Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 85557 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #90 Gepost op: 9 september 2021, 18:46:34
Nee, nog steeds niks helaas.

Vervelend altijd dat wachten. Zou veel efficiënter zijn voor de politie en de kandidaat als ze het proces konden versnellen😅 nu duurt het hele traject meer dan een half jaar.


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #91 Gepost op: 10 september 2021, 19:52:29
Vervelend altijd dat wachten. Zou veel efficiënter zijn voor de politie en de kandidaat als ze het proces konden versnellen😅 nu duurt het hele traject meer dan een half jaar.

Ik ben door.... Nu de medische test en screening en we kunnen van start!
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #92 Gepost op: 11 september 2021, 18:41:36
Ik ben door.... Nu de medische test en screening en we kunnen van start!

Gefeliciteerd! Echt vervelend he, dat wachten. Maar met een positief rapport maakt dat wachten achteraf niet meer uit natuurlijk.

Weet je al wanneer je de medische keuring hebt? Ik heb mijn medische keuring een week verplaatst, die heb ik aankomende dinsdag. Maar verwacht hier geen problemen eigenlijk. Moet naar Schiphol toe voor de keuring en dan hopelijk ook snel het screeninggesprek.


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #93 Gepost op: 11 september 2021, 23:18:25
Gefeliciteerd! Echt vervelend he, dat wachten. Maar met een positief rapport maakt dat wachten achteraf niet meer uit natuurlijk.

Weet je al wanneer je de medische keuring hebt? Ik heb mijn medische keuring een week verplaatst, die heb ik aankomende dinsdag. Maar verwacht hier geen problemen eigenlijk. Moet naar Schiphol toe voor de keuring en dan hopelijk ook snel het screeninggesprek.

Dat wachten is beloond inderdaad.
Ik zal deze week wel gebeld worden voor de medische keuring denk ik. Schiphol is wel een eindje weg voor een keuring van max. 1 uur. Mag hopen dat het voor mij iets dichterbij zal zijn.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #94 Gepost op: 12 september 2021, 11:40:31
Vervelend altijd dat wachten. Zou veel efficiënter zijn voor de politie en de kandidaat als ze het proces konden versnellen😅 nu duurt het hele traject meer dan een half jaar.

Geduld is een schone zaak. Bij mij duurde de procedure bijna anderhalf jaar.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #95 Gepost op: 12 september 2021, 12:46:17
Geduld is een schone zaak. Bij mij duurde de procedure bijna anderhalf jaar.

Anderhal jaar, dat is toch niet meer normaal eigenlijk. Waarom eigenlijk? Maximaal een half jaar is naar mijn idee meer dan genoeg.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #96 Gepost op: 13 september 2021, 07:50:20
Dat wachten is beloond inderdaad.
Ik zal deze week wel gebeld worden voor de medische keuring denk ik. Schiphol is wel een eindje weg voor een keuring van max. 1 uur. Mag hopen dat het voor mij iets dichterbij zal zijn.

Het is voor iedereen op Schiphol, dus hopen heeft geen zin :P


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #97 Gepost op: 14 september 2021, 19:33:56
Anderhal jaar, dat is toch niet meer normaal eigenlijk. Waarom eigenlijk? Maximaal een half jaar is naar mijn idee meer dan genoeg.

Kan diverse redenen hebben. Bij mij hadden ze bijvoorbeeld meer geschikte kandidaten, dan dat er plekken op de academie waren. Dus ik mocht 16 weken later starten, dan duurt wachten ook lang.


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #98 Gepost op: 14 september 2021, 19:56:54
Kan diverse redenen hebben. Bij mij hadden ze bijvoorbeeld meer geschikte kandidaten, dan dat er plekken op de academie waren. Dus ik mocht 16 weken later starten, dan duurt wachten ook lang.

Ik snap dat iedere sollicitant een andere weg naar de PA aflegt. Iedereen heeft een lang traject gevolgd om aan de opleiding te mogen starten. Wanneer begin je aan de PA? Of ben je al begonnen?

Ik heb vandaag ook de medische keuring positief afgerond. Nu afwachten op een bericht van de screening voor een gesprek. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren. Heb vorige week dinsdag mijn BKR nog toegestuurd, dus zal nog wel eventjes moeten wachten.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #99 Gepost op: 14 september 2021, 20:13:43
Anderhal jaar, dat is toch niet meer normaal eigenlijk. Waarom eigenlijk? Maximaal een half jaar is naar mijn idee meer dan genoeg.

Er moeten verschrikkelijk veel mensen tegelijk getest worden. Dat duurt gewoon even. Ik had ook nog de pech dat er eerst gekeken werd of er meer vrouwelijke of cultureel diverse kandidaten waren. Dat speelde 13 jaar geleden al.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein