Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84919 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

thymenk77

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Gepost op: 15 juni 2021, 13:30:19
Hallo, ik heb vandaag gesolliciteerd voor de functie van agent op niveau 4, laten we onze voortgang met elkaar delen :D




Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2021, 12:20:46
Ook gesolliciteerd voor Rotterdam en inmiddels uitnodiging voor de testen binnen. Tot en met dinsdagavond de tijd.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2021, 07:20:35
Hoi!

Ik heb gesolliciteerd bij de eenheid Amsterdam. Afgelopen woensdag de testen gemaakt en gister gelijk een mailtje voor een intake aankomende woensdag.


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2021, 00:40:49
Voor de 3e keer gesolliciteerd. Afgelopen woensdag de uitnodiging voor de CCT gekregen en deze positief afgerond. Nu weer afwachten of ik door de kandidaatselectie kom. Heb er een goed gevoel bij! Succes allen :). Eenheid Oost Brabant


Robbies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #4 Gepost op: 3 juli 2021, 17:44:45
Voor de 3e keer gesolliciteerd. Afgelopen woensdag de uitnodiging voor de CCT gekregen en deze positief afgerond. Nu weer afwachten of ik door de kandidaatselectie kom. Heb er een goed gevoel bij! Succes allen :). Eenheid Oost Brabant
Hoe weet je dan of je deze positief hebt afgerond? Je krijgt echt geen uitslag aan het einde.


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #5 Gepost op: 3 juli 2021, 18:11:10

HI Robbies, dit komt omdat ze wat aanpassingen hebben doorgevoerd. Voorheen moest je de CCT en persoonlijkheidstesten maken en kreeg je later via de mail te horen of je dit gehaald hebt. Nu is het zo dat je na de CCT test meteen ziet of deze positief of negatief afgerond is. Wanneer dit positief is mag je automatisch de persoonlijkheidstesten maken. Erg prettig dus.

Jij nog niet gemaakt?



Hoe weet je dan of je deze positief hebt afgerond? Je krijgt echt geen uitslag aan het einde.


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #6 Gepost op: 5 juli 2021, 23:59:34
Ook driemaal gesolliciteerd, deze keer wel uitgenodigd voor selectie. Gisteren de cognitie- en taaltest met succes gedaan, aansluitende vragen gemaakt en nu wachtende op de mail voor het vervolg.

Eenheid Oost-Nederland! 8)


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #7 Gepost op: 6 juli 2021, 14:07:07
Zojuist ook de CCT en de vragenlijsten gemaakt. Nu maar hopen dat het voldoende is.

Viel me wel op dat de taaltoets flink anders is. Zijn nu gewoon allemaal stellingen, stukjes begrijpend lezen, vervorm het woord op de juiste manier etc. Vorig jaar op de academie moest ik nog allerlei teksten schrijven, dus scheelt ook een hoop tijd.


Loef123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #8 Gepost op: 7 juli 2021, 10:50:57
Ik heb voor de 2e keer gesolliciteerd, dit keer voor eenheid Oost-Brabant! Cognitieve capaciteiten test in ieder geval gehaald, dus nu weer afwachten op de kandidaat vergelijking. Succes iedereen! :)


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #9 Gepost op: 7 juli 2021, 13:00:10
Ondertussen m’n intake gehad en deze positief afgerond. Nu wachtend op een telefoontje voor een afspraak met de psycholoog!