoetst gehaald. A.s. maandag 6-9 psychisch onderzoek en het rollenspel. Het komt steeds dichterbij. Ik heb er zin.

Iemand anders nog wat vorderingen gemaakt?

Gefeliciteerd! Fijn weer een stap verder.
Ik heb vandaag de medische keuring gehad en helemaal goed gekeurd 💪🏼
3 weekjes geleden de papieren voor de screening ingestuurd dus daar wacht ik nu nog op


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #83 Gepost op: 3 september 2021, 20:30:32
Gefeliciteerd! Fijn weer een stap verder.
Ik heb vandaag de medische keuring gehad en helemaal goed gekeurd 💪🏼
3 weekjes geleden de papieren voor de screening ingestuurd dus daar wacht ik nu nog op

Dat is goed nieuws. Als je niks geks op je kerfstok hebt en je je netjes hebt gedragen op Social media lijkt het mij dat je gewoon door bent. Welke regio en eenheid heb je gesolliciteerd?
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #84 Gepost op: 3 september 2021, 23:11:32
Dat is goed nieuws. Als je niks geks op je kerfstok hebt en je je netjes hebt gedragen op Social media lijkt het mij dat je gewoon door bent. Welke regio en eenheid heb je gesolliciteerd?
Ik ga er inderdaad ook gewoon vanuit dat ik kan starten :)
Ik heb regio Oost Nederland gesolliciteerd. Jij?


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #85 Gepost op: 7 september 2021, 14:47:15
Vandaag de sporttest en de verificatietoetst gehaald. A.s. maandag 6-9 psychisch onderzoek en het rollenspel. Het komt steeds dichterbij. Ik heb er zin.

Iemand anders nog wat vorderingen gemaakt?

Gefeliciteerd, dan zal je vandaag wel de uitslag van je psychisch onderzoek binnen krijgen!

Ik heb volgende week de medische keuring en dan alleen nog de screening. Heb alles ingestuurd behalve mijn bkr, daar wacht ik nog op. Komt allemaal erg dicht bij zo. Ook al het salaris voorstel gehad, lever wel wat in ten opzichte van mijn huidige baan. Maar we doen het voor het leuke werk en niet voor het geld, zal na de opleiding wel weer groeien in salaris.


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #86 Gepost op: 8 september 2021, 07:25:17
Ook al het salaris voorstel gehad, lever wel wat in ten opzichte van mijn huidige baan. Maar we doen het voor het leuke werk en niet voor het geld, zal na de opleiding wel weer groeien in salaris.

Klopte het wel met het voorstel welke je kan berekenen op de website? Ik ga er best veel (€1000,- bruto per maand) op achteruit. Dat als die berekening realistisch is dus.

Psychische testen vond ik best pittig en had het achteraf gezien misschien anders aangepakt. We wachten het wel af
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #87 Gepost op: 8 september 2021, 11:47:08
Klopte het wel met het voorstel welke je kan berekenen op de website? Ik ga er best veel (€1000,- bruto per maand) op achteruit. Dat als die berekening realistisch is dus.

Psychische testen vond ik best pittig en had het achteraf gezien misschien anders aangepakt. We wachten het wel af

Ja, het kwam redelijk overeen. Mijn salaris bevat veel vaste toelages zoals technische toelage, onregelmstigheids toelage en zo heb ik er nog een paar en dat maakt mijn werk nu dat ik veel verdien. Ook zit mijn zorgverzekering in mijn loon en dat heb ik straks allemaal niet meer. Daarom ga ik er ook wel flink op achteruit, maar nog genoeg om alles van te betalen gelukkig.

Je hebt nog geen uitslag gehad? Ik had het de volgende dag al gelijk.


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #88 Gepost op: 8 september 2021, 22:35:25
Ja, het kwam redelijk overeen.

Je hebt nog geen uitslag gehad? Ik had het de volgende dag al gelijk.

Ach ja, als er brood op de plank ligt is het goed.

De uitslag heb ik nog niet nee. Dus ik verwacht er niet veel goeds over te ontvangen.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #89 Gepost op: 9 september 2021, 17:45:19

Je hebt nog geen uitslag gehad? Ik had het de volgende dag al gelijk.

Nee, nog steeds niks helaas.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022