Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84922 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #100 Gepost op: 15 september 2021, 14:46:11
Goedemiddag allemaal,

Heb ook mijn weg gevonden naar dit forum. Zelf zit ik momenteel in het screening proces en de rest is al positief afgerond. Ik ga voor midden Nederland.

Groetjes mike


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #101 Gepost op: 15 september 2021, 16:29:57
Goedemiddag allemaal,

Heb ook mijn weg gevonden naar dit forum. Zelf zit ik momenteel in het screening proces en de rest is al positief afgerond. Ik ga voor midden Nederland.

Groetjes mike

Nice! Wanneer heb je al je spullen ingeleverd? Ik zit in dezelfde situatie en zit met smart te wachten op een mailtje of telefoontje voor het screeningsgesprek.


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #102 Gepost op: 15 september 2021, 17:44:27
Nice! Wanneer heb je al je spullen ingeleverd? Ik zit in dezelfde situatie en zit met smart te wachten op een mailtje of telefoontje voor het screeningsgesprek.

Het zelfde hier! Hoelang geleden heb jij het opgestuurd?


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #103 Gepost op: 15 september 2021, 19:06:34
Al tijdje terug 😅 half augustus. Ik zou eigenlijk gaan voor week 45 maar kreeg belletje dat ze mij doorzetten naar week 5 😢 maar heb nog goede hoop op week 45 haha.
Heb de 9e de medische keuring gehad dus hoop binnenkort wel een reactie te krijgen voor de bgo papieren.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #104 Gepost op: 15 september 2021, 19:09:50
Ik snap dat iedere sollicitant een andere weg naar de PA aflegt. Iedereen heeft een lang traject gevolgd om aan de opleiding te mogen starten. Wanneer begin je aan de PA? Of ben je al begonnen?

Ik heb vandaag ook de medische keuring positief afgerond. Nu afwachten op een bericht van de screening voor een gesprek. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren. Heb vorige week dinsdag mijn BKR nog toegestuurd, dus zal nog wel eventjes moeten wachten.

In 2019 gestart, nog paar weken en dan ben ik klaar met de opleiding.


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #105 Gepost op: 15 september 2021, 20:42:13
Ik ben ook bij de screening. 29/08 de documenten hiervoor opgestuurd, nog niks gehoord. Wel afgesproken dat dit uiterlijk 1 november afgerond is, dit ivm opzegtermijn huidige werk.
31/08 had ik de medische keuring.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #106 Gepost op: 16 september 2021, 11:49:40
Ondertussen gister mijn sporttest gedaan. Ik heb hem helaas moeten uitstellen vanwege corona gerelateerde klachten. Gelukkig wel gehaald en ook direct de overige papieren opgestuurd.

Zelf wacht ik ook nog op m’n salarisaanbod.


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #107 Gepost op: 16 september 2021, 11:55:19
Het zelfde hier! Hoelang geleden heb jij het opgestuurd?

Ik heb 26-8 de eerste documenten opgestuurd en 6-8 nog een deel en 8-8 de bkr papieren. Ik was voor werk in het buitenland en kon daarom niet tekenen. Deze heb ik later dus nog toegestuurd.

Ik werd overigens vanmorgen gebeld en heb over twee weken het gesprek, ben heel benieuwd! De persoon gaf aan dat het gesprek via Teams gaat en ongeveer 2 uur duurt. Ik moest aanvullend nog een document invullen m.b.t. mijn financiële gedeelte.

En gefeliciteerd daniquevh, als enige mede kandidaat voor Amsterdam tot nu. 098uo


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #108 Gepost op: 16 september 2021, 15:35:49
Ik heb 26-8 de eerste documenten opgestuurd en 6-8 nog een deel en 8-8 de bkr papieren. Ik was voor werk in het buitenland en kon daarom niet tekenen. Deze heb ik later dus nog toegestuurd.

Ik werd overigens vanmorgen gebeld en heb over twee weken het gesprek, ben heel benieuwd! De persoon gaf aan dat het gesprek via Teams gaat en ongeveer 2 uur duurt. Ik moest aanvullend nog een document invullen m.b.t. mijn financiële gedeelte.

En gefeliciteerd daniquevh, als enige mede kandidaat voor Amsterdam tot nu. 098uo


Ik ben vanmorgen ook gebeld en werd kort daarna weer terug gebeld met de mededeling dat ze het weer fysiek gaan doen. Vrijdag 24e het screeningsgesprek!!
Eindelijk is het zover


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #109 Gepost op: 16 september 2021, 16:04:26
Ik wacht nog steeds op mijn belletje 😢