Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84908 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #130 Gepost op: 26 september 2021, 07:58:57
Medische keuring was ongeveer een uur maar dan het wachten eromheen duurde ook nog bijna een uur haha.
Maar stelt niet veel voor als je gewoon gezond bent etc.


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #131 Gepost op: 28 september 2021, 11:47:22
Net terug van het screening gesprek. Duurde zo’n 50 min bij mij en denk dat ik het minst aan het woord ben geweest. Hij mocht de uitslag nog niet zeggen, maar heb een goed gevoel erbij.


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #132 Gepost op: 28 september 2021, 12:10:00
Net terug van het screening gesprek. Duurde zo’n 50 min bij mij en denk dat ik het minst aan het woord ben geweest. Hij mocht de uitslag nog niet zeggen, maar heb een goed gevoel erbij.

Mocht jij ook op locatie komen? Bij mij gaat het nog steeda via Teams. Donderdag is eindelijk het gesprek en dan hopelijk snel antwoord.

Het klinkt alsof je wel door bent als je zo'n makkelijk gesprek hebt gehad. Ik ben ook heel benieuwd naar mijn gesprek.

Leuk om te zien dat er telkens meer mensen aan het einde komen en dat terwijl week 5 nog zo ver weg is. Nog 4 maanden... :-X


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #133 Gepost op: 28 september 2021, 14:10:24
Net terug van het screening gesprek. Duurde zo’n 50 min bij mij en denk dat ik het minst aan het woord ben geweest. Hij mocht de uitslag nog niet zeggen, maar heb een goed gevoel erbij.

Kijk goed om te horen! Dan komt het ook gewoon goed


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #134 Gepost op: 28 september 2021, 14:17:26
Mocht jij ook op locatie komen? Bij mij gaat het nog steeda via Teams. Donderdag is eindelijk het gesprek en dan hopelijk snel antwoord.

Het klinkt alsof je wel door bent als je zo'n makkelijk gesprek hebt gehad. Ik ben ook heel benieuwd naar mijn gesprek.

Leuk om te zien dat er telkens meer mensen aan het einde komen en dat terwijl week 5 nog zo ver weg is. Nog 4 maanden... :-X

Ik plak letterlijk aan de telefoon wachtend op het belletje van de eenheid om uniform afspraak te maken haha


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #135 Gepost op: 30 september 2021, 09:53:08
Ik heb aanstaande donderdag mijn medische keuring. Ik wacht verder nog op een uitnodiging voor het screeningsgesprek. Wel vorige week een salarisaanbod gehad, die klopte niet helemaal en daar wordt nu een herberekening van gemaakt.

Wat klopte er niet aan? Was hij niet conform de indicatie op de website? Krijg je dat aanbod per post of mail? Ik heb nog niks gezien namelijk.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #136 Gepost op: 30 september 2021, 12:29:09
Wat klopte er niet aan? Was hij niet conform de indicatie op de website? Krijg je dat aanbod per post of mail? Ik heb nog niks gezien namelijk.

Klopte niet tav de komende maanden mbt de loonstroken en het gemiddelde, beetje lastig uit te leggen. Ik kreeg het per mail


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #137 Gepost op: 30 september 2021, 14:25:36
Het was een zwaar en lang gesprek van bijna 4 uur lang.. Ik heb letterlijk geen idee en zit vol spanning. Het kan wel 2 weken duren zei ze..

En al een update toevallig gekregen?
Anders even bellen naar recruiters.


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #138 Gepost op: 30 september 2021, 14:42:30
En al een update toevallig gekregen?
Anders even bellen naar recruiters.

Nee tot op heden nog niks gehoord..
Ik wacht vandaag en morgen nog even af en dan ga ik contact opnemen met mn recruiter

Hoe werden jullie geïnformeerd? Via een belletje of via de mail?


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #139 Gepost op: 30 september 2021, 14:50:03
Nee tot op heden nog niks gehoord..
Ik wacht vandaag en morgen nog even af en dan ga ik contact opnemen met mn recruiter

Hoe werden jullie geïnformeerd? Via een belletje of via de mail?

Pff wat balen zeg.
Ik kreeg het direct te horen in het gesprek en dag later op de mail bevestigd.