Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84933 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #30 Gepost op: 13 juli 2021, 17:04:29
Ik vraag me af of dat een voordeel of een nadeel is?

Ik weet het niet, mijn vriend die nu in de opleiding zit ervaarde het via Teams niet als vervelend


thymenk77

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #31 Gepost op: 14 juli 2021, 15:14:31
Ik werd net gebeld, heb aanstaande maandag (19 juli) de intake. Heb er zin in!


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #32 Gepost op: 19 juli 2021, 11:44:40
Net de intake gehad en kreeg gelijk te horen dat ik door was. Ook de bevestiging in de mail, maar daarin dat ik ben toegelaten tot de volgende stap en uitgenodigd word voor een fysieke selectiedag. Dacht dat het psychologische deel de volgende stap was?


Matthiiz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #33 Gepost op: 19 juli 2021, 13:13:32
Ik heb woensdag 7 juli per e-mail te horen gekregen dat er contact met mij zou worden opgenomen voor het intakegesprek. Ik heb echter nog steeds niets gehoord, zowel per e-mail als telefoon. Is het normaal dat dit zo lang duurt? Gaat om Midden-Nederland. Ik hoor graag of het bij anderen ook zo langt duurt. Anders ga ik binnenkort eens contact opnemen!


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #34 Gepost op: 19 juli 2021, 13:38:30
Net de intake gehad en kreeg gelijk te horen dat ik door was. Ook de bevestiging in de mail, maar daarin dat ik ben toegelaten tot de volgende stap en uitgenodigd word voor een fysieke selectiedag. Dacht dat het psychologische deel de volgende stap was?

Ze zijn aan het kijken of ze de sporttest voor het psychologische deel kunnen doen. Bij mij werd dat tijdens de intake ook geopperd. Uiteindelijk toch een mail gekregen en later een telefoontje voor het (online) psychologische deel


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #35 Gepost op: 19 juli 2021, 21:06:22
Ze zijn aan het kijken of ze de sporttest voor het psychologische deel kunnen doen. Bij mij werd dat tijdens de intake ook geopperd. Uiteindelijk toch een mail gekregen en later een telefoontje voor het (online) psychologische deel

Oké apart dan. Ik zat net de livestream van Kombijdepolitie te bekijken via Instagram en toen werd ook ineens gezegd dat de sporttest voor het psychologische deel komt. Ik hoop van niet, want zit sinds eind vorige week met COVID thuis, dus trainen zit er ook even niet in. Recruiter tijdens intake zei dat ik toch minstens een maand nog zou hebben tot de sporttest. Nou, we gaan het wel zien.


thymenk77

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #36 Gepost op: 20 juli 2021, 09:54:14
Gisteren intake gehad, vandaag gebeld voor de sporttest, aanstaande maandag al meteen 💪


AlexD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #37 Gepost op: 21 juli 2021, 12:39:58
Ze zijn aan het kijken of ze de sporttest voor het psychologische deel kunnen doen. Bij mij werd dat tijdens de intake ook geopperd. Uiteindelijk toch een mail gekregen en later een telefoontje voor het (online) psychologische deel
Is voor hun handiger, toen ik 1 maand geleden de sporttest had, waren we maar 2 van de 5 door naar het volgende ronde. En dan ben je toch ver in de selectie procedure.


Robbies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #38 Gepost op: 21 juli 2021, 14:49:06
Helaas vandaag de afwijzing ontvangen voor eenheid Limburg. CCT 20 van 20, leesvaardigheid B1, schrijfvaardigheid B1. Dit was de derde keer (twee keer voor agent en 1 keer voor PoKu). Ik vind het mooi geweest. Je krijgt een standaard antwoord en daar moet je het mee doen. Neem na de derde keer dan de moeite om via teams een gesprekje aan te gaan.  In die 500 tekens kan je ook niet echt aangeven waarom je graag agent wilt worden. Drie keer solliciteren en in spanning zitten is toch al genoeg motivatie. Ik voel toch discriminatie jegens blanke mannen. Ja,ja, diversiteit. Ik ga een HBO opleiding volgen. Verder iedereen succes!


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #39 Gepost op: 23 juli 2021, 16:46:33
Hier helaas (wederom) ook een afwijzing ontvangen. Leesvaardigheid C1/C2, schrijfvaardigheid B1, CCT 7/20. Wat de CCT betreft op het randje, maar ik houd het op een momentopname. Heb elders een assessment afgenomen en daar kwam HBO/academisch naar voren.

Ik citeer: "Vanwege het beperkt aantal opleidingsplekken kijkt de politie – naast de resultaten van de online testen – ook naar factoren zoals vooropleiding, relevante werkervaring, culturele achtergrond en praktische zaken zoals woonplaats in relatie tot werkgebied" aldus de mail. Mijn woongebied (Twente) ligt in deze ver buiten de regio waar specifiek voor gezocht werd (Arnhem/Nijmegen/Tiel) in eenheid Oost-Nederland. Hopelijk ligt het hier vooral aan.

Volgende keer gewoon weer proberen, hoewel ik Robbies punten zeker begrijp vind ik het te makkelijk om dit op discriminatie te gooien. Kwaliteit boven kwantiteit en de aanhouder zal altijd winnen.